Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mut ghostataan aina uudestaan?

Vierailija
14.06.2021 |

Miksi mun kohdalle on viimeisen vuoden aikana sattunut useita ghostaajia? Onko se yleinen tapa nykyään vai onko syy mussa?

- Olen 44-vuotias ja takana kaksi pitkää suhdetta: nuoruudenrakkaus, suhde kesti 17v ja siitä kaksi aikuista lasta sekä avoliitto, joka kesti 6v. Molempiin exiin hyvät välit, molemmat tapasin baarissa eli en netin kautta.

- Nyt sitten deittailen eri nettialustojen kautta. Takana kivoja treffejä ja hyvää seksiä. Tällöin olen jo tutustumisvaiheessa sanonut, että en etsi vakavaa suhdetta.

- Nyt kaipaan taas pysyvämpää seurustelua, joten vastaan miehille, joilla on profiilissaan samankaltainen toive. Haluan älykkään, keskustelutaitoisen ja viriilin miehen, ikähaarukkana 36-50v. Jonkinverran näitä löytyykin, ja jos kirjoitellessa tuntuu natsaavan, sovitaan treffit. Käydään lenkillä tai syömässä, ja usein toisilla tai kolmansilla treffeillä jommankumman kotiin. Hyvää ruokaa ja seksiä, jos molemmat haluavat. Tätä jatkuu 2-4 viikkoa. Poikkeuksetta miehet ovat sanoneet, että viihtyvät kanssani, on kiva viettää aikaa yhdessä ja seksi on hyvää. Ja toki itsekin tiedän tässä iässä, että se on hyvää ja sitä on paljon. Sitten yhtäkkiä: mies ei vastaa viesteihin. Olemme saattaneet sopia, että nähdään taas ja sovitaan aika viestillä. Jos huomaan, että pariin viestiini ei vastata, en enää kysele, ja se on siinä... Minua ei ole estetty tms. Ekalla kerralla kysyin, miksi hiljeni, mutta en saanut vastausta. Muilta en ole kysellyt. Mun mielestä tosi outoa! Eikö ole munaa sanoa, ettei halua jatkaa? Siihen saakka poikkeuksetta kehuttu, että onpa kiva kun löytyy näin ihana ja samanhenkinen ihminen.

- Olen kaunis ja iloisen näköinen, pukeudun sporttisesti, ehostan hillitysti, mulla on pitkät siistit hiukset. Syön terveellisesti, liikun, en tupakoi, en läträä alkoholin kanssa. Lievää ylipainoa on, mutta se ei ole ollut este, että olen vähän kurvikas. Asun omassa asunnossa, lapsiin hyvät välit, olen mieluisassa kokopäivätyössä. Puhun ja kuuntelen, en ahdistele tulevaisuudensuunnitelmilla.

Mikä juttu tämä on?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan, olen mies ja harrastan tatä. En halua vakavaa suhdetta, haluan kokemuksia ja mitä enemmän sen parempi. Teen näitä alottajan mainitsemia juttuja, muutama tapaaminen, seksiä, jos hyvä muutama kerta lisää seksiä. Sitten on aika siirtyä seuraavaan. Miksi ghostaus, koska se on helppoa, en halua mitään selittelyjä tai traamaa, pelaa aika monessa tapauksessa, siksi pidän "radiohiljaisuuden".  Ihan jännityksen ja nautintojen hakua. Anteeksi ja kiitos, naiset.

Vierailija
22/49 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän innostut miehestä, sitä enemmän se sua jahtaa. Valitettavaa mutta totta. Minä olen puolikin vuotta leikkinyt tätä kissa-hiiri, vaikeasti tavoiteltavaa-leikkiä ja kaikki on mennyt hyvin. Sitten kun on erehtynyt vähän antaan siimaa ja tunnustaan että on kiinnostusta niin johan häipyvät. Todella rasittavaa mut näin se menee valitettavasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oot halpa ja helppo seksiseuralainen, et mitään muuta. Virheesi on että asetat itsesi juuri tuohon kategoriaan miesten silmissä, hauska pan-noseura, ei mitään muuta.

