Monennessa kerroksessa asut?
Mä toisessa, tää on tosin vaan kaks kerroksinen talo.
Oon miettiny millasta ois asua jossain kuudennessa kerroksessa?
Kommentit (30)
Edellinen kämppä oli 6. kerroksessa, nykyisin kakkosessa. Ainakin säästyy aikaa kun ei tarvitse odotella hissiä/juosta portaissa mutta maisemat oli toki korkeammalla paremmat.
2/2. Olen asunut korkeammallakin ja maisemana oli vastapäinen kerrostalo. Nyt on puistomaista aluetta.
Ensimmäisessä, ok-talossa. Jos asuisin kerrostalossa niin en tosiaankaan haluaisi asua ensimmäisessä. Ylin olisi kyllä paras. En haluaisi parvekkeelle toisten pölyjä ja roskia,
Kolmannessa, kolmikerroksisessa talossa. Ensimmäinen kerros on maantasalla, kun joissain hassusti nimitetään ensimmäiseksi kerrokseksi toista kerrosta jos alimmassa ei ole asuntoja. Tässä tosin on.
Kolmannessa kerroksessa. Talossa on seitsemän kerrosta.
Ekassa/10. Olen asunut 8. ja se tuntui ensin aika korkealta.
Nyt ei tarvitse hissiä odotella tai käyttää.
Asun kuudennessa kerroksessa. Terveydellisistä syistä en haluaisi muuttaa tätä alemmas, mutta jos joudun tästä asunnosta joskus muuttamaan, todennäköisesti joudun alemmas, koska sopivia asuntoja ylemmistä kerroksista on harvoin tarjolla.
Nyt 4/7.Olen asunut 1/7 ja 6/6 myös.
Asun viidennessä kerroksessa, upeat järvimaisemat näkyvät isolta parvekkeelta. Hiljaista on, ei kuulu alakerran ovien ryminät eikä muut. Onneksi minulla on hiljaiset naapurit. Itseasiassa viitoskerros on paras, ylin ei ole, koska kesällä aurinko paahtaa ylimmän kerroksen kattoa.
Vierailija kirjoitti:
74, eikö siellä huimaa!
Terassilla kyllä kun menee lähelle kaidetta, mutta muuten on vaan hyvät näköalat. Oikein kovalla tuulella huomaa että ihan vähän huojuu, mutta ei se häiritse. Talossa on yhteensä 78 kerrosta. Naapuritalo on korkeampi.
1,2 ja 3 eli 3-kerroksinen okt-talo.
Olen asunut kerrostalossa 2. Kerroksessa. Voisin kuvitella asuvani kerrostalossa, jossa parveke max. Kolmaskerros tai ullakkokerros. Ilman parveketta vaikka pilvenpiirtajässä.
Kerros numero 74. Kyllä, en asu Suomessa.