Keräiletkö mitään
Minä keräilen rahaa, kehonrasvoja pahan päivän varalle ja jääkaappimagneetteja.
Kommentit (19)
kyllä kerään...en kerro mitä, sillä meitä on sen verran vähän että anonyymiys menisi.....keräily on mukavaa, sitä ei pidä ottaa liian tosissaan eikä tavaroille pidä antaa ylivaltaa.
Millainen se kehonrasva doom's day oikein on kun sitä varten oikein tarvitsee rasvoja keräillä? Noi rasvat muuten menee pilalle jos niitä kauhean kauan säilöö...
En. En halua kartuttaa tavaraa kotiini enkä kovin helpolla muodosta tunnesiteitä tavaroihin.
Tarroja olen kerännyt lapsesta saakka ja niitä on jo jättimäinen kokoelma, niiden lisäksi keräilen magneetteja, kissapostikortteja, erään anime/mangasarjan oheisjuttuja, delfiini juttuja.
Jääkaappimagneetteja ja keittokirjoja. Hei ap, perustetaanko kerho?
Vanhoja suomenkielisiä puutarha-alan kirjoja.
Keräilen pojan likaisia sukkia eteisen lattialta, kun olen laittamassa pyykkiä pesukoneeseen.
Onkohan muuten vanhemmilla kuvastoilla mitään keräilyarvoa? Aikoinaan tullut otetuksi talteen mm. Halens -kuvasto kesät/kesä 2007, Cellbes 2009 kevätkuvasto ja Anttila 60v kuvasto 1952-2012, ym.
Vai onko nämä vielä liian tuoreita, että näitä on vielä "jokaisella"?
Ja taas keräilyharrastus esitetään vain negatiivisessa valossa :/
https://www.stara.fi/2021/10/16/ihmisilla-omituisia-kerailyvimmoja-tunn…
Vähän kaikenlaista. Moottorisahoja, kirveitä, vanhoja radioita, klapikoneita, raivaussahoja, polkupyöriä ja mitä halvalla saan, sairastan kai vilenismiä.
Tosin myös kunnostan niitä ja myyn, usein omakustannushintaan, joissain tapauksissa jopa lahjoitan.
Kerään tyhjiä kaljatölkkejä. Pääsääntöisesti lidlin olut merkkisiä.
Sukupuolitauteja.