Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mut ghostataan aina uudestaan?

Vierailija
14.06.2021 |

Miksi mun kohdalle on viimeisen vuoden aikana sattunut useita ghostaajia? Onko se yleinen tapa nykyään vai onko syy mussa?

- Olen 44-vuotias ja takana kaksi pitkää suhdetta: nuoruudenrakkaus, suhde kesti 17v ja siitä kaksi aikuista lasta sekä avoliitto, joka kesti 6v. Molempiin exiin hyvät välit, molemmat tapasin baarissa eli en netin kautta.

- Nyt sitten deittailen eri nettialustojen kautta. Takana kivoja treffejä ja hyvää seksiä. Tällöin olen jo tutustumisvaiheessa sanonut, että en etsi vakavaa suhdetta.

- Nyt kaipaan taas pysyvämpää seurustelua, joten vastaan miehille, joilla on profiilissaan samankaltainen toive. Haluan älykkään, keskustelutaitoisen ja viriilin miehen, ikähaarukkana 36-50v. Jonkinverran näitä löytyykin, ja jos kirjoitellessa tuntuu natsaavan, sovitaan treffit. Käydään lenkillä tai syömässä, ja usein toisilla tai kolmansilla treffeillä jommankumman kotiin. Hyvää ruokaa ja seksiä, jos molemmat haluavat. Tätä jatkuu 2-4 viikkoa. Poikkeuksetta miehet ovat sanoneet, että viihtyvät kanssani, on kiva viettää aikaa yhdessä ja seksi on hyvää. Ja toki itsekin tiedän tässä iässä, että se on hyvää ja sitä on paljon. Sitten yhtäkkiä: mies ei vastaa viesteihin. Olemme saattaneet sopia, että nähdään taas ja sovitaan aika viestillä. Jos huomaan, että pariin viestiini ei vastata, en enää kysele, ja se on siinä... Minua ei ole estetty tms. Ekalla kerralla kysyin, miksi hiljeni, mutta en saanut vastausta. Muilta en ole kysellyt. Mun mielestä tosi outoa! Eikö ole munaa sanoa, ettei halua jatkaa? Siihen saakka poikkeuksetta kehuttu, että onpa kiva kun löytyy näin ihana ja samanhenkinen ihminen.

- Olen kaunis ja iloisen näköinen, pukeudun sporttisesti, ehostan hillitysti, mulla on pitkät siistit hiukset. Syön terveellisesti, liikun, en tupakoi, en läträä alkoholin kanssa. Lievää ylipainoa on, mutta se ei ole ollut este, että olen vähän kurvikas. Asun omassa asunnossa, lapsiin hyvät välit, olen mieluisassa kokopäivätyössä. Puhun ja kuuntelen, en ahdistele tulevaisuudensuunnitelmilla.

Mikä juttu tämä on?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa on kaveriporukan kesken juteltu, touhu mennyt ihan oudoksi, eikä tarvi edes netistä näitä ukkoja etsiä. Itse olen lyönyt hanskat tiskiin, elelen elämääni mahdollisimman mukavissa merkeissä ja en yhdenkään ukon perässä ole, en laita viestejä tms. Kyllä se joku oikeasti kiinnostunut kävelee vielä vastaan ja jos ei kävele niin ei sekään maata kaada

Vierailija
42/49 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan toosasi haise, tuoksahtava pimpsloora on etova asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä, kiitos hyvistä vastauksista. Täytyy miettiä!

Sen verran tarkennan, että en etsi alfaa, vaan ihan tavallista keski-ikäistä miestä, joka on jo elämää nähnyt ja lapset mieluusti isompia. Ja jolla olisi halua mukavaan yhdessäoloon ja -tekemiseen. Miksi kirjoittaa profiiliin, että etsii parisuhdetta, jos etsii vain seksiä? Miksi täytyy jallittaa? Olin itsekin joskus tilanteessa, jolloin hain vain seksiseuraa mutta kerroin sen avoimesti profiilissa.

Onneksi joku muukin ymmärtää, etten todellakaan jaksa mitään pihtausesitystä tai teeskennellä vaikeasti tavoiteltavaa. En halua pelailla suuntaan enkä toiseen. Seksuaalisuus on tärkeä osa elämääni sekä parisuhteessa että sinkkuna, enkä aio siitä mitään mörköä tehdä. Ja sinulle, joka huolehdit lapsistani: ovat jo aikuisia, eivätkä ole ikinä tavanneet muita kumppaneitani kuin ex-avomieheni. 🙂

Olen näiden deittien tai kumppanikokelaiden kanssa ollut avoin, eli ollaan puhuttu töistä, menneistä parisuhteista, toiveista, harrastuksista. Olen käynyt heidänkin kotonaan ja päinvastoin. Eli mitään piilottelua rai salaamista en usko tapahtuneen. Minua ei ole estetty, eli voisin ottaa heihin yhteyttä halutessani. Radiohiljaisuuden tultua en vain halua tivata tai ahdistella, annan mieluummin olla.

Olen tästä asiasta pahoilla mielin, mutta onneksi muuten oikein tyytyväinen elämääni. Kiitos teille ❤ Kirjoitelkaa vielä, jos tulee mieleen jotain.

miten olisi jos ihan vaikka soittaisit sille miehelle itselleen ja kysyisit. AIka outoa tuo vatvominen päässäsi jos et sen vertaa välitä ihmissuhteistasi että soitat ja vaadit vastauksen. En mä ainakaan jaksais jotain pellejuttuja keneltäkään. Ollakko vai eikö olla....pitää tietää missä mennään. 

Vierailija
44/49 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, kuka oikeasti kertoo miksi ei halua jatkaa. 90% selitys on joka tapauksessa valkoinen valhe, joten ghostaus on itse asiassa rehellisempi tapa kertoa erosta.

Yleisin syy kun ei halua jatkaa: ei kiinnostanut.

Vierailija
45/49 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"- Nyt kaipaan taas pysyvämpää seurustelua, joten vastaan miehille, joilla on profiilissaan samankaltainen toive. Haluan älykkään, keskustelutaitoisen ja viriilin miehen, ikähaarukkana 36-50v."

Deittailisit oman ikäisiäsi. Täällähän on moneen kertaan todettu, että vanhemmat miehet jotka tavoittelevat nuorempia naisia, ovat täysiä pervoja ja sikoja. Sama pätenee myös naisiin?

Vierailija
46/49 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää oikeasti, että aina hoetaan, että ei saisi pelailla pelejä, mutta silti pitäisi kuitenkin esittää vaikeasti tavoiteltavaa ja kieltäytyä seksistäkin, vaikka sitä haluaisi.

Vierailija
47/49 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnustan, olen mies ja harrastan tatä. En halua vakavaa suhdetta, haluan kokemuksia ja mitä enemmän sen parempi. Teen näitä alottajan mainitsemia juttuja, muutama tapaaminen, seksiä, jos hyvä muutama kerta lisää seksiä. Sitten on aika siirtyä seuraavaan. Miksi ghostaus, koska se on helppoa, en halua mitään selittelyjä tai traamaa, pelaa aika monessa tapauksessa, siksi pidän "radiohiljaisuuden".  Ihan jännityksen ja nautintojen hakua. Anteeksi ja kiitos, naiset.

Se on draamaa - ei traamaa. En ole koskaan tutustunut kaltaiseesi läheisesti (henkisesti tai fyysisesti), vaikka teihin on tavattoman vaikea olla törmäämättä. En ole ikinä oikein tajunnut mihin noita seksikokemuksia tarvitaan. Eikös se oo aina samantyyppistä touhua kuitenkin, että seikkailusta ei voi olla kyse, ellet ole todella mielikuvitukseton? Mun mielestä seikkailu on pitkä erämaavaellus, vuorelle kiipeäminen, Eurooppa ympäri liftaten, vuosi Australiassa.

Useimmat miehet on sängyssä tavallisia ja tarjoavat paljon vähemmän stimulaatiota, kun mainitsemani oikeasti jännittävät asiat, joten on vaikea kuvitella, että jaksaisin innostua seksuaalisesti ihmisestä, joka ratkaisee vaihtelun ja "jännityksen" halunsa ryhtymällä sänkyperunaksi. Mikä siinä muuten on se jännitys? Nouseeko vai eikö, vai saako vaiko eikö? Ketjun aloittajakin voisi etsiä elämäänsä kiinnostavampaa sisältöä kuin tylsimykset, joiden elämän jännitys kiteytyy vaihtuviin petikumppaneihin.

Vierailija
48/49 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse en tee ghostaamista itselleni mahdolliseksi. Se ei vaan ole mahdollista. Googlaan joka ikisen jonka kanssa aion vähääkään pidempään jutella tai tutustua. Ja 99% tapauksista olen löytänyt kaikki henkilöstä netistä, koko nimi, työpaikka, osoite jne pelkän nimen, kotikaupungin ja työn perusteella. Käyn LinkedIn profiilit läpi, koulutus, työhistoria jne. Toki on niitä joista mua nämä tiedot ei kiinnosta. Eli puhelinnumero ja osoite on oltava joten mitään ghostaamista ei tule tapahtumaan tai löytää minut ovensa takaa. Kotiini ei ainakaan tule ketään jonka työpaikkaa tai osoitetta en tiedä. Pitäisö tässä vahinkolapsia tehdä tuntemattomille tai kasvattaa yksin joku tämmönen lapsi joka sitten itkee tv:ssä "kadonneen jäljillä" 16 v kuluttua?

Jokainen saa elää tämän elämänsä niin kuin tahtoo. Oletko uhri vai et riippuu sinusta.

No huh, tässä toinen äärilaita, sairas sellainen. Ota vastuu omasta terveydestäsi jo viimeinkin ja unohda sairautesi aikana miehet.

Taidat olla itse sarjaghostaaja.heh heh. No minun kanssa et pelejäs pelaa. Tais osua ja upota.

No heh heh vaan itsellesi. Olen liki viisikymppinen nainen ja parisuhteeni mieheni ja lasteni isän on kestänyt 25 vuotta pian. Että juu vaan, ei osannut ja uponnut, mutta sinulla ei välttämättä ystäviä ja parisuhdetta ole ja ymmärrän sen hyvin.

Sitten ihan pieni vinkki, vahinkolapsia ei tule, jos käyttää vastuullisesti ehkäisyä. Onnea matkaan siis vain!

Vierailija
49/49 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse en tee ghostaamista itselleni mahdolliseksi. Se ei vaan ole mahdollista. Googlaan joka ikisen jonka kanssa aion vähääkään pidempään jutella tai tutustua. Ja 99% tapauksista olen löytänyt kaikki henkilöstä netistä, koko nimi, työpaikka, osoite jne pelkän nimen, kotikaupungin ja työn perusteella. Käyn LinkedIn profiilit läpi, koulutus, työhistoria jne. Toki on niitä joista mua nämä tiedot ei kiinnosta. Eli puhelinnumero ja osoite on oltava joten mitään ghostaamista ei tule tapahtumaan tai löytää minut ovensa takaa. Kotiini ei ainakaan tule ketään jonka työpaikkaa tai osoitetta en tiedä. Pitäisö tässä vahinkolapsia tehdä tuntemattomille tai kasvattaa yksin joku tämmönen lapsi joka sitten itkee tv:ssä "kadonneen jäljillä" 16 v kuluttua?

Jokainen saa elää tämän elämänsä niin kuin tahtoo. Oletko uhri vai et riippuu sinusta.

Voin vain kuvitella minkälaisia luurankoja sinun kaapeistasi löytyy, kun olet tuollainen ylistalkkeri. Taitaa niitä luurankoja löytyä myös vanhempiesi kaapeista rutkasti, ei sinusta olisi muuten tuollaista hirviötä tullut.