Jos toimisit niin kuin järkevä, et anna kenellekkään ennen kun olette keskustelleet että olette nyt sitoutuneessa parisuhteessa, ja tinderprofiilit ym muut poistettu molemmilta. Nää sun ghostanneet miehet todennäköisesti hakee vain seksiseuraa mutta valehtelee sen sanomalla että hakee pitempää suhdetta (näin on tehty mullekkin) koska tietäävät etteivät saa muulla tavalla irtoseksiä mitä oiekeesti hakee.

Eli teet heti selväksi ekalla treffillä ettet anna kenellekkään ennen parisuhdetta, alat nähdä kuka oikeesti on kiinnostunu susta. Valitettavasti voi mennä vuosia ennen kun se osuu joka on...Mut tää on pelin henki.

"et anna"? Ap mitä ilmeisimmin nauttii itsekin seksistä eikä vain anna sitä.

Miksi kukaan haluaisi miestä, jolla olisi tuollainen ajatusmaailma (= miehelle on ok haluta pelkkää seksiä mutta nainen ei saa sitä haluta ennen kuin ollaan sitoutuneessa parisuhteessa)? Se on eri asia, jos molemmat ovat sitä mieltä, että seksi kuuluu vasta parisuhteeseen, mutta sellainen mies ei itsekään seksiä halua ennen kuin kokee olevansa sitoutuneessa suhteessa.

Eletään 2020-lukua ja asenteet on 1950-luvulta, uskomatonta!

Vierailija
24/49 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sinun pitäisi nyt miettiä tarkkaan mitä SINÄ haluat, ei mitä miehet haluavat. Tuntuu kuin liihoittelisit nyt sinne tänne miesten mukaan ja koska miehiä saa ja on tarjolla paljon, niin et tiedä mitä sinä itse haluat toiselta. Sinulla on valta päättää hyvin paljosta, joten tee se viisaasti. Mieti jokaisen miehen kohdalla tarkkaan, onko tässä oikeasti mies, jonka haluaisit olevan vierelläsi vielä kymmenen vuoden päästäkin. Onko hänessä kaikki niin hyvin, että jaksaisit tyyppiä kaikessa, arjessa ja juhlassa, varsinkin siinä arjessa. Jos miehessä joku epäilyttää heti alussa, niin tuskinpa asia paremmaksi muuttuu jatkossakaan. Eli nyt alat kulkemaan omien ajatustesi mukaan, etkä enää pompi miesten pillien tahtiin. Olet aikuinen nainen ja nyt on korkea aika tehdä tämä päätös.

Olen hieman sinua vanhempi ja onnellisesti naimisissa, mutta ajatusleikkinä olen joskus leikkinyt "uusi mies" leikkiä. Olisin varmasti tosi kranttu, jos eroaisin. En todellakaan katsoisi yhtään miestä, jonka jutut tai tavat ärsyttäisivät. Olisin mielummin yksin. Arvostan itseäni ja hyvää elämääni niin paljon, että en antautuisi mihinkään aika hyvään, kohtuulliseen tai ihan ok -tyyppiin.

Muista siis ap, että sinä päätät oman osuutesi jutuissasi ja sinun ei tarvitse ensinnäkään antaa yhdellekään miehelle vain sen takia, että mies haluaa ja ajatella, että jos et anna, niin mies lähtee. Tottakai voit avata reitesi jo ekoilla treffeillä, jos siltä tuntuu, mutta älä tee sitä miehen ehdoilla, vaan omilla ehdoillasi. Ota mies ensin ystäväksi ja sitten vasta rakastajaksi. Kuuntele itseäsi tarkasti, mutta heittäydy, jos se sille tuntuu.

