Mikä on parasta ruisleivän päällä?
Kommentit (37)
Pro-Activ levite ja emmentaljuusto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi en näe munaa ja silliä enää? Nyt v**u poistattelija syö jo pääsi. Et ole kuullut silli-munaleivistä?
Hyivittu!
Se on hyvää. Kuinka v**n tyhmä pitää olla että poistattaa ne joista itse ei pidä?
Jälkiuuniruisleivälle voita juustoa ja kurkkua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi en näe munaa ja silliä enää? Nyt v**u poistattelija syö jo pääsi. Et ole kuullut silli-munaleivistä?
Hyivittu!
Se on hyvää. Kuinka v**n tyhmä pitää olla että poistattaa ne joista itse ei pidä?
En ole sitä poistattanut vaikka kommentoin noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä varsinaisen outo poisto.
On kyllä. Mutta on minun pizzatäytteenikin joskus poistettu, että eipä sinällään uutta...
Aurinkokuivattutomaattituorejuusto
Juusto+kurkku tai suolakurkku ja kananmuna
Vierailija kirjoitti:
Ette sitten ole syönyt niin hyvää ruisleipää, ettei siihen kaipaa päälle mitään muuta kuin voita?! Minä olen.
Minä myös, parasta 🤤
Nämä kaikki samalle leivälle: 550g voita, Kahdeksan keitettyä kananmunaa viipaleina, paljon ruohosipulia, juustoa, kinkkua, paljon sipulia, kolme keitettyä perunaa, porkkana raastetta, kuusi banaania, vadelmahilloa, purkillinen jalostajan hernekeittoa, . Ripaus suolaa päälle
Päälle voita, tomaattia, sitten juustoa, kananmunaa ja mausteita sekoitettuna, sit uuniin.
Meetvursti, tuorejuusto ja suolakurkku ja paprikakin vielä.
Orvokki-75 kirjoitti:
Nämä kaikki samalle leivälle: 550g voita, Kahdeksan keitettyä kananmunaa viipaleina, paljon ruohosipulia, juustoa, kinkkua, paljon sipulia, kolme keitettyä perunaa, porkkana raastetta, kuusi banaania, vadelmahilloa, purkillinen jalostajan hernekeittoa, . Ripaus suolaa päälle
Unohdit varmaan vielä laardin ja kokonaisen sian. :)
Orvokki-75 kirjoitti:
Maistuisi minullekin...
Voita, ylikypsää joulukinkkua (perinteisesti paistettua) ja Auran sinappia.
Jännä että viides viesti on yhä, vaikka munissa ja sillissä oli jotain sensuroitavaa.
On kyllä varsinaisen outo poisto.