Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kootut puutarhanhoitomokat tähän

Vierailija
16.06.2021 |

Taas se aika vuodesta kun en tiedä jättikurpitsantaimista mihin suuntaan ne haluaa kasvaa, yritän aina tuloksetta ohjata kivelle.
Noh, viime kesänä kasvoi lähes 10 metriä pitkä nurmikolla, mikä tietty haittasi ruohonleikkuuta.
Yhtenä aamuna kahdessa kurpitsassa oli valtavia hampaanjälkiä ja paloja puuttui. Selvisi, että naapurin iso koira oli luullut niitä kai jalkapalloiksi ja yrittänyt ottaa mukaansa…
Naapuri oli viidellesadalle nähnyt että se jotain touhuaa muttei ollut tajunnut kurpitsoja.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen intohimoinen kasviharrastaja ja keräillyt puutarhan niin täyteen kasveja, että hädin tuskin enää itse mahdun sekaan. Pensaat on kasvaneetisommiksi kuin osasin kuvitella ja niiden oksia joutuu väistelemään, mukaanlukien pistelevät isot puistoruusut.

Vaivalla hankitut kynäjalavien taimet on kasvaneet isoiksi ja varjostavat liikaa.

Siirtäisin edes arvokkaat vanhat pionit valoisampaan paikkaan, jos ne mahtuisivat johonkin.

Voi, tuo ne minulle! Oma tonttini on onneton tällä hetkellä. Täältä kaadettiin kymmeniä suuria puita viime syksynä, joten voinet kuvitella mikä työ on saada tästä jotain puutarhaa muistuttavaa edes. Ei onnistu vuodessa eikä kahdessa.

Miksi kaadoit puut? Mä rakastan puita ja en luopuisi kuin pakon edessä.

En ole keltä kysyt, mutta myös meidän tontilta kaadettiin varmaan kymmeniä isoja kuusia. Männyt jätettiin ja kolme sivummalla olevaa valtavan kokoista kuusta kun olivat aika komeita. Valon määrä lisääntyi valtavasti ja se ennen aika pimeä tontinkulma on nyt tosi nätti ja valoisa.

Meillä on aika harvakseltaan puita ja ne varjostaa juuri sopivasti ja piha tuntuu ihanan suojaiselta niiden takia. Toki puitakin voi olla liikaa. Meillä ei.

Vierailija
22/22 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen intohimoinen kasviharrastaja ja keräillyt puutarhan niin täyteen kasveja, että hädin tuskin enää itse mahdun sekaan. Pensaat on kasvaneetisommiksi kuin osasin kuvitella ja niiden oksia joutuu väistelemään, mukaanlukien pistelevät isot puistoruusut.

Vaivalla hankitut kynäjalavien taimet on kasvaneet isoiksi ja varjostavat liikaa.

Siirtäisin edes arvokkaat vanhat pionit valoisampaan paikkaan, jos ne mahtuisivat johonkin.

Voi, tuo ne minulle! Oma tonttini on onneton tällä hetkellä. Täältä kaadettiin kymmeniä suuria puita viime syksynä, joten voinet kuvitella mikä työ on saada tästä jotain puutarhaa muistuttavaa edes. Ei onnistu vuodessa eikä kahdessa.

Miksi kaadoit puut? Mä rakastan puita ja en luopuisi kuin pakon edessä.

En ole keltä kysyt, mutta myös meidän tontilta kaadettiin varmaan kymmeniä isoja kuusia. Männyt jätettiin ja kolme sivummalla olevaa valtavan kokoista kuusta kun olivat aika komeita. Valon määrä lisääntyi valtavasti ja se ennen aika pimeä tontinkulma on nyt tosi nätti ja valoisa.

Meillä on aika harvakseltaan puita ja ne varjostaa juuri sopivasti ja piha tuntuu ihanan suojaiselta niiden takia. Toki puitakin voi olla liikaa. Meillä ei.

Juu, nyt meillä on just sopivasti niitä puita siinä kohtaa. Ennen oli aika synkkä se osa tontista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi