Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen onnellinen, kun olen löytänyt ihanan rauhan sisälleni. Miten sinä voit ja mitä tunnet sisälläsi? Aurinkoa sinunkin elämääsi!

Amelian
16.06.2021 |

Oletko tyytyväinen, onnellinen, vihainen, aito, kateellinen, katkera, iloinen, rento, rauhaisa, mitä tunnet sisälläsi? Itse olen löytänyt rauhan sisälleni ja se on paljon siitäkin syystä, että olen vain ymmärtänyt, että on niin ihanaa ja helppoa olla, kun tietää mikä itselle on tärkeintä elämässäni. Läheiset rakkaat vierelläni, he ovat voima ja rauha mikä saa minut iloiseksi ja onnelliseksi. Kodin ihana elämä läheisten ympäröimänä ja toiveet elämän iloista lisää ja rakkaus tietysti. Hyvä olla ja voida kaikkien ymmärtäväisten ympärillä. Hyvää kesää kaikille. Nähdään aurinko elämässä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus, se on kantava voima.

Vierailija
2/16 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaistukiryhmä Al anon ja tyyneysrukous ovat tuoneet mielenrauhan. En enää kanna alkoholistiläheisteni taakkoja enkä kärsi heidän juomisestaan.

"Tyyneysrukous on yleinen nimitys alun perin nimettömälle rukoukselle, joka pannaan yleensä teologi Reinhold Niebuhrin nimiin:

»God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can, and wisdom to know the difference.

Jumala suokoon minulle tyyneyttä hyväksyä asiat, joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa, mitkä voin, ja viisautta erottaa nämä toisistaan.»

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain illuusio. Ei tule kestämään. Tai sitten olet niitä onnekkaita, joita elämä ei potki, silloin se on helppo sieltä norsunluutornista käsin katsella ja huudella kuinka kaikki on auvoista.

Vierailija
4/16 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa, väsyttää ja masentaa päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Välillä aurinko pilkahtelee pilvien välistä, mutta ei juuri nyt. Kiitos kauniista sanoista kuitenkin ja että sain avautua.

Vierailija
5/16 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vain illuusio. Ei tule kestämään. Tai sitten olet niitä onnekkaita, joita elämä ei potki, silloin se on helppo sieltä norsunluutornista käsin katsella ja huudella kuinka kaikki on auvoista.

Ei sen tarvitse olla mikään illuusio, vaikkei olisi ikuista. Elämä vaihtelee, suvannosta myrskyyn. Mutta kyllä ne pienet hetket, kun olet oikeassa paikassa, oikeiden ihmisten kanssa. Pidät itsestäsi ja huomaat kauneuden, ne vain auttavat jaksamaan. Silloin kun ei jaksa hymyillä edes auttavasti viikkoihin, silloin auttaa muisto siitä että olen hymyillyt ennenkin, varmaan vielä tulevaisuudessakin.

Vierailija
6/16 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein monella ihmisellä on asiat todella hyvin, mutta niitä ei jotenkin nähdä. Jokaisella meillä on varmasti vastoinkäymisiä elämässä, mutta ei niitä aina ja joka hetki varmasti ole. Pitää myös itse osata nähdä hyvää.

Vierailija
7/16 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristävää lukea jotain tälläistäkin joskus.

Kaikkein tärkein oivallus on elämässä, että se ei ole lainkaan vakavaa. Elämä on tragikoominen performanssi.

Ennen vastoinkäymiset saivat aikaan masentumisen ja v*tutuksen, nykyään ei enää jaksa kiinnostaa. Menkööt miten menkööt. Tylsäähän se ois jos kaikki menis kuten toivoo.

Vierailija
8/16 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla asenteella on niin paljon tekemistä juuri oman hyvinvoinnin kannalta. Elämän iloa.

Vierailija
9/16 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla, että kaikki tällä palstalla eivät voi huonosti :) Lisää positiivisuutta peliin! Täällä ainakin voidaan hyvin.

Vierailija
10/16 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen rauhan sisällä noin kerran viikossa

Vierailija
11/16 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen lähellä niin paljon riitaa, turhasta riitaa, mutta siihen en voi itse vaikuttaa, kun ihmiset käyttäytyvät miten käyttäytyvät. Harmillista, mutta itsellä on elämä kunnossa ja sen myötä myös rakkautta, joten yritän pysyä erossa riidoista. Ne eivät kasvata yhtään.

Vierailija
12/16 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sen tarvitse olla mikään illuusio, vaikkei olisi ikuista. Elämä vaihtelee, suvannosta myrskyyn. Mutta kyllä ne pienet hetket, kun olet oikeassa paikassa, oikeiden ihmisten kanssa. Pidät itsestäsi ja huomaat kauneuden, ne vain auttavat jaksamaan. Silloin kun ei jaksa hymyillä edes auttavasti viikkoihin, silloin auttaa muisto siitä että olen hymyillyt ennenkin, varmaan vielä tulevaisuudessakin.

Eli olet niitä hyväosaisia, joita elämä vain ei potki päähän kovin rankasti. Onnea!

Vierailija
13/16 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, elämä on aidon rauhallista kun asuu Jeesus Kristus sydämessä. Ilman Rauhan Ruhtinasta kaikki onni on harhaa ja teeskentelyä.

Vierailija
14/16 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joku hihhuli.

Vierailija
15/16 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää alotus on niin naivi.

Vierailija
16/16 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa!

Onko sinulla paljonkin perhettä?

Onko kasvavia teinejä?

Onko heistä koskaan huolta?

Koulutus? Työllistyminen? Kaveripiiri?

Vai kotonako kököttävät elämänsä?

Kyllä rauha on helppo saavuttaa, mutta elämä kyllä osaa järjestää myös niitä yllätyksiä!

Jos kaiken jälkeen olet aina kuin buddhalaismunkki hiljaa ja hermostumatta joka hetki niin hienoa on... on on!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi