Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valkoinen sisustus? Miksi?

Vierailija
15.06.2021 |

Miksi jopa sauna valkaistaan?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiseen sisustukseen sopivat must-have taulut:

- Cappucino, Latte Macchiato jne. kahvitaulut

- Live, laugh, love

- Don't dream your life, live your dreams

- HOME

- LOVE

Vierailija
22/52 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat eläneet edellisen elämänsä luostarissa ja jäi kaipuu siihen valkeaksi kalkittuun keljaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patinoituneet käsin veistetyt hirsiseinät, lakattu lattia ja sisäkatto. Näillä mennään. Miksi ei kaikilla ole?

Vierailija
24/52 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos tykkää valkoisesta?

Mulla on ollut nuoresta asti vaalea sisustus. Ei ihan täysvalkoinen mutta lähelle. Viihdyn ja tykkään.

Miksi se joidenkin mielestä on jotenkin huonompi?

Vierailija
25/52 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Live, laugh, love

- HOME

- LOVE

Nuo on NIIN karmeita.  Innokkaana kirpparikävijänä oon kironnut myös rasioita ja naulakoita, joissa typerä teksti sulkemassa monipuolisemman käytön:  tea, keys , jewelry yms.  Korurasioita toki ostelen, mutta  mieluiten vintagea, mutta en taatusti, vaikka ilmaiseksi saisin, tuo kotiini korurasiaa, jossa lukee "Korut" (senkin päättelykyvytön idiootti, tässä rasiassa on korut)

Vierailija
26/52 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisesta löytyy paljon erilaisia sävyjä, joilla saisi kodin viihtyisäksi osaamalla yhdistää  valkoisen eri sävyjä toisiinsa, mutta usein se valkoinen on yhtä samaa kirkasta ja kovaa valkoista joka paikassa. Mutta jos olen ostamassa asuntoa, niin mieluummin maksan valkoisesta asunnosta kuin tehostevärisistä seinistä ja liian persoonallisista kaakeliratkaisuista. Se, ettei osaa käyttää värejä näkyy myös värikkäiksi mielletyissä asunnoissa. Räikeä yhdistelmä ei tarkoita, että se olisi onnistunut räikeä yhdistelmä. 

Vierailija
27/52 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiseen sopii kaikki muut värit. Jos sun olkkari on sininen, niin sinne pitää sitten urakalla miettiä minkävärinen soffa tai verhot sopii.

Vierailija
28/52 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ei ole omia mielipiteitä ja mennään massan mukana. Luullaan, että se on tosi hieno. Ei ole omaa persoonaa. Sen vuoksi.

Niin mutta valkoinen? Ymmärtäisin jos olisi joku muu väri, vaikka sininen. Mutta valkoinen... :O

Joku hankkii sanojensa mukaan värikkyyttä lisäämällä valkoiseen iloisia harmaita yksityiskohtia...

Vierailija
29/52 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patinoituneet käsin veistetyt hirsiseinät, lakattu lattia ja sisäkatto. Näillä mennään. Miksi ei kaikilla ole?

Kotona on tätä kaupunkivalkeaa riittämiin.

Mökillä sielu lepää niissä lämpimissä, iättömissä rauhallisissa seinähirsissä ja lautakatossa. Lakatusta lattiasta puhumattakaan :D

Vierailija
30/52 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen sallii suurempaa muuttelua jos haluaa vaihtaa tyyliä. Itse tykkään väreistä mutta olen aina katunut jos olen valinnut värilliset ja kuviolliset tapetit tai räväkät kaapinovet/ kaakelit.Maku muuttuu, kyllästyy. Edellinen omistaja oli laatoittanut kaiken vaalenvihreällä ja boordeilla. Tarjosi vihreitä raitatapettejaankin minulle. Sentään sain aikaiseksi tapetoida uudelleen mutta kylppäriremppa olisi kallis.

Vierailija
31/52 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoiseen sopii kaikki muut värit. Jos sun olkkari on sininen, niin sinne pitää sitten urakalla miettiä minkävärinen soffa tai verhot sopii.

Mutta kun sinne valkoiseen olohuoneeseen laitetaan valkoiset kalusteet, tekstiilit ja tavarat. Sitä on otsikon tarkoittama valkoinen sisustus.

Vierailija
32/52 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoinen sallii suurempaa muuttelua jos haluaa vaihtaa tyyliä. Itse tykkään väreistä mutta olen aina katunut jos olen valinnut värilliset ja kuviolliset tapetit tai räväkät kaapinovet/ kaakelit.Maku muuttuu, kyllästyy. Edellinen omistaja oli laatoittanut kaiken vaalenvihreällä ja boordeilla. Tarjosi vihreitä raitatapettejaankin minulle. Sentään sain aikaiseksi tapetoida uudelleen mutta kylppäriremppa olisi kallis.

Miten valkoista muutellaan helpommin kuin värillistä? Jos valkoista muutetaan, eikö se muutu värilliseksi?

Vierailija
33/52 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei?

Oma sisustus on hyvin vaalea, ei ihan valkoinen, mutta lähes. Olen elänyt myös värikylläisen vaiheen, mutta nykyään en sisustukseeni värejä halua.

Vierailija
34/52 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Live, laugh, love

- HOME

- LOVE

Nuo on NIIN karmeita.  Innokkaana kirpparikävijänä oon kironnut myös rasioita ja naulakoita, joissa typerä teksti sulkemassa monipuolisemman käytön:  tea, keys , jewelry yms.  Korurasioita toki ostelen, mutta  mieluiten vintagea, mutta en taatusti, vaikka ilmaiseksi saisin, tuo kotiini korurasiaa, jossa lukee "Korut" (senkin päättelykyvytön idiootti, tässä rasiassa on korut)

Nuo tekstipurkit on dementikoille hyviä. Englanninkieliset on varmaan tarkoitettu englanninkielisille dementikoille.

Vierailija
35/52 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan kyllästy pitämiini asioihin, kuten väreihin. Jjoten mielelläni maalaan seinät väreillä mielummin kuin laitosvalkoisella.

Vierailija
36/52 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös valkoinen sisustus ala olla jo pois muodista?

Vain persoonattomat ihmiset elää muodin mukaan.

Vaatteet, hiukset, tekotissit, sisustus...muoti MÄÄRÄÄ!

Jos tulisi muotiin Peppipitkätossu-tyyli sisustukseen, valkoinen pois ja äkkii😁.

Mullapa on jo PPT-sisustus, tykkään väreistä⚄⚃⚂⚁⚀⚅

Vierailija
37/52 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No valkoiseenhan sopii kaikki muut värit, justhan sä niin sanoit. Eli siniseenkin. Olipa urakka.

Vierailija
38/52 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan kyllästy pitämiini asioihin, kuten väreihin. Jjoten mielelläni maalaan seinät väreillä mielummin kuin laitosvalkoisella.

Ja mitä sitten jos kyllästyy. Ihan niinkuin valkoiseen ei voisi kyllästyä.

Maalipurkilla siitä selviää.

Vierailija
39/52 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole ollut kotona muuta valkoista kuin olohuoneen katto. Kaikkien muiden huoneiden katotkin ovat jotain muuta kuin valkoista. Kun remontoin kotini värikkääksi, uskoin kyllästyväni parissa vuodessa. Toisin kuitenkin kävi ja kotini on ollut värikäs jo 15 vuotta. Mutta nyt, kun tuli aika tehdä keittiöön remonttia, päädyin sittenkin valkoiseen. Keittiöstäni ei kuitenkaan tule täysin valkoinen, vaikka kaikki pinnat ovatkin valkoisia. Samat 70-luvun retroleipälaatikot yms tulevat olemaan keittiössäni edelleenkin. Muut huoneet saavat edelleenkin olla värikkäitä.

Vierailija
40/52 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen facebookissa ihaillut Meja Designin tekemiä muutostöitä. Ei todellakaan ole maalarinvalkoista, mutta ihanan vaalean sävyisiä asuntoja.