Vierailija
25/49 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele ja tutustu paremmin henkilöön, ennenkuin hyppäät sänkyyn. Monet miehet eivät halua pitempiaikaista suhdetta liian ”helpon” naisen kanssa. Ota jo alkuvaiheessa puheeksi ghostaus ja kuinka typerää ja loukkaavaa sellainen käytös on ja toivot, että jos toinen ei jossakin vaiheessa halua enää tavata, se kerrottaisiin suoraan.

Vierailija
26/49 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oot halpa ja helppo seksiseuralainen, et mitään muuta. Virheesi on että asetat itsesi juuri tuohon kategoriaan miesten silmissä, hauska pan-noseura, ei mitään muuta.

Jos toimisit niin kuin järkevä, et anna kenellekkään ennen kun olette keskustelleet että olette nyt sitoutuneessa parisuhteessa, ja tinderprofiilit ym muut poistettu molemmilta. Nää sun ghostanneet miehet todennäköisesti hakee vain seksiseuraa mutta valehtelee sen sanomalla että hakee pitempää suhdetta (näin on tehty mullekkin) koska tietäävät etteivät saa muulla tavalla irtoseksiä mitä oiekeesti hakee.

Eli teet heti selväksi ekalla treffillä ettet anna kenellekkään ennen parisuhdetta, alat nähdä kuka oikeesti on kiinnostunu susta. Valitettavasti voi mennä vuosia ennen kun se osuu joka on...Mut tää on pelin henki.

"et anna"? Ap mitä ilmeisimmin nauttii itsekin seksistä eikä vain anna sitä.

Miksi kukaan haluaisi miestä, jolla olisi tuollainen ajatusmaailma (= miehelle on ok haluta pelkkää seksiä mutta nainen ei saa sitä haluta ennen kuin ollaan sitoutuneessa parisuhteessa)? Se on eri asia, jos molemmat ovat sitä mieltä, että seksi kuuluu vasta parisuhteeseen, mutta sellainen mies ei itsekään seksiä halua ennen kuin kokee olevansa sitoutuneessa suhteessa.

Eletään 2020-lukua ja asenteet on 1950-luvulta, uskomatonta!

Olen osin samaa mieltä ekan vastaajan kanssa, eli ap on helppo, liian helppo. Ehkä hän nauttii myös, mutta tekstistä kuultaa läpi selkeästi se, että ap ei ole sinut itsensä kanssa. Hän hakee seksillä hyväksyntää ja olettaa, että kun hän pistääbsiinä parastaan, niin mies ihastuu ja ei enää jätä. Tällaiset Harlekiini -sadut pitäisi jättää nyt aikuisen naisen ajatuksista pois kokonaan. Selvillä on kuitenkin kunnon hyvässä 40-55 vuotiaiden ihmisten parisuhteessa aika pieni osa ja paljon isompi osa on kaikella muulla yhteiselolla. N47

Vierailija
27/49 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miehet käyttää sua vuorollaan. Olet napannut ne komeimmat panomiehet sieltä.

Vierailija
28/49 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas kylmiä vastauksia. Ihanko totta aikuiset ihmiset, jopa 50-vuotiaat miehet odottavat naiselta jotain tällaisia mustavalkofilmien pihtausleikkejä?

Itselläkin on suunnitelmissa viritellä tinderit tulille lähinnä fwb-ajatuksella, ei tosiaan enää vakavissaan enää 40+ ikäisenä jolla lapset tehtynä.

lapsillesi on varmasti mukaa seurata sivusta tätä FWB pyöröovea äidin makuuhuoneessa. Miestä tulee ja menee...on siinä aikuisena muistelemista, että semmonen lapsuus meillä. 

