Olen tosi tavallisen näköinen enkä pidä siitä
Olen aina ihaillut vahvoja ja selkeitä kasvonpiirteitä, jollaiset on esim. Eva Longorialla, Nigella Lawsonilla, Mena Suvarilla ja Britney Spearsilla.
Itse olen niin tavallisen näköinen kuin ihminen voi olla. Minun kuvani voisi laittaa vaikka sanakirjaan adjektiivin "tavallinen" kohdalle.
En näytä suoraan sanottuna miltään ilman meikkiä ja vahvasti meikattuna taas lähinnä irvokkaalta. Olen siis päättänyt meikata vain hillitysti, sillä saan itsestäni edes vähän sinnepäin "jonkinnäköisen".
No nyt kun olen jo kolmekymppinen, on tämä ongelma jo hieman hellittänyt, mutta silti edelleen tunnen pientä ärsytystä peilikuvastani.
Nyt kun siis olen jo tähän ikään oppinut suhteuttamaan asioita, niin ajatus siitä, etten ole maailman napa, helpottaa kyllä näin turhien "ongelmien" kanssa.
Onkohan minulla sielunsiskoja? Olisi kiva tietää onko kellään ( ollut ) tällaista. 😆
Kommentit (39)
Britney spearsilla ei todellakaa oo mitää vahvat piirteet, ja se on tavallisen näköinen nimenomaan ja se syy ei oo onko piirteet vahvat vai heikot vai mitkä vaan vaan se että ulkonäkö on tavallinen mutta piirteet nimenomaan hänellä ei ole vahvat.
Olipa tyhjänpäiväinen aloitus. "Olen normaalin näköinen ihminen, mutta olisi vähän kivempaa olla tosi hyvännäköinen." Ok
Jotkut ihmiset muuttuu tuhruisiksi meikillä. Joillekin voi laittaa kilon ja se ei oikein silti "näy". Hailakanvärisille ihmisille sopii usein pelkkä kirkas huulipuna, jos haluaa näyttää vähän erikoisemmalta.
Ymmärrän sua, itse olen aina halunnut olla tummasilmäinen ja eteerinen ranskatar. Mulla on kuitenkin ohuet hiukset, pyöreät posket ja hailea väritys sekä roteva olemus. No, me omasta mielestämme haileat ollaan myös jossain päin maailmaa eksoottisia ja kiehtovia. Kyllä minuakin kuitenkin on söpöksi kehuttu että ei nyt ihan lyhin tikku ole osunut kohdalle ulkonäköasioissa. Ilmaise persoonaasi vaatteilla ja asusteilla!
Koita jotain uutta, kokeille vaikka näyttävää gootti-tyyliä, vaatteiden ja meikin kautta todella saa aikaan mitä tahansa.
Pakko mainita, että lukiessani saamiani kommentteja tähän, on tämä palsta muuttunut todella negatiiviseksi. Muistan kun vielä jokunen vuosi sitten tänne kirjoittaessa milloin mistäkin, sai todella hyviä ja pohdiskelevia vastauksia. Nykyään kun tänne kirjoittaa lähes asiasta kuin asiasta, saa todennäköisimmin vain suoraa v.ttuilua päällensä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt oikein ymmärtänyt mikä ongelmasi on. Haluatko muuttua vai et?
Kuten sanoin olen jo kokeillut muuttua, eli meikannut eri tavoilla ja värjännyt hiuksia eri värisiksi. Ei ne auta, jos pohja on sama kuin lähtötilanteessa. Eihän Ladakaan muutu Ferrariksi, vaikka kuinka maalaisi ja koristelisi. Mutta olen asian kanssa jo melko sinut, ei enää niin vakavaa mitä nuorempana oli!
Halusin vain kuulla, onko kaltaisiani palstalla 🙂Ap
Tavallinen on kaunista, mutta et taida nyt kuitenkaan olla ihan tavis, vaan ennemmin ruma.
Tavallista voi helposti muuttaa ihan minkä näköiseksi vain, siinä ei tarvitse edes olla mikään kovin kummoinen tekijä. Myös persoonallisella otteella ja pukeutumistyylillä tavallisesta saa massasta erottuvan. Jos rohkeutta ei kuitenkaan ole tehdä mitään muuta kuin valittaa, niin sille ei voi mitään.
Kukaan ei ole koskaan sanonut minua rumaksi. Päinvastoin olen saanut kuulla olevani nätti ja söpö, jopa kaunis. Mielestäni olen kuitenkin todella tavallisen näköinen, kun vertaan itseäni vaikkapa juuri noihin neljään julkkisnaiseen, jotka mainitsin avausviestissäni.
Ap
Ok, eli kirjoitit viestisi vain saadