Miten Suomessa voi olla niin paljon kommunisteja?
Vai johtuuko sdp kannatus siitä että naiskommarit on myös lespoja
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mikä on kommunismi? Et tiedä. Ota asioista selvää ennen kuin tulet tänne nolaamaan itsesi.
Itse asiassa suomalaiset demarit ovat punaisempia kuin Espanjan kommunistit. Että siinä mielessä ei ole ihan virheellistä sanoa demareita kommunisteiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mikä on kommunismi? Et tiedä. Ota asioista selvää ennen kuin tulet tänne nolaamaan itsesi.
Itse asiassa suomalaiset demarit ovat punaisempia kuin Espanjan kommunistit. Että siinä mielessä ei ole ihan virheellistä sanoa demareita kommunisteiksi.
Itse asiassa väitteesi on hevonpaskaa. Tuollaisia punaisuusmittareita ei ole olemassa.
Äänestävätkö pultsarit nykyään kokoomusta?
Vierailija kirjoitti:
Tieto on tylsää. Läyhääminen on kliffaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole oikeistoa.
Kommunistibitchit äänesti taas sdpta vain koska Sannalla on kaunis naama ja hyvä vartalo
Nainen ajattelee tunteilla. Sdp vetoaa naisten yhteisfeelikseen
Pian suomi on kommareita täynnä kun Venäjä valtaa Suomen syksyllä
Kummallisesti se tuntuu näille peräkammarien
oikeistolaisille nämä vassarimädättäjien hommaamat yhteiskunnantuet maistuvan.
Kunnon oikeistolainen elättää itse itsensä jossei äly ja kyvyt riitä töiden hankkimiseen/ tekemieen niin sitten vaikka persettä*n myymällä.
Vierailija kirjoitti:
Äänestävätkö pultsarit nykyään kokoomusta?
Tuskin pultsarit äänestävät ketään.