Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan kokeillu REIKI hoitoa? - kokemuksia?

Mette
16.06.2021 |

Mietin voisiko reiki auttaa stressiin ja ahdistukseen joka menossa nyt elämänmuutosten vuoksi. Onko kukaan kokeillut reikiä? auttaako jos menee vain kerran tunnin hoitoon? kokemuksia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tutustunut aasialaisiin reikiin. Se rentouttaa kehoni parhaiten.

Vierailija
2/16 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos mika. tuo se ei taida minua rentouttaa tosin pätkääkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n reiki on potaskaa. Mikan taas oikeinkin mukavaa.

Vierailija
4/16 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysyksikkö on oikea osoite. 

Vierailija
5/16 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
6/16 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten kaikki vastaavat uskomusjutut, myös Reiki saattaa toimia jos itse uskot, että se toimii.

Vierailija
7/16 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiki voi korkeintaan rentouttaa, jos itse uskot siihen. Liikunta, luonnossa kulkeminen ja sauna auttaa paremmin. Itse olen saanut apua jänityksiin osteopaatilta, tosin minulla on ollut myös kehon asentovirheitä jännityksen takia ja osteopaatilla asentoni on palautunut normaaliks.

Vierailija
8/16 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

YouTubessa ilmaiseksi kaukoreikihoitoja. Suomenkielisiä on paljon.

En usko niihin, mutta yöuniin suunnattu reiki saa nukahtamaan 5 minuutissa.

Vierailija
9/16 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehdottomasti kokeilla kaikkia niitä (terveellisiä) asioita joiden uskoo yhtään parantavan oloa. Kiinnostaa itseänikin. Avoimin mielin vain :)

Vierailija
10/16 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen: Juha Matias Lehtosen Terveys ja humpuuki -kirja. Sieltä löytyy vaikka mitä oikeasti mieleniintoista tietoa. 

Vierailija
11/16 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, Saatanasta.

Vierailija
12/16 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Hoitaja heilutteli käsiään ympärilläni. Jälkeenpäin en huomannut mitään eroa missään. Aivan täyttä huijausta. 

Vierailija
13/16 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/16 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikissä hoitaja on vihitty henkimaailman voimien vällkappaleeksi. t. entinen reikihoitaja

Energiahoidot ovat pimeydestä, jotka usein johtavat harrastajansa myös muunlaiseen yhteyteen henkimaailman asioitten kanssa.

Jumalan tahto on, että hän itse saa parantaa, auttaa ja johtaa ihmisiä. Hän johtaa ihmisen turvallisesti myös perille taivaaseen, kun tästä ajasta poistumme. Kun taas henkivallat johdattavat ihmisen eksymyksen kautta kadotukseen.

Vierailija
15/16 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reikissä hoitaja on vihitty henkimaailman voimien vällkappaleeksi. t. entinen reikihoitaja

Energiahoidot ovat pimeydestä, jotka usein johtavat harrastajansa myös muunlaiseen yhteyteen henkimaailman asioitten kanssa.

Jumalan tahto on, että hän itse saa parantaa, auttaa ja johtaa ihmisiä. Hän johtaa ihmisen turvallisesti myös perille taivaaseen, kun tästä ajasta poistumme. Kun taas henkivallat johdattavat ihmisen eksymyksen kautta kadotukseen.

Mitäs jos muiden henkien mielestä Jeesuksen Taivas onkin kadotus eikä toisinpäin?

Vierailija
16/16 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun joku saa fyrkkaa huijaamalla vapaaehtoisia maksajia. Et yksisarvishoitoa tai enkelikurssia tai äänimaljahoitoa ole kokeillut?