Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12-13 vuotiaiden kesäloman vietto?

Vierailija
16.06.2021 |

Kuinka paljon teidän nuoriso on kotosalla nyt kesälomalla? Meillä tuntuu, että tämä nuorin koko ajan. Täällä kylillä on uimarantaa, kirjastoa jne mutta ei esim isompaa ostaria tai monia kahviloita.

Nuori hengaa kotosalla, ei ota paljonkaan kontaktia kavereihin, syksyllä alkaa yläkoulu ja mä olen jo stressaantunut kun sinne pitää mennä bussilla. Olisiko kaupunkiin muutto ratkaisu että nuori liikkuisi enemmän kodin ulkopuolella? Kun kaikki on lähellä?

Täällä kylillä pari hyvää kaveria, matkaa heille noin 2 km. Siis ihan pyöräilymatkan päässä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaupungille on 12 km, eli kyllä sinnekin pääsee mutta ei ihan vaan ulos astuen jaa bussilla ja jos joku kuskaa. Harrastukset on muuten kaupungissa, eli kouluaikoina illat menevät harrastuskuljetuksissa, siellä kaupungissa astuttaessa pääsisi itse kulkemaan.

Vierailija
2/8 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko siellä kaupungissa enemmän ikätovereita että voisi hengailla isommassa porukassa, pyöräillä ympäri kaupunkia ja nauttia kesästä muutenkin kuin ruudun äärellä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teidän nuoret lomaa viettelee?

Vierailija
4/8 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeilyä ja serkkujen kanssa

Vierailija
5/8 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä viettää kaiken ajan skeittiparkilla. En varmaan enää muista miltä lapsi näyttää. Aamulla lähtee kympin aikas ja lasin aikaa tulee kotiin.

Vierailija
6/8 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne tuossa iässä jo käytä huumeita ja kolkkaile mummuja saadakseen rahaa. Seksihommatkin ovat jo aloittaneet tuohon mennessä.

Vierailija
7/8 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmaksi osaksi kotona + kavereiden kanssa ulkosalla viileillä säällä.

Nyt on ollut puhetta että menisivät kaverin mökille viikoksi, kunhan vaan saadaan sovittua että ketä menee mukaan heitä sinne vahtimaan yksin ei uskalla päästää.

Vierailija
8/8 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona löhöäjiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme