Autosta löytyi punainen sateenvarjo!
Kun kysyin mieheltä siitä sanoi, että on ottanut sen töistä (kun käveli toimistolta autolle 50m). Myöhemmin sanoi, ettei hänen muuten tarvitse tuollaisia selitellä minulle. Niin ja kysyin aivan asiallisesti, en korottanut ääntäni en mitään.
Minusta ei ihan terve lähestyminen mieheltäni, mitä mieltä muut?
Kommentit (17)
aika harva mies ottaa tuntemattoman punaisen sateenvarjon (jos ei kilsoja käveltävänä).
taisit nyt sohaista johonkin miehelle kiellettyyn. jätkä narahti... ja löytyykö autosta hiuksia?
Et sattunut katsomaan löytyikö repsikan paikalta outoja hiuksia?
Niin hullulta kuin kuulostaakin mutta lähes jokaiselta joka autossa istuu tippuu hiuksia.
Sinä tiedät miehesi, käyttäisikö hän sateenvarjoa niin lyhyellä matkalla? Omani ei varmasti käyttäisi. Jos oma mieheni tuollaisia puhelisi, kyllä alkaisin epäillä pettämistä.
taitaa olla ero ihan hyvä vaihtoehto.
Tämä on vain jäävuorenhuippu.
Niin ja taustalla on suhde työkaverin kanssa joten mielestäni oli aivan pakkokin kysyä tuosta varjosta!
-ap
varsinkin jos puku päällä tms... vaikka itse olisin vannonut ettei mies niin tee.
ja se että hänen mielesätään hänen ei tarvisitsisi minulle selittää mikä ja mistä se on..
-ap
En kyllä itsekään kehtaisi napata duunipaikaltani jonkun toisen sateenvarjoa! ikävä tilanne sinulle, jaksamista !
Punainen sateenvarjo on ihan pätevä syy.
Ja kyllä mun mies käyttää sateenvarjoa vaikka menisi 3 metrin matkan.
Mutta hänestä en olisi saanut edes kysyä siitä mitään! Se ei ole ielestäni normaalia!
-ap
[color=black] [size=7]
JSSAP!
JÄTÄ SE SIKA, ANSAITSET PAREMPAA!!!!!
Ei ihme että mieheltä menee hermot sun kanssa!!
mieheni ei ole tehnyt mitään luottmauksen parantumiseksi suhteessamme. Kai täsät voi vetää sitten johtopäätöksen ettei miestä paljoa suhteessa kiinnosta olla, ainakaan minun kanssani.
-ap
Mitäpä jos tekisit itse aloitteen ja muutut mukavaksi? Lopeta se kyyläys ja kysely. Juttele mukavia, anna pebaa, laita hyvää ruokaa, älä kitise... Jospa mies vaikka muistais miks se on susta joskus tykännyt.
En mene tuohon vipuun, en ala syyllistämään itseäni. Minä olen kiva nainen ja pidän perheestäni ja miehestäni huolta.
-ap
tuskimpa mitään on tapahtunut.