Vierailija
29/49 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en tee ghostaamista itselleni mahdolliseksi. Se ei vaan ole mahdollista. Googlaan joka ikisen jonka kanssa aion vähääkään pidempään jutella tai tutustua. Ja 99% tapauksista olen löytänyt kaikki henkilöstä netistä, koko nimi, työpaikka, osoite jne pelkän nimen, kotikaupungin ja työn perusteella. Käyn LinkedIn profiilit läpi, koulutus, työhistoria jne. Toki on niitä joista mua nämä tiedot ei kiinnosta. Eli puhelinnumero ja osoite on oltava joten mitään ghostaamista ei tule tapahtumaan tai löytää minut ovensa takaa. Kotiini ei ainakaan tule ketään jonka työpaikkaa tai osoitetta en tiedä. Pitäisö tässä vahinkolapsia tehdä tuntemattomille tai kasvattaa yksin joku tämmönen lapsi joka sitten itkee tv:ssä "kadonneen jäljillä" 16 v kuluttua?

Jokainen saa elää tämän elämänsä niin kuin tahtoo. Oletko uhri vai et riippuu sinusta.

Vierailija
30/49 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit helppo mutta luonne ei miellyttänyt. Se on se vastaus noihin. Etsi parempaa tai ole itse parempi.

Vierailija
31/49 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse en tee ghostaamista itselleni mahdolliseksi. Se ei vaan ole mahdollista. Googlaan joka ikisen jonka kanssa aion vähääkään pidempään jutella tai tutustua. Ja 99% tapauksista olen löytänyt kaikki henkilöstä netistä, koko nimi, työpaikka, osoite jne pelkän nimen, kotikaupungin ja työn perusteella. Käyn LinkedIn profiilit läpi, koulutus, työhistoria jne. Toki on niitä joista mua nämä tiedot ei kiinnosta. Eli puhelinnumero ja osoite on oltava joten mitään ghostaamista ei tule tapahtumaan tai löytää minut ovensa takaa. Kotiini ei ainakaan tule ketään jonka työpaikkaa tai osoitetta en tiedä. Pitäisö tässä vahinkolapsia tehdä tuntemattomille tai kasvattaa yksin joku tämmönen lapsi joka sitten itkee tv:ssä "kadonneen jäljillä" 16 v kuluttua?

Jokainen saa elää tämän elämänsä niin kuin tahtoo. Oletko uhri vai et riippuu sinusta.

Juu et ole uhri, olet stalkkeri.

Vierailija
32/49 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu et ole uhri, olet stalkkeri.

ihan sama, mutta minun aikaa ei varasta kukaan. Sen verran panostan ihmissuhteisiini. Ei kukaan tule minun kotiini hyväksikäyttämään minua, ruokiani, vieraanvaraisuuttani jne, ja sitten vaan "katoaa" vaikka oli sovittu muuta. Jokainen on vastuullinen aikuinen ja saa antaa ainakin selityksen kasvotusten. Jos sinulle sopii että sua hyväksikäytetään niin siitä vaan!

Vierailija
33/49 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda ne deittialustat kokonaan.

Vierailija
34/49 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vähemmän innostut miehestä, sitä enemmän se sua jahtaa. Valitettavaa mutta totta. Minä olen puolikin vuotta leikkinyt tätä kissa-hiiri, vaikeasti tavoiteltavaa-leikkiä ja kaikki on mennyt hyvin. Sitten kun on erehtynyt vähän antaan siimaa ja tunnustaan että on kiinnostusta niin johan häipyvät. Todella rasittavaa mut näin se menee valitettavasti

Olen itsekin huomannut, että jos ihastun ja osoitan sen avoimesti, mies ghostaa. Eli joutuu esittämään kylmää jotta mies jatkaa yrittämistä. Mikä on ihan perseestä koska haluaisin olla rehellinen enkä pelata jotain typeriä pelejä.

Vierailija
35/49 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh, tässä toinen äärilaita, sairas sellainen. Ota vastuu omasta terveydestäsi jo viimeinkin ja unohda sairautesi aikana miehet.

