Jos saisit postiluukkuusi minkä tahansa aikakausilehden ilmaiseksi loppuelämäksi, mikä se olisi?
Kommentit (39)
Kodin kuvalehti. Olen lukenut sitä teinistä asti ja noin 5v sitten äiti siirsi tilauksen minun nimiini, ja minä kierrätän ne nyt hänelle. Meille tulee nyt myös Mondo ja Vene. AA lopetettiin just. Lapsia ei ole asunut kotona enää 10 vuoteen, ja nyt mies kyllästyi niihin ja sanoi, että voi alkaa lukea varastosta vanhoja.
Pravda. On valitettavasti luotettavampi uutisten lähde kuin meidän vihervasemmistolaiset cancel-kulttuurin omaksuneet valemediat.
En halua mitään paperilehtiä kuormittamaan luontoa.
Olen miettinyt, miten pääsisin eroon myös puhelinoperaattorin, sähköntoimittajan ja jätehuoltoyhtiön postilaatikkoon tulevasta paperiroskasta. Nykyisin on Netti, se riittää.
Olen tällainen tylsä tosikko eli valintani olisi Suomen kuivalehti.
Vierailija kirjoitti:
Pravda. On valitettavasti luotettavampi uutisten lähde kuin meidän vihervasemmistolaiset cancel-kulttuurin omaksuneet valemediat.
Kysyttiin aikakauslehteä. Pravda on päivälehti/sanomalehti.
Se on aikakauslehti, ei aikakausilehti.
Jos se on tarkoitus pitää siellä postilaatikossa niin lehden nimellä ei niinkään merkitystä
ei- kirjoitti:
tää liittyy löyhästi asiaan. Olin saanut lapsen ja tilasin sen...no en muista,oli muotia haa tais olla kaks plus. No,meni vuosi ja pomoni toi vanhoja kaksplussia,hänellä oli jo kuusivuotias lapsi. Siinä niitä sitten pläräsin ja kappas,mitä hittiä,tämähän tarina on presiis sama kuin mun uudessa...ja eikun hakemaan.Niinpä vaan oli.
Kai ne noita juttuja kierrättää,semmosia missä tieto ei muutu.
Vastaus on:en mitään
Naistenlehdissäkin julkku aina poseeraa uuden rakkauden kanssa vuoden välein,ikuinen rakkaus,max kas vuotta-kolme ehkä
Vauvalehdet on tietty samalla kaavalla kun aina on uusia raskaanaolevia.
Vierailija kirjoitti:
Eksyit aiheesta.
Punainen pelikaani -ristikkolehti. Se onkin ainoa, mitä tilaan.
Unelmien koti ja talo . Ihana lehti .
Kauneus ja Terveys.