Kohta tilaan makkaraperunat kaikilla mausteilla
Kommentit (35)
Sinulle sopisi hyvin sellainen tiedätkö "Uhalla paita". 😅
Eipä käy kateeksi. Mun mies meni just grillaamaan ja kohta saadaan herkkuja!
Jätä nyt muillekin niitä mausteita!
Oletko ostanut kaupan alekorista munkkeja jemmaan?
Söin kaksi päivää noita leirintäalueelle, nyt ei onneksi enää tarvitse.
Ja mä paistoin pannulla just kasviksia, ryynimakkaraa ja nuudeleita. Yllättävän hyvää, vaikka varmaan kuulostaa aika hirveältä yhdistelmältä.
Kiinnostaako? Ai ei. No en uskonutkaan. Ei kyllä minuakaan ap:n safkat kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ja mä paistoin pannulla just kasviksia, ryynimakkaraa ja nuudeleita. Yllättävän hyvää, vaikka varmaan kuulostaa aika hirveältä yhdistelmältä.
Kiinnostaako? Ai ei. No en uskonutkaan. Ei kyllä minuakaan ap:n safkat kiinnosta.
Helvetin hippi!
Kerran vuodessa on kesä ja sillon pitää kuulkaa syörä niin, että napa paukkuu!!!
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ryynimakkara on kyllä paistettuna uskomattoman hyvää. Olen joskus aamiaiseksi paistanut ryynimakkaraa, jos sattunut olemaan, ja lisäksi kananmunan.
Miksi säälittävät makkaraperunat kun turkkilaiset tekisi viiden tähden kebabit?
Nyt ei eletä 70-luvulla. Grilliltä saa ihan hyvääkin pikaruokaa.
ei mitääääään grilliherkkuja
vaan pelkästään lautasellinen velliä aamuin illoin ja Kovaa Työtä aamuvarasesta iltamyöhään
kyllä siperia kurjat opettaa
😬
Vierailija kirjoitti:
Miksi säälittävät makkaraperunat kun turkkilaiset tekisi viiden tähden kebabit?
Nyt ei eletä 70-luvulla. Grilliltä saa ihan hyvääkin pikaruokaa.
Turkkilainen ruoka on pahaa. Mausteena salmonella, listeria ja e. coli.
Ei kiitos. Makkaraperunat 👍👍👍
Aah parasta ja uskokaa tai älkää, itse tekemälläkin pääsee melkein yhtä herkulliseen lopputulokseen huomattavasti vähemmällä rahalla
Just söin lautasellisen toissapäiväisiä uunijuureksia jotka lämmitin mikrossa. Kaveriksi grillasin (uunissa) kaksi krakovan wojtek -grillimakkaraa.
No hyi.... miksi, miksi???!!