Ostaisitko virkattuja scrunchieta eli hiusdonitseja?
Olen niitä virkannut itselle ja tyttärelle ja aloin nyt miettiä, että ostaisikohan noita joku? Hintana 3-5€ riippuen koosta ja langasta.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Miten se pysyy kiinni?
Siis miten pysyy kiinni? Mitä tarkoitat? Siis donitsi virkataan ohuen pampulan ympärille.
Vierailija kirjoitti:
En.
Tein donitsini samettilycrasta.
Hyvä materiaali. Sametti ei luista hiuksissa, lycra antaa joustoa.En tiedä miten virkattu donitsi toimisi, mutta varmaan toimii jos teet niitä.
Hinnassa ei ole mitään järkeä, kuten tiedät jos olet koskaan ostanut lankoja tai virkannut.
Olen ostanut paljonkin lankoja ja virkannut. En vain ole hyvä hinnoittelemaan ja pelkään, että laitan liian kalliin hinnan eikä kukaan osta mitään.
Etsy.com on ainakin yksi sivusto, jossa tuollaisia voi kaupitella maailmanlaajuisesti. En tiedä joutuuko myyjänä maksamaan sivustolle jotain provisioita tms, mutta kannattaa tutustua. En siis ole itse koskaan myynyt siellä mitään, mutta ostellut aika paljonkin asioita.
Vierailija kirjoitti:
Etsy.com on ainakin yksi sivusto, jossa tuollaisia voi kaupitella maailmanlaajuisesti. En tiedä joutuuko myyjänä maksamaan sivustolle jotain provisioita tms, mutta kannattaa tutustua. En siis ole itse koskaan myynyt siellä mitään, mutta ostellut aika paljonkin asioita.
En ole mäkään siellä mitään myynyt joten en tiedä miten toimii. Ostanut olen sieltä joitakin juttuja.
Kyllä :) Samoin virkattuja hiusnauhoja, pinnejä, hiuskoruja tms. Olisin valmist maksamaan enemmänkin.
Jos aloitat myymään, voitko tehdä myyntiä varten oman sähköpostiosoitteen tmv ja laittaa sen palstalle?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä :) Samoin virkattuja hiusnauhoja, pinnejä, hiuskoruja tms. Olisin valmist maksamaan enemmänkin.
Jos aloitat myymään, voitko tehdä myyntiä varten oman sähköpostiosoitteen tmv ja laittaa sen palstalle?
No pitää katsoa koska sitten helposti tulee mun oikea nimi esille. :D Toki voin luoda anonyymin s.postin, mutta voihan joku utelias olla olevinaan tilaaja, että saa nimen tietoon. Maksua varten pitää kuitenkin olla nimi.
Mun työt rajoittuu nyt noihin donitseihin. En tiedä osaisinko noita sun mainitsemia tehdä. :D
Vierailija kirjoitti:
Virkkaaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, jos niitä myydään nimellä scrunchie.
Tuolla nimellä niitä nykyään myydään joka paikassa. Kun olin teini ysärillä niin noita sanottiin donitseiksi.
Ihan donitsin nimellä myydään nykyisinkin.
Monessa paikassa on scrunchie-nimellä ja ainakin nuoret tietää tuon nimen. Oma teini ihmetteli kun puhuin donitsista.
Mitä tuota Etsyä selasin niin siellä näkyy olevan paljon kankaisia donitseja myynnissä. Etsy ottaa maksua siellä myymisestä, mutta ei se mikään älytön summa olisi. Menee siis prosentteina. Pitää tutkia lisää.
Ehdottomasti voisin ostaa tuohon hintaan.
En. Mielikuva niistä on liian painava hiuksiin laitettavaksi.
Ihan donitsin nimellä myydään nykyisinkin.