Valkoinen sisustus? Miksi?
Kommentit (52)
Tylsät ja ilottomat ihmiset tykkää tylsän näköisestä tilasta.
Koska ei ole omia mielipiteitä ja mennään massan mukana. Luullaan, että se on tosi hieno. Ei ole omaa persoonaa. Sen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Koska ei ole omia mielipiteitä ja mennään massan mukana. Luullaan, että se on tosi hieno. Ei ole omaa persoonaa. Sen vuoksi.
Niin mutta valkoinen? Ymmärtäisin jos olisi joku muu väri, vaikka sininen. Mutta valkoinen... :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta valkoinen? Ymmärtäisin jos olisi joku muu väri, vaikka sininen. Mutta valkoinen... :O
Ymmärtäisitkö? Jos olisi kokosininen sisustus muotia niin olisit täällä kitisemässä siitäkin. Ja ei, mulla ei ole valkoista sisustusta.
Eikös valkoinen sisustus ala olla jo pois muodista?
On se kumma kun tästä asiasta jaksetaan kitistä. Mitä ihmettä kenellekään kuuluu toisten makumieltymykset?
Miksi ei? Mitä se sinulle kuuluu millä värillä itse kukin sisustaa?
Itselleni en ottaisi valkoista sisustusta, mutta jos jollakin on kokovalkoinen sisustus, se ei ole minulta mitään pois.
Ei osata sisustaa väreillä. Ei kaikilla ole värisilmää.
Itseäni ahdistaa nuo täysivalkoiset asunnot. Itseäni miellyttää tumma tai joku puun värinen lattia, katto vaalea tai valkoinen ja seinät jotain lattian ja katon väliltä.
Eikös saunat maalata mustiksi? Vai menikö se trendi jo ohi?
Vierailija kirjoitti:
Meilläpä on musta keittiökin. Rumaksi on palstalla haukuttu, mutta itse tykkään :)
15 värikylläisen vuoden jälkeen remontoin juuri keittiötäni valkoiseksi. Vaihtelu virkistää.
lamput oli aika huonoja ennen joka varmaan johtanut tähän aina valkoiset seinät kulttuuriin että olisi valoisaa
kaikki pinnat valkoisena näyttää kyllä kuvissa hienolta mutta likaantuu ja kellastuu helposti
valkoinen on myös aika kylmä ja kolkko ja minusta se sopii vain sellaisiin öky-asuntoihin
Vierailija kirjoitti:
Juu, meni. Onneksi.
Kierreltiin keväällä etsimässä taloa. Näitä mustiksi käsiteltyjä saunoja oli tietenkin vielä monessa paikassa, ne olivat käytössä menneet lähinnä vain suttuisen ja epäsiistin näköisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläpä on musta keittiökin. Rumaksi on palstalla haukuttu, mutta itse tykkään :)
Tätä juuri tarkoitan. Voi olla ruma tai sitten ei, mutta ainakin on joku väri. Ei valkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä juuri tarkoitan. Voi olla ruma tai sitten ei, mutta ainakin on joku väri. Ei valkoinen.
Mutta onhan valkoinenkin väri, ainakin minun mielestäni. Meillä on vaalea yleisilme, eli katto ja seinät vaaleita, musta keittiö, ja värikkäitä tekstiilejä; punaista keltaista, farkunsinistä. Se valkoisuus on ikään kuin pohja.
70-luvulla oli vihreä muotia. Kyllä valkoinen on parempi.
Kun asiantuntemus ja mielikuvitus ei riitä koordinoimaan eri värisävyjä keskenään niin suditaan helppona ratkaisuna joka paikka valkoiseksi ja leikitään että se on "just se juttu".
Noi jotkut yleiset tilathan suditaan valkoiseksi koska ei haluta käyttää vaivaa pitämällä kirjaa siitä millä sävyllä se on maalattu ja lisäksi valkoisessa näkee tahrat eli ne on helppo putsata tai maalata yli.
Luo valoisuutta. Mutta samalla tosi persoonaton. Tulee mieleen laitokset.
En halua kotini olevan neutraali. Rakastan värejä, luonnonmateriaaleja, retrokuosejakin. Tavaraa saa olla ja kaiken ei tarvitse olla aina järjestyksessä. Kodin pitää näyttää asujaltaan enkä aio koskaan olla tylsän tasavärinen enkä mustavalkoinen
Tila tuntuu suuremmalta.
Masennus vähenee.
Muoti.