Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ulkorokotus
13.06.2021 |
Onko Espoon keskuksen aseman parkkipaikalla ollut joku pop-up rokottamo? Saisivat kerätä käytetyt rokotteet pois lojumasta sieltä parkkikselta. Mitä jos joku lapsi tökkää sellaisen esim silmäänsä?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Ne on olleet jotain vähän toisenlaisia "rokotteita"
Oletan, että tarkoitat huumerokotteita? En usko, että espoossa sellaisia käytetään kun en ole ennen ikinä sellaisiin törmännytkään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ne on olleet jotain vähän toisenlaisia "rokotteita"