Ostaisitko virkattuja scrunchieta eli hiusdonitseja?
Olen niitä virkannut itselle ja tyttärelle ja aloin nyt miettiä, että ostaisikohan noita joku? Hintana 3-5€ riippuen koosta ja langasta.
Kommentit (32)
En, mutta olen nähnyt, että niitä ostetaan kyllä.
En mitään noin pilkkahinnalla. laita järkevämpi hinta työllesi niin palataan asiaan. Käsitöistä haluan maksaa, en riistää. Riisto kamaa saa kaupasta tuolla hinnalla.
Ostaisin aivan varmasti.
Olisivat hiukan erilaisia kuin kaupan hyllystä ostetut.
Käytän niitä usein ja vaihtelen värejä ja mallejakin.
Juu, ostaisin. Mutta mistä niitä saa? Itse en ole käsityöihminen, mutta jos virkattuja olisi tarjolla, niin toki heti ostaisin.
En virkattuja. Jostain kivasta kankaasta ommeltuja voisin ostaa.
Ostaisin.
Voisit mennä vaikka jollekin messuille tai muualle esittelemän niitä, ellei se ole kovin kallista.
Luulen että ostajia löytyisi jonkin verran. Ihmiset ovat aina valmiita kokeilemaan jotain uutta ja erilaista. Värit ovat myös tärkeitä niiden käyttäjille.
Osa on pelkästään puuvillalangasta virkattuja ja osassa sitte mustan puuvillalangan mukana kimaltava ohut lanka esim. sininen, pinkki, vihreä.
Nuo on sen verran helppotekoisia, että niitä löytyy vaikka mistä. Älä alihinnoittele itseäsi, viet leivät tuollaisia työkseen tekeviltä.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin.
Voisit mennä vaikka jollekin messuille tai muualle esittelemän niitä, ellei se ole kovin kallista.
Luulen että ostajia löytyisi jonkin verran. Ihmiset ovat aina valmiita kokeilemaan jotain uutta ja erilaista. Värit ovat myös tärkeitä niiden käyttäjille.
Ei kai noita messuja kauheasti ole tällä hetkellä? Lisäksi hankalaa kun asun kaukana sellaisista paikkakunnista joissa noita yleensä on ja teen vuorotyötä niin ei oikein aika riitä ajeluun. Facebookissa ajattelin koittaa onneani joissakin myyntiryhmissä. Siellä on käsitöille erilaisia myyntiryhmiä.
Vierailija kirjoitti:
En virkattuja. Jostain kivasta kankaasta ommeltuja voisin ostaa.
Mä mielummin virkkaan näitä. :D
En, jos niitä myydään nimellä scrunchie.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin.
Uuta ja erilaista?? Glitterit ja vastaavat ovat pullollaan hiusdonitseja. Ne ovat nyt taas muodikkaita. Niin olivat myös 90-luvulla.
En ostaisi. Minulla on ainakin 20 hiusdonitsia. Enempää en tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
En, jos niitä myydään nimellä scrunchie.
Tuolla nimellä niitä nykyään myydään joka paikassa. Kun olin teini ysärillä niin noita sanottiin donitseiksi.
En.
Tein donitsini samettilycrasta.
Hyvä materiaali. Sametti ei luista hiuksissa, lycra antaa joustoa.
En tiedä miten virkattu donitsi toimisi, mutta varmaan toimii jos teet niitä.
Hinnassa ei ole mitään järkeä, kuten tiedät jos olet koskaan ostanut lankoja tai virkannut.
En. Mutta moni muu voi ostaa.