Viestittely miehen kanssa, kun tapaamisesta on alustavasti sovittu?
Olemme vaihtaneet viestejä päivittäin ja tapaaminen on sovittu reilun viikon päähän. Nyt miehestä ei ole kuulunut kahteen päivään mitään.
Kerrankin innostuin niin käykö tässä niin ettei miestä kiinnosta? Vai olenko epänormaali?
Kommentit (20)
Kiinnostaa todennäköisesti, mutta kaikkien tapana ei ole laittaa kovin tiheästi viestejä jos ei ole erityisesti asiaa. Voithan itsekin laittaa viestiä?
Mun mielestä jatkuva viestittely vie jännityksen ja mahdolliset keskustelunaiheetkin tulevalta tapaamiselta. Itsekin vähentäisin viestittelyä, kun tapaaminen on kerran sovittu.
Mä olen kanssa muutaman kerran sopinut tapaamisia ja tota aina ne katoaa ennen kuvien vaihtamista jo. Että sitä se on. Niillä on monta kierrossa samaa aikaa.
Pidä taukoa, voit viestiä vaikka päivää ennen: "Moi, huomenna nähdään". Voi tietty mieskin panikoida, mutta hyvä muistuttaa, ellei muuten kuulu mitään.
Kuten voit edellisistä viesteistä lukea, älä tuhlaa aikaasi tapaamiseen.
Mies ei keksi kanssasi juteltavaa enää kohta tai ei ole kiinnostunu juttelemaan kanssasi edes viikkoa.
Ei siitä ainakaan mitään suhdetta synny jos sitä haet.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä jatkuva viestittely vie jännityksen ja mahdolliset keskustelunaiheetkin tulevalta tapaamiselta. Itsekin vähentäisin viestittelyä, kun tapaaminen on kerran sovittu.
Miksi ihmeessä treffejä pitää jännittää?
Keskity Ap enneminkin vastavuoroisuuteen. Eli onko aktiivinen osapuoli aina sama? Viestittelyssä ois aika oleellista että molemmat on aloitteellisia, jos vain toinen niin se on paha merkki.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Voi olla muitakin treffejä sovittu
En mä ainakaan jaksa kirjoitella kovin paljoa, jos on tapaaminen jo sovittu. Olen N.
Tuskin tulee treffejä. Veikkaan, että jos et laita mitään viestiä sille, ni ei kuulu enää mitään.
Jätä se sika! Öö, en tiedä miksi, mutta älä sinkään ala sitä selvittämään.
Vierailija kirjoitti:
Kuten voit edellisistä viesteistä lukea, älä tuhlaa aikaasi tapaamiseen.
Mies ei keksi kanssasi juteltavaa enää kohta tai ei ole kiinnostunu juttelemaan kanssasi edes viikkoa.
Ei siitä ainakaan mitään suhdetta synny jos sitä haet.
Tämä. Jos ihmisellä ei ole juteltavaa tuossa vaiheessa niin ei sitä ole myöhemminkään. Unohda.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä en olisi ikimaailmassa lähtenyt treffeille, jos viestittely ei olisi pikemminkin lisääntynyt ennen treffejä. (Aikuisena ihmisenä en tarkoita, että olisi pitänyt viestitellä monta kertaa päivässä, mutta luulisi, että kiinnostavan ihmisen kanssa haluaisi jutella kirjoittamalla tai soittamalla päivittäin.)
Mies on laittanut viikon ajan kaikki viestit mulle. Minä olen vastannut ja useimmiten vastavuoroisesti kysynyt jotain. Eli mies on ollut aloitteellinen osapuoli ja ehdotti tapaamista.
Tänään on kolmas päivä kun ei ole kuulunut mitään. Pitäisikö mun nyt vastavuoroisesti kysyä jotain? En halua miehen ajattelevan että olen liian kiinnostunut.
Lisään vielä että olemme aikuisia ihmisiä.. ei teineistä kysymys.
Ap
Joillekin nousee kai seinä pystyyn kun aika on sovittu, ei uskalletakaan oikeasti nähdä. Tai tavoite on saavutettu, kun on noin "pitkälle" päästy. Voi olla varattu, "catfish", itsestään epävarma, muita kierroksessa jne. Kumpi ehdotti ajankohtaa? Kenties mies on menossa muille treffeille ensin?
Miksi sovitte tapaamisen niin pitkälle?
Eihän sitä nyt viikkoa jaksa kirjotella ennen tapaamista.
Uskon että mies odottaa tapaamistanne innoissaan.