Thermacell tappaa! Onko sinulla käytössä tuo myrkky? Hävitä se heti!
Thermacell tappaa hyttysten lisäksi pölyttäjähyönteisiä ja on vaarallinen myös ihmisille.
Kommentit (13)
Thermacell karkottaa hyttyset. Minulla on kolme tuollaista, enkä varmasti hävitä yhtäkään. Pihalla pörrää ja on aina ennenkin pörrännyt runsaasti kimalaisia pitkäaikaisesta käytöstä huolimatta.
Pidä propagandasi.
Kuollut hyttynen on hyvä hyttynen.
Eilen vasta ostin ensimmäisen kun kuulin jostakin että yritetään kieltää. Mattoja saa ostettua vaikka kiellettäisikin ja kaasut voi itse täyttää. Käytössä oli Raid Killer, tyynyjä vielä varastossa
Oli kiire ostaa lisää myrkkytyynyjä tänään jos tuo kielletään, onpahan nyt muutamaksi kesäksi hybä varasto.
Tosi hyvä laite, ostan vielä lisää.
Tehoaa hyvin hirvikärpäsiin sekä punkkeihin. Paras ostos pitkään aikaan.
On käytössä sisätiloissa (Raid) sama myrkky. Täällä asuntoni sisällä hyönteisillä ei oikeutta elämään.
Näitä "minä minä"-ihmisiä mahtaa ketuttaa kun pölyttäjät katoaa ja sitten katoaa myös ihminen.
Aloittaja voi tulla Lappiin pahimpana hyttysaikana ja kokeille olla ilman hyttyskarkotetta. Luulempa, että vähän ajan kuluttua Thermacell kelpaa avuksi! Joskus joutuu katsomaan myöskin ihmisen etua luonnossa!!
Thermacell toimii, omistan itse kolme kappaletta, enkä luovu niistä.
Aivan varmasti en nettihullujen vauhkoamisen vuoksi lopeta.
Vierailija kirjoitti:
Kuollut hyttynen on hyvä hyttynen.
Lintujen nälkäkuolema lienee sitten myös hyvä asia.
Ja jos käyttää rikkaruohojen ja hyttysten torjuntaan myrkkyjä, jotka tappavat pölyttäjiä, kuolevat sen myötä hyönteispölytteiset kasvit ja se on sitten ihmisellekin tuhon tie.
Häätääkö ampiaiset myös? Oliskin näppärää viedä tuollainen vintille, sielä on ampparipesä. Toimiskohan toi muurahaisiinkin🤔