Vierailija
36/49 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin huomannut, että jos ihastun ja osoitan sen avoimesti, mies ghostaa. Eli joutuu esittämään kylmää jotta mies jatkaa yrittämistä. Mikä on ihan perseestä koska haluaisin olla rehellinen enkä pelata jotain typeriä pelejä.

Typeryyttä.

Vierailija
37/49 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huh, tässä toinen äärilaita, sairas sellainen. Ota vastuu omasta terveydestäsi jo viimeinkin ja unohda sairautesi aikana miehet.

Taidat olla itse sarjaghostaaja.heh heh. No minun kanssa et pelejäs pelaa. Tais osua ja upota.

Vierailija
38/49 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas kylmiä vastauksia. Ihanko totta aikuiset ihmiset, jopa 50-vuotiaat miehet odottavat naiselta jotain tällaisia mustavalkofilmien pihtausleikkejä?

Itselläkin on suunnitelmissa viritellä tinderit tulille lähinnä fwb-ajatuksella, ei tosiaan enää vakavissaan enää 40+ ikäisenä jolla lapset tehtynä.

lapsillesi on varmasti mukaa seurata sivusta tätä FWB pyöröovea äidin makuuhuoneessa. Miestä tulee ja menee...on siinä aikuisena muistelemista, että semmonen lapsuus meillä. 

Hän kertoi olevansa 40+ vuotias. Ainakin itselläni oli 40+ vuotiaana (tarkemmin sanoen 43-vuotiaasta alkaen) lapset jo maailmalla eivätkä seuraamassa kotioven pyörimistä.

Vierailija
39/49 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä, kiitos hyvistä vastauksista. Täytyy miettiä!

Sen verran tarkennan, että en etsi alfaa, vaan ihan tavallista keski-ikäistä miestä, joka on jo elämää nähnyt ja lapset mieluusti isompia. Ja jolla olisi halua mukavaan yhdessäoloon ja -tekemiseen. Miksi kirjoittaa profiiliin, että etsii parisuhdetta, jos etsii vain seksiä? Miksi täytyy jallittaa? Olin itsekin joskus tilanteessa, jolloin hain vain seksiseuraa mutta kerroin sen avoimesti profiilissa.

Onneksi joku muukin ymmärtää, etten todellakaan jaksa mitään pihtausesitystä tai teeskennellä vaikeasti tavoiteltavaa. En halua pelailla suuntaan enkä toiseen. Seksuaalisuus on tärkeä osa elämääni sekä parisuhteessa että sinkkuna, enkä aio siitä mitään mörköä tehdä. Ja sinulle, joka huolehdit lapsistani: ovat jo aikuisia, eivätkä ole ikinä tavanneet muita kumppaneitani kuin ex-avomieheni. 🙂

Olen näiden deittien tai kumppanikokelaiden kanssa ollut avoin, eli ollaan puhuttu töistä, menneistä parisuhteista, toiveista, harrastuksista. Olen käynyt heidänkin kotonaan ja päinvastoin. Eli mitään piilottelua rai salaamista en usko tapahtuneen. Minua ei ole estetty, eli voisin ottaa heihin yhteyttä halutessani. Radiohiljaisuuden tultua en vain halua tivata tai ahdistella, annan mieluummin olla.

Olen tästä asiasta pahoilla mielin, mutta onneksi muuten oikein tyytyväinen elämääni. Kiitos teille ❤ Kirjoitelkaa vielä, jos tulee mieleen jotain.

Vierailija
40/49 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän kertoi olevansa 40+ vuotias. Ainakin itselläni oli 40+ vuotiaana (tarkemmin sanoen 43-vuotiaasta alkaen) lapset jo maailmalla eivätkä seuraamassa kotioven pyörimistä.

ani harvalla on 20 vuotiaana jo "lapset tehtynä". LOL. No onhan näitäkin tapauksia....

normi 40 v ei ole vielä aloittanutkaan lasten hankintaa