Rintojen koskettelu. Kosketteleeko kumppaninne ja tykkäättekö?
Sain elämäni ensimmäisen kerran O:n sillai ja miksi en ole älynnyt tätä aikaisemmin!!
Kommentit (43)
Koskettelee ja se ei tunnu hyvältä. En tajua miesten pakkomiellettä rintoihin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja kyllä. Mulla jotenkin herkät rinnat ja saan orgasmin ihan vaan rintoja puristelemalla.
Höpö höpö Pertti.
Kosketteli kunnes kerroin että en pidä rintojen koskettelusta yhtään.
Pidän koskettelusta, mutta hän koskettelee liian vähän.
Mitä ylipäätään miehet tekee naisen rinnoilla. En tykkää koskettelusta. Kertokaa miehet mitä muuta kun katsoa toljotatte ja ehkä hipaisette luullen että se naista kiihottaa.
Ei ole kumppania, mutta tykkään niiden koskemisesta. Puristelu tuntuu ikävältä. En oo koskaan ymmärtänyt, mikä saa miehen luulemaan että se olisi kivaa.
Puristeleminen ei tunnu kyllä kivalta, mutta muuten rintoja oikein käsittelemällä saan kyllä orgasmin.
Tykkään kun kumppani kurittaa rintoja sekä nännejä niin, että meinaa taju lähteä koska "Pain & Pleasure is only what you get" ;-D
Vaimoni on hieman pulskistunut ja vartalo on tullut kädelle paljon miellyttävämmäksi. Tykkään kevyesti puristella B:n ja C:n rajalta reiluksi C:ksi kasvaneita rintoja.
Vatsan kaksi pehmeää kumparetta ovat myös mukavat.
Ja lanteet, reidet ja pakarat.
Tykkäättekö naiset pitää sellaisia metallisia kiekkoja nännien päällä jotka yhdistyy toisiinsa ketjulla molempiin rintoihin ns nännipuristimet seksin aikana?
Jutuissaan miehet toivoo isorintaista mutta sitten ne ei oikein tiedä mitä niillä tekisi. Ovat vaivaatuneita. Ehkä joku känni puristus joka inhottaa. Minäkin toivon miesten mielipidettä jos joku rohkenisi kertomaan.
Tykkään kosketuksesta ja suutelusta, mutta puristelusta en tykkää. Rinnat on välillä arat, kierron vaiheesta riippuen, mutta kerron kyllä, koska koskettelu ei tunnu hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäättekö naiset pitää sellaisia metallisia kiekkoja nännien päällä jotka yhdistyy toisiinsa ketjulla molempiin rintoihin ns nännipuristimet seksin aikana?
Ei. Voisit laittaa palleihisi
Minä tykkään kosketella kumppanin rintoja ja ainakin hän pitää siitä. En ottaisi kumppania jonka rintoja ei saa koskea. Tälläiset naiset voisivat tehdä ennen suhteeseen ryhtymistä selväksi, että rintoihin EI saa koskea, se olisi reilua molemmille.
Mulla on tosi isot ja tajuttomat herkät rinnat ja niihin sattuu jo kun edes hiukan tarttuu niihin niin en anna miesten yleensä edes hiplailla niitä.
Vierailija kirjoitti:
Jutuissaan miehet toivoo isorintaista mutta sitten ne ei oikein tiedä mitä niillä tekisi. Ovat vaivaatuneita. Ehkä joku känni puristus joka inhottaa. Minäkin toivon miesten mielipidettä jos joku rohkenisi kertomaan.
Toisilla miehillä on obsessio rintoihin. En koskaan edes katso naisessa rintoja. Tuota obsessiota on selitetty sillä tieteellisesti sillä ettei oma äiti imettänyt vauvana tarpeeksi. Eläimetkin roikkuu siellä naaraan takapäässä eikä nisillä. Se on terve merkki jos perse kiinnostaa ja sehän kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ylipäätään miehet tekee naisen rinnoilla. En tykkää koskettelusta. Kertokaa miehet mitä muuta kun katsoa toljotatte ja ehkä hipaisette luullen että se naista kiihottaa.
Tämä ei nyt suoraan liity ketjun aiheeseen, mutta olenpa joskus ihmetellyt miksi nainen pukeutuu vaatteeseen jossa lähes napaan asti yltävä kaula-aukko. Haluaako hän, että mies toljottaa rintoja? Vai miksi hän niin tekee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja kyllä. Mulla jotenkin herkät rinnat ja saan orgasmin ihan vaan rintoja puristelemalla.
Höpö höpö Pertti.
??
Totta tuo on. Eihän ne nyt joka päivä ole niin herkillä, mutta yleensä ovulaation aikaan. Saan myös unissani usein orgasmin kys aikaan, vaikka seksiä olisikin ollut.