Pyöräilijät, soittakaa selloa!!!!!
On ärsyttävää, kun tulette hirveällä vauhdilla takaapäin ja jätätte kilauttamatta selloa ajoissa .
Kommentit (25)
Voihan tuota kokeilla, mutta kun se sello on niin pirun kallis, se vähän pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Kävelijät kävelkää siinä kevyen liikenteen väylän reunassa ettekä seilaa edes takas niin kuin olisitte kännissä. Ja koira ei ulkoiluteta millään kymmenen metrin flexillä!!
Laki on mun puolella, kävelijänä saan mennä missä haluan. Ja menenkin. Varsinkin kännissä. Myös kännikävely on laissa sallittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävelijät kävelkää siinä kevyen liikenteen väylän reunassa ettekä seilaa edes takas niin kuin olisitte kännissä. Ja koira ei ulkoiluteta millään kymmenen metrin flexillä!!
Laki on mun puolella, kävelijänä saan mennä missä haluan. Ja menenkin. Varsinkin kännissä. Myös kännikävely on laissa sallittu.
Minullakin on tapana kävellä kännissä missä sattuu samalla ohikulkijoille tiuskien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on tapana kävellä kännissä missä sattuu samalla ohikulkijoille tiuskien.
Mä soitan kännissä aina selloa. On paljon luovempi olo pienessä hiivassa.
Spandex-pyöräilijät soittaa fagottia.