Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tukiverkkoja

Vierailija
14.06.2021 |

Olen väsynyt ja katkera ja kateellinen muille, kenellä isovanhemmat auttaa ja tukee lastenhoidossa. Täällä 10 vuotta mennyt niin, että lapset hyvä jos kerran vuodessa pääsevät yökylään. Isovanhempia on, mutta eivät ole kiinnostuneita auttamaan. Kesät ja loma-ajat vaikeimpia ja olen oikeasti kamalan kateellinen niille, ketkä saa lapset isovanhemmille hoitoon ja aikuiset saa lomailla yhtä aikaa jne.
Tai aina, kun puhutaan, että pitäisi huoltaa parisuhdetta, niin milläs hoidat kun taloudellisesti ei ole mahdollista palkata ulkopuolista hoitajaa jne..!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kenellä tukiverkkoja ja osallistuvat isovanhemmat, osaatteko arvostaa saamaanne vapaa aikaa, parisuhdelomia jne.?

Vierailija
2/13 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukiverkkoja on vain kivoilla ihmisillä. Muille ilkeilevät eivät yleensä tätä ymmärrä. Olet ihan itse tuohon tilanteeseen hakeutunut omilla toimillasi, joten nauti itsenäisyydestäsi ja siitä, että sinuahan ei kukaan määräile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan ap sulla tukiverkot jos lapset pääsee kerta vuoteen yökylään. Meillä ei isovanhemmat viitsi pitää edes yhteyttä, eivät siis käy, soita, vastaa puheluunl, välitä perheestäni, pidä yhteyttä. Lapseni ei tiedä isovanhempia olevan olemassakaan. Ristiäisiin eivät jaksaneet tulla.

Ilman mitään tukiverkkoa ollaan pärjätty kohta 15v ja ihan mukavasti pärjätään. Raskaampaa on toki, kuin niillä joilla isovanhemmat auttaa, mutta sitä se elämä on. Ei asiat mene ”tasan”, siis että kaikilla olisi hyvät vanhemmat.

Vierailija
4/13 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukiverkkoja on vain kivoilla ihmisillä. Muille ilkeilevät eivät yleensä tätä ymmärrä. Olet ihan itse tuohon tilanteeseen hakeutunut omilla toimillasi, joten nauti itsenäisyydestäsi ja siitä, että sinuahan ei kukaan määräile.

En ole ap mutta haluan sanoa että olet väärässä. Olen kiva, avulias ja lempeä, mukava ihminen. Mulla sattuu olemaan narsistivanhempi joka on koko elämänsä omistanut kiusaamiselleni. On kääntänyt koko suvun mua vastaan valheillaan. Ei uskoisi, mutta totta on. Et selkeästi omaa mitään kokemusta narsisteista.

Vierailija
5/13 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko sinua ajalla meidän yksinhuoltajien elämää? Itse olen niin kateellinen sinulle siitä että pääset todennököisesti esimerkiksi itseksesi ostamaan lapsille vaatteita kun miehesi katsoo lapsia tämän ajan. Itselläni tällaiseen harvoin mahdollisuus ja jos pääsen yksin johonkin (vaikka lasten vaatekauppaan), on se juhlaa minulle.

Vierailija
6/13 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sulta ole pois jos toisella on tukiverkot 24/7 apuna. Jokainen tekee lapsia sen verran mitä itse jaksaa, ehtii, haluaa hoitaa. Jos ei ole tukiverkkoja niin varmaan jäi lapsiluku yhteen ja nopeasti tuo lapsi kasvaa että ei tarvitse aina hoitajaa.

Vierailija
7/13 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta haluan sanoa että olet väärässä. Olen kiva, avulias ja lempeä, mukava ihminen. Mulla sattuu olemaan narsistivanhempi joka on koko elämänsä omistanut kiusaamiselleni. On kääntänyt koko suvun mua vastaan valheillaan. Ei uskoisi, mutta totta on. Et selkeästi omaa mitään kokemusta narsisteista.

Outoa, että kivalla ja avuliaalla ja lempeällä ei ole yhtään ystäviä, jotka auttaisivat. Narsistit sen sijaan muistavat aina sanoa, että muut ovat narsisteja.

Turvaverkottomat ovat ihmisiä, joiden kanssa kukaan ei halua olla!

Vierailija
8/13 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset on useita kertoja vuodessa yökylässä. Eivät tosin koskaan isovanhemmilla, koska he ovat jo iäkkäitä ja huonokuntoisia. Miten teillä ei ole ketään muita sukulaisia ja ystäviä?

Vierailija
9/13 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ihanaa" kuulla,että on muitakin saman kokeneita. Narsisti vanhemmat ovat pahinta, mitä ihmiselle voi sattua perheessä. Mikään ei ole heidän syytään,mitään he eivät koskaan tee väärin ja jos tulee näyttöä,että tekivät pahaa, voi taivas sitä itkun ja valituksen ja marttyrismin määrää..Voimia ap,kyllä sinä jaksat-on pakko. Pääset lepäämään varmasti jo enemmän, kuin pikkulapsi aikana. Eihän koululaisia tarvitse 24/7 vahtia, mutta jos olette tehneet vielä iltatähtöisiä tuohon tilanteeseen,niin kyllä siinä on ollut itsessäkin jotain vikaa, ei pahalla. Jokatapauksessa, muutama vuosi enää ja voitte jättää nuorison lapsenvahdeiksi.

Vierailija
10/13 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa, että kivalla ja avuliaalla ja lempeällä ei ole yhtään ystäviä, jotka auttaisivat. Narsistit sen sijaan muistavat aina sanoa, että muut ovat narsisteja.

Turvaverkottomat ovat ihmisiä, joiden kanssa kukaan ei halua olla!

Turvaverkottomat ovat ihmisiä,joiden kanssa ei kukaan halua olla? Oletko itse käynyt päätohtorilla milloin viimeksi? Siitä ei todellakaan ole kyse turvaverkottomien kohdalla-mitä sinä tiedät elämästä omakohtaisesti siltä osin? Et selkeästikään mitään. 

Vierailija
11/13 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän lapset on useita kertoja vuodessa yökylässä. Eivät tosin koskaan isovanhemmilla, koska he ovat jo iäkkäitä ja huonokuntoisia. Miten teillä ei ole ketään muita sukulaisia ja ystäviä?

Kuule, se on vain niin, että pikkulapsirumban uuvuttamat ihmiset eivät aina jaksa kehitellä hauskoja lapsiperhetapaamisia elämäänsä-mikä tässä on vaikeaa ymmärtää? Erityisesti yksinhuoltajat ovat aivan liian kovilla tässä maassa. 

Vierailija
12/13 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kannattaa pyytää apua vain niiltä ystäviltä ketä sinä olet auttanut. Katsot ensin kenen lapset ovat sinulla olleet hoidossa.

Vierailija
13/13 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukisukat löytyy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi