Miten se sama Tanskan kapteeni ehti siihen muuriin ja sitten jo lohduttamaan vaimoa kentän toiselle laidalle?
Eikö ole samasta kaverista kyse, nro 4? Lähtikö kesken tilanteen pois?
Kommentit (23)
Joo, eikö ole ihmeellistä. Kun välimatka sentään oli toistakymmentä kilometriä.
Ei sitä siis näytetty että kukaan olisi lähtenyt kesken pois muurista mutta sinne päin juoksi se Suomen lääkärikin aika myöhässä. Valmentaja taisi olla ainoa kun kävi kääntymässä muurilla?
Vierailija kirjoitti:
Ääliö.
Itse olet. Kun katsoo noita muurikuvia, siellä se 4 on koko ajan. Ja sitten on kuitenkin lohduttamassa vaimoakin. Nämä tapahtuivat samaan aikaan, ennen kuin pelaaja saatiin vietyä pois.
Olin jo aamulla aika varma, että tyhmyys on jo päässyt lakipisteeseen, mutta ei. Se on vasta tässä.
Vierailija kirjoitti:
Olin jo aamulla aika varma, että tyhmyys on jo päässyt lakipisteeseen, mutta ei. Se on vasta tässä.
Ja tuokin elää meidän keskuudessamme ihan livessä.
Koitan väistellä parhaani mukaan.
Ittuiluakin siedän tyhmyyttä paremmin.
Hahaa! Sä ratkaisit, niillä on ollut moniliemijuomaa, jolla pystyi monistamaan sen tyypin.
Vierailija kirjoitti:
Voi älä luule, kyllä persut pystyy tästäkin parantamaan.
Sillä on kaksi tervettä jalkaa ja hyvä kunto. Äkkiäkös sitä kentän poikki niillä lähtökohdilla kipaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääliö.
Itse olet. Kun katsoo noita muurikuvia, siellä se 4 on koko ajan. Ja sitten on kuitenkin lohduttamassa vaimoakin. Nämä tapahtuivat samaan aikaan, ennen kuin pelaaja saatiin vietyä pois.
No niin, nyt on lasten aika mennä ulkoilemaan ja lopettaa typerät höpötykset. Tämä ei ole hauskaa ja tiedät sen itsekin.
Ei se ole vaimo, vaan tyttöystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääliö.
Valokuva näyttää tilanteen vain yhdellä hetkellä. Toinen kuva sitten toisella hetkellä. Voitko nyt jo lopettaa tämän idiotismin?
Ihan juoksemalla sieltä pelaajien luota naisen luo, kun tämän huomasi. Ainut oikea ratkaisu mennä tukemaan vaimoa tuollaisella hetkellä.
t. kansanvälisestä lähetyksestä suorana tilannetta seurannut
Tyttöystävä. Ne on molemmat ysärillä syntyneitä räkänokkia.
Vierailija kirjoitti:
90-luvulla syntyneet voivat olla jo yli 30-vuotiata. Monet ovat naimisissa jo reippaasti alle 30-vuotiaanakin. Ja vaimo se avovaimokin on.
Vierailija kirjoitti:
Ihan juoksemalla sieltä pelaajien luota naisen luo, kun tämän huomasi. Ainut oikea ratkaisu mennä tukemaan vaimoa tuollaisella hetkellä.
Siis se 4 oli kyllä kasvot sitä lyyhistynyttä kohti eikä toisin päin. Ja IS kirjoitti ettei hylännyt vaan piti katsekontaktia kohtauksen saaneeseen koko ajan. Ja sitten yhtäkkiä olikin kentän toisella laidalla. Selvä.
Vierailija kirjoitti:
Eriksen on 29-vuotias. Itse oli siinä iässä ollut naimisissa jo 5 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis se 4 oli kyllä kasvot sitä lyyhistynyttä kohti eikä toisin päin. Ja IS kirjoitti ettei hylännyt vaan piti katsekontaktia kohtauksen saaneeseen koko ajan. Ja sitten yhtäkkiä olikin kentän toisella laidalla. Selvä.
Jätä ajattelu niille, joilla on aivot.
Häntä tarvittiin enemmän siellä kentän laidalla.
Kapteenin tehtävä ei ole osana olla pelkkää suojamuuria, muutahan pelajaat eivät siellä tehneet kuin suojasivat hoitotilannetta miljoonien ihmisten katseilta.