Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi aina puhutaan "olemme tehneet hienon vaalikampanjan ja siksi meillä meni niin hyvin"
14.06.2021 |
Minä ainakaan en ole lukenut yhtään vaalimainosta, en tavannut ketään vaaliteltalla, en painanut tienvarsimainosten numeroita enkä lukenut netissä mitään aiheesta.
Minä tein yhden vaalikoneen ja äänestin sen perusteella. Kampanjat on ihan huuhaata ja turhaa työtä. Lukee lehtiä ja seuraa politiikkaa sitä kautta ja sitten se vaalikone. Lopettakaa noi turhat kampanjat ja itsenne selkääntaputtelu.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa