Ahdistaako sinua seksi? Kun muilla sitä on mutta ei sinulla.
Ahdistaako sinua seksi? Kun muilla sitä on mutta ei sinulla.
Kommentit (23)
On mulla naapurin isotissi Tiinan kanssa.
Nykyään ei. En enää ajattele sitä, ellei jokin siitä muistuta.
-Mies vähän yli 30 v
En osaa sanoa onko ahdistus oikea sana, mutta kyllä tieto siitä että menen neitsyenä hautaan, tekee minut todella murheelliseksi.
N32
Ei, vasen käsi on hyvä seuralainen.
Sinua tuntuu ahdistavan ihan kaikki
Erityisesti ahdistaa, kun olen naimisissa eikä varsinaista seksiä ole. Suullista palvelua kuitenkin ehkä 1-2 krt / kk.
Mulla on 3lasta, seksi on ehkä viimeisin asia maailmassa mikä voisi kiinnostaa...
Mikset laota seksiosioon, ap?
Seksiä saa yllin kyllin niin halutessaan.
Kyllä kelpais mullekin. Viime kerrasta 8 kk aikaa ja alkaa olla tukalat oltavat.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa onko ahdistus oikea sana, mutta kyllä tieto siitä että menen neitsyenä hautaan, tekee minut todella murheelliseksi.
N32
Ymmärrä, että se on sinun päätöksesi.
Toivottavasti saat lapsia lisää. Lapset ovat ihania.👏
Kyllä. Ei itse seksi, vaan se muu mikä siihen liittyy. Siis toisen ihmisen läheisyys (-den puute).
Ei keneltäkään voi seksiä puuttua. Seksiähän voi harrastaa ihan itsensä kanssa. Tuohan on jo nouseva trendi, joka on jo palstallakin tullut ilmi.
Ahdistaa harrastaa seksiä! Ei sellaista oikeaa mielentilaa siihen touhuun tule millään väkisin yrittämällä ja tosi harvoin tulee itsestäänkään
Ei ahdista. Parinkymmenen vuoden seksihurjastelu ahdisti. Sitten lopetin koko touhun. Nyt on hyvä olo.
Kun katselen millaisia ne muut on ja mitä ne öyhöttää menemään, niin ei ihme kyllä ahdista yhtään.
Sinua taitaa ahdistaa, kun lienee ties kuin mones aloitus.