Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä työpäivän aikana?

Vierailija
16.06.2021 |

Mun piti kehittyä työelämässä joten otin riskin ja otin määräaikaisen työn, joka paperilla vaikutti hyvältä. Kun lisäisin kaikki ne toimenkuvaan kuuluvat asiat ansioluetteloon, niin saisin jatkossa lisää.

No, paperilla näytti hyvältä. Todellisuus on se, että työt ovat nopeaa puuhastelua, päivässä ei ole varsinaisesti rytmiä ja en oikein osaa edes aloittaa mitään koska jos saan jonkun homman tehtyä olen taas alkupisteessä. Eli tuijottelen seinää. Kun pitäisi kuitenkin edes esittää skarppia!

Eli toimistotyöstä kyse. Olen aiemmin ollut jonkun aikaa hommissa, jossa pelasin candycrushia suunnilleen tasolle 5000. Se on nähty. Mitä muuta olisi tarjolla?

Onneksi tämä on määräaikainen, pakko kestää vielä pari kuukautta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis, oon samassa tilanteessa. Ulospäin vaativaa asiantuntijatyötä, mutta luonteeltaan sellaista odottelua ja istuskelua. Teen tosiasiassa töitä noin 20% työajasta. Loput opiskelen (tähän oma läppäri mukaan!), teen käsitöitä, surffailen netissä, luen suunnilleen ammattikirjallisuutta.

Vierailija
2/13 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa nettipokeria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vaikka vessassa

Vierailija
4/13 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitä cv:tä, etsi kiinnostavampia työpaikkoja jo valmiiksi.

Vierailija
5/13 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vauva-palstalla lähinnä tai kehitän itseäni opettelemalla uusia ohjelmistoja. 

Vierailija
6/13 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisikin tehdä cv:n joillekin paremmalle leiskalle. Ja työtarjontaa seuraan. Olen huomannut, että parissa firmassa näyttää olemaan vähän väliä ns sopiva paikka. Pohdin vaan, mikseivät ole saaneet ketään pysymään... mitä elämä on opettanut niin sellaisia jatkuvasti työkkärissä töitä tarjoavaa paikkaa kannattaa välttää.

Vierailija
7/13 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy vaikka vessassa

Pienet on ilot, mutta kyllä. Kahvin jälkeen kaikessa rauhassa!

Vierailija
8/13 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut monissa firmoissa töissä. Viimeksi olin vajaan vuoden ja siellä oli melko hektistä. Kaikki muut olleet vähemmän hektisiä paikkoja. Harmittaa etten ole kehittänyt itseäni enempää työpäivin aikana. No, kandin työtä kyllä tein ja chättäilin suomi24:ssä. Tapailin miehiä. Oi sitä nuoruutta .

Vierailija
9/13 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIten päivittää CV:tä jos työssä ei edes tapahdu mitään? 

Vierailija
10/13 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis, oon samassa tilanteessa. Ulospäin vaativaa asiantuntijatyötä, mutta luonteeltaan sellaista odottelua ja istuskelua. Teen tosiasiassa töitä noin 20% työajasta. Loput opiskelen (tähän oma läppäri mukaan!), teen käsitöitä, surffailen netissä, luen suunnilleen ammattikirjallisuutta.

Onhan tässä kaikenlaista nähty. Tämäkin toimenkuva ei varsinaisesti tuo paljoa uutta, mutta firman nimi ja toimiala on vakuuttava. Saan saman palkan, mitä ennenkin, mutta siellä tekemistä riitti niin, että tunsi tekevänsä. Sitten ne siirsi toimenkuvan pääkonttorille toiseen maahan.

Tajuan kyllä, että se paikka oli se toinen ääripää... kiitti kuitenkin vinkistä, sain mahdollisuuden osallistua harrastuksen puitteissa yhteen juttuun ja tajusin että voin valmistella sitä tässä ohella.

Kiitos palkanmaksaja mahdollistamisesta.

Vierailija
11/13 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä luulet miksi palsta on aktiivisimmillaan arkipäivisin klo 8-16? :D

Vierailija
12/13 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oletpa aloittelija. Tietenkin kerron samat asiat, mikä tämä duuni mulle myytiin. Ihan turha mainita, että 8t työpäivässä oli ehkä 3 tuntia niiden tekemistä.

Tärkeämpää lienee painottaa, että hallinnoin asioita (vaikka se tarkoittaakin tylsyyden sietämistä)

Vierailija
13/13 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oletpa aloittelija. Tietenkin kerron samat asiat, mikä tämä duuni mulle myytiin. Ihan turha mainita, että 8t työpäivässä oli ehkä 3 tuntia niiden tekemistä.

Tärkeämpää lienee painottaa, että hallinnoin asioita (vaikka se tarkoittaakin tylsyyden sietämistä)

Niin? Tuon yhden työpaikan töiden kuvailu nyt ei varmasti vie aikaa kuin 10 minuuttia eli jotain muuta on ap:lle keksittävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä