Mitä tekisit toisin lapsesi kanssa?
Eli vaikka jälkiviisastelu onkin turhaa, niin mitä tekisit nyt toisin lapsesi kanssa?
Itse en antaisi maitoa pullosta. Sen jälkeen ei rinta enää kelvannut:(
Kommentit (5)
Esikoisen kanssa yritin aluksi olla ns ´täydellinen´ äiti. Käytin lapsella kestovaippoja, tein kaikki soseet itse, pidin tarkkaa kirjanpitoa minkä verran lapsi söi ja joi, miten nukkui, merkitsin ylös jokaisen hymyn ja tekemisen. Kirjoitin päiväkirjaa lapsen elämästä (sitä varmaan mukava lukea aikuisena). Yritin liikaa ja väsyin totaalisesti.
Mutta esikoisenkin kanssa tuo yrittäminen loppui kuitenkin aika pian. Mutta mieluusti olisin sen vaiheen jättänyt pois ja elänyt pienen lapsen kanssa rennommin.
Mutta eipä tässä muuta tule mieleen, vaikka jo 3 lasta onkin. Muuten ollaan pärjätty loistavasti, eikä virheitä olla tehty, koska miehen kanssa molemmilla on paljon kokemusta lapsista,.
eteenpäin enkä luovuttanut heti kättelyssä. Nyt on 3v. ja huono syömään, sen sijaan 11kk sisko syö kaiken mitä sille antaa.
Sanoisin, että olet paljon parempi ihminen kuin muut, toistaisin tätä monta kertaa päivittäin. Opettaisin sanomaan MINÄ, MINÄ, MINÄ ja MINULLE KAIKKI HETI ENSIN.
Vierailija:
En kysyisi neuvolasta juuri mitään. Välttelisin Lastenklinikkaa Helsingissä parhaani mukaan.
En kysyisi neuvolasta juuri mitään. Välttelisin Lastenklinikkaa Helsingissä parhaani mukaan.