Sisko ei käytä shampoota, deodoranttia ja suihkusaippuaa.
Eikä sheivaa. Eihän tuo sheivaaminen mitään,
mutta hän haisee sen takia koska ei käytä shampoota, deodoranttia ja suihkusaippuaa.
Kommentit (5)
Deodoranttia ei kyllä tarvitsekaan, jos käy päivittäin suihkussa ja tekee istumatyötä, ei hikoile luonnostaan ja käyttää jotain saippuaa. Itse huomannut, että palasaippua on tehokkaampi kuin vedellä lantrattu suihkusaippua, myös riittoisampi.
En ole 14 vuoteen ostanut yhtään deodoranttia. Alkuun käytin palasaippuaa ja halvinta shampoota. Silloin olin taloudellisesti ahtaalla. Säästelin vähän joka asiasta. Taloustilanne on nyt korjaantunut, mutta en vieläkään käytä deodoranttia. Käyn joka päivä suihkussa ja lähtiessäni ihmisten ilmoille huuhtelun kainalot kylmällä vedellä. Ei ole mitään haittaa eikä mieskään ole valittanut. Meille tyrkytetään aivan liikaa kaiken maailman ryppyvoiteita. Kosteusvoiteeksi riittää Lidlin muutaman euron voide. Yksi purkki kestää puoli vuotta.
Vierailija kirjoitti:
En ole 14 vuoteen ostanut yhtään deodoranttia. Alkuun käytin palasaippuaa ja halvinta shampoota. Silloin olin taloudellisesti ahtaalla. Säästelin vähän joka asiasta. Taloustilanne on nyt korjaantunut, mutta en vieläkään käytä deodoranttia. Käyn joka päivä suihkussa ja lähtiessäni ihmisten ilmoille huuhtelun kainalot kylmällä vedellä. Ei ole mitään haittaa eikä mieskään ole valittanut. Meille tyrkytetään aivan liikaa kaiken maailman ryppyvoiteita. Kosteusvoiteeksi riittää Lidlin muutaman euron voide. Yksi purkki kestää puoli vuotta.
Muuten samaa mieltä, yksi laadukas kosteusvoide riittää koko keholle silloin kun harvoin tarvii. Mutta Cien ei ole sitä.
Käytän muovitonta luonnonkosmetiikkaa mielummin kun lärtään noita jotka sisältävät sekä ihmiselle että ympäristölle haitallisia aineita. Googlaa sen voiteesi inchi...
Aurinkorasva on kyllä tärkeämpi kuin kosteusvoide ja saippuaksi riittää aito palasaippua hiuksillekin. Ja vesi on vanhin voitehista.
Vierailija kirjoitti:
Deodoranttia ei kyllä tarvitsekaan, jos käy päivittäin suihkussa ja tekee istumatyötä, ei hikoile luonnostaan ja käyttää jotain saippuaa. Itse huomannut, että palasaippua on tehokkaampi kuin vedellä lantrattu suihkusaippua, myös riittoisampi.
Mun täytyy kyllä nykyisin käyttää, mutta yhdessä vaiheessa deodoranttia ei tarvinnut. Teinköhän silloin jotain oikein vai väärin? 😅
Siinähän haisee. Kärsii varmaan itsekin omasta löyhkästään.