Millä lentoyhtiöllä on ollut mukavin turistiluokka kokemustesi mukaan
Kommentit (38)
Qatar Airways ehdottomasti. Palvelun laatu ylittää kaikki odotukset.
Vierailija kirjoitti:
Onko tilaakin enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Turkish airlines ylivoimaisesti
Yksi kammottavimpia lentojani oli Turkis airlinesilla. Antoivat vauvan huutaa koko lennon ajan, olisivat antaneet sille ruokaa muiden asiakkaiden korvien takia. Vanhempia ei kiinnostanut, eivät sanoneet heille varmaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tilaakin enemmän?
Koneet lähes tyhjiä, saat vaikka koko 9 istuimen rivin vaakasuoraan nukkuaksesi. Tarjoilu tulee ilman pyyntöä myös kun loikoilet vaakasuorassa. Erinomainen paketti matkatarvikkeita tulee mukaan.
Qatar ja Etihad ehdottomasti. Joku mainitsi KLMn, se on yksi huonoimmista millä mä olen lentänyt.
Millä koneilla Qatar pääasiassa lentää? 747?
Economy luokassa Japan Airlines. Hyvät penkit ja tarjoilu
Singapore Airlines ja Emirates. Niiden economy on kuin KLM:n business. Arabien lentoyhtiöt yleisestikin ovat hyviä luokasta riippumatta. Harvoin tulee harmi kyllä lennettyä niillä, kun ei ole hiekkalaatikolle asiaa.
KLM turistiluokka on parempi kuin Finnairin vastaava. Lämmin snack Euroopan lennoilla ja hyvä juomatarjoilu.
Vierailija kirjoitti:
KLM
Kun on paljon lennellyt finnairilla ja ryystänyt sitä mustikkamehua, niin KLM:n tarjoilut vei kyllä 100-0. Tuli erilaisia juotavia ja pikkupurtavaa maksutta ja lentoemot oli erittäin avuliaita ja mukavia.
Wizzair ja Eurowings olivat selvästi panostaneet naiskauneuteen ja lyhyisiin minihameisiin ja tarjoilutkin pelasi ihan ok.
Surkein ja tylyin palvelu on ollut Finnair ja Air France. Air France oli kaikkein kuppaisin ja oikein inhotti se näkyvä lika. Hukkasivat matkatavarat CDG:llä sen lisäksi, että lento myöhästyi lähdöstä n.2h.
Olen lentänyt Finnair, SAS, Lufthansa, Eurowings, Air France, KLM, Wizzair
Että naiskauneus ja minihameet tärkeintä lentomukavuudessa? 🤣🤣🤣
Konkurssissa kohta kaikki, kiva syödä pähkinöitä maskit päässä, testata koronalta joka nurkassa ja vetää tehosterokotetta parin kuukauden välein.
Turkish Airlines, ei ihme että se on valittu useamman kerran euroopan parhaaksi lentoyhtiöksi. KLM myös hyvä.
Busineksessa ei pahemmin ole tullut lenneltyä, mutta TAP.lla se ei ois kannattanutkaan. Lounge Lissabonissa vielä ok, mutta koneessa happamat lentoemännät, eikä palvelu muutenkaan päätä huimannut.
Safkojen puolesta Qatarilla turistissa on melkein paremmat kun Finskillä bisneksessä.
Vierailija kirjoitti:
KLM
Kun on paljon lennellyt finnairilla ja ryystänyt sitä mustikkamehua, niin KLM:n tarjoilut vei kyllä 100-0. Tuli erilaisia juotavia ja pikkupurtavaa maksutta ja lentoemot oli erittäin avuliaita ja mukavia.
Wizzair ja Eurowings olivat selvästi panostaneet naiskauneuteen ja lyhyisiin minihameisiin ja tarjoilutkin pelasi ihan ok.
Surkein ja tylyin palvelu on ollut Finnair ja Air France. Air France oli kaikkein kuppaisin ja oikein inhotti se näkyvä lika. Hukkasivat matkatavarat CDG:llä sen lisäksi, että lento myöhästyi lähdöstä n.2h.
Mä en taas KLM:n astu vapaaehtoisesti enää ikinä. Muutaman kerran lentänyt ja joka kerta jotain on sössitty: Yhdellä kerralla oli ylibuukattu kone, jos olisi lentänyt seuraavalla, korvaus olisi ollut firman lahjakortti! No just, mitähän mä sillä teen, kun liput oli jo maksettu? Toisella kerralla, lennettiin, noin 30 hengen seurue (20 12-vuotiaan kanssa), muutama pienempikin lapsi mukana, kaikki oli siroteltu pitkin konetta. Myös meidän 6v, kahden tuiki tuntemattoman aikuisen väliin. Ja siis samalla lipulla lennettiin kaikki. Jonka takia mm. automaatti check-inn ei toiminut millään kentällä. ilmoitin sitten lentoemolle, että lapsi ei osaa englantia, että jos hätätilanne tulee, ongelma on hänen, kun itse istuin 30 riviä edempänä. Jännästi siinä vaiheessa saatiin asia järjestymään niin, että lapsi tuli mun viereen. Mutta kentällä tätä ei voinut hoitaa, ei mitenkään. Oma paras kokemus on Air Mauritiuksella.
Vierailija kirjoitti:
Economy luokassa Japan Airlines. Hyvät penkit ja tarjoilu
Minulta myös ääni JAL:lle. Tosin en ole lentänyt noilla Lähi-idän yhtiöillä.
Singapore airlines, Thai airways. Luksusta karvalakkiluokassakin. 3 ruokalajin valinnainen menu, hintaan kuuluneet snacksit koko lennon ajan, pussukka missä unisukat ja -maski ja vessassa tuoksusaippuaa ja käsi/kasvovoidetta.
Ääni Turkish Airlinesille. En ole kaikkia maailman yhtiöitä kokenut, mutta tämä ollut paras omalle kohdalle osuneista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KLM
Mä en taas KLM:n astu vapaaehtoisesti enää ikinä. Muutaman kerran lentänyt ja joka kerta jotain on sössitty: Yhdellä kerralla oli ylibuukattu kone, jos olisi lentänyt seuraavalla, korvaus olisi ollut firman lahjakortti! No just, mitähän mä sillä teen, kun liput oli jo maksettu? Toisella kerralla, lennettiin, noin 30 hengen seurue (20 12-vuotiaan kanssa), muutama pienempikin lapsi mukana, kaikki oli siroteltu pitkin konetta. Myös meidän 6v, kahden tuiki tuntemattoman aikuisen väliin. Ja siis samalla lipulla lennettiin kaikki. Jonka takia mm. automaatti check-inn ei toiminut millään kentällä. ilmoitin sitten lentoemolle, että lapsi ei osaa englantia, että jos hätätilanne tulee, ongelma on hänen, kun itse istuin 30 riviä edempänä. Jännästi siinä vaiheessa saatiin asia järjestymään niin, että lapsi tuli mun viereen. Mutta kentällä tätä ei voinut hoitaa, ei mitenkään. Oma paras kokemus on Air Mauritiuksella.
Meillä KLM hukkasi matkatavarat matkalla Amsterdamista Balille., vuorokauden kuluttua löytyi. Toki Balilla saimme rahaa korvauksena ja pääsimme ostamaan vaatekerran ja hygieniatarvikkeita.
Meillä AA oli viimeksi reitillä Miami - Lontoo sijoittanut minut, mieheni ja diabeetikkolapsemme eri puolille konetta vaikka tästä oli ilmoitettu jo varausvaiheessa. Mieheni vieressä istuneet miehet eivät suostuneet vaihtamaan paikkaa tyttäreni kanssa. Tyly emo kielsi minua vaihtamasta paikkaa vaikka koneessa olisi ollut mahdollisuus. Tyttö sai hypokohtauksen aamulla ja oli tosi hädissään kun oksetti eikä uskaltanut lähteä ikkunapaikalta pois. Onneksi olin juuri itse menossa vessaan ja näin hänen liikehtivän hädissään, pääsin apuun viime hetkellä.
KLM