Miten se sama Tanskan kapteeni ehti siihen muuriin ja sitten jo lohduttamaan vaimoa kentän toiselle laidalle?
Eikö ole samasta kaverista kyse, nro 4? Lähtikö kesken tilanteen pois?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan juoksemalla sieltä pelaajien luota naisen luo, kun tämän huomasi. Ainut oikea ratkaisu mennä tukemaan vaimoa tuollaisella hetkellä.
t. kansanvälisestä lähetyksestä suorana tilannetta seurannut
Siis se 4 oli kyllä kasvot sitä lyyhistynyttä kohti eikä toisin päin. Ja IS kirjoitti ettei hylännyt vaan piti katsekontaktia kohtauksen saaneeseen koko ajan. Ja sitten yhtäkkiä olikin kentän toisella laidalla. Selvä.
Kaikki ei ole totta, mitä IS kirjoittaa. Eikä siitä pelaajan luota ollut juosten matkaa kuin muutama sekunti vaimon luo. Edes minulla läskillä lylleröllä ei olisi siihen matkaan mennyt minuuttiakaan.
Miksi sen sitten piti juoksennella edestakaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan juoksemalla sieltä pelaajien luota naisen luo, kun tämän huomasi. Ainut oikea ratkaisu mennä tukemaan vaimoa tuollaisella hetkellä.
t. kansanvälisestä lähetyksestä suorana tilannetta seurannut
Siis se 4 oli kyllä kasvot sitä lyyhistynyttä kohti eikä toisin päin. Ja IS kirjoitti ettei hylännyt vaan piti katsekontaktia kohtauksen saaneeseen koko ajan. Ja sitten yhtäkkiä olikin kentän toisella laidalla. Selvä.
Kaikki ei ole totta, mitä IS kirjoittaa. Eikä siitä pelaajan luota ollut juosten matkaa kuin muutama sekunti vaimon luo. Edes minulla läskillä lylleröllä ei olisi siihen matkaan mennyt minuuttiakaan.
Miksi sen sitten piti juoksennella edestakaisin?
Koska se on fiksu mies, joka ymmärtää, miten toimitaan. Toisin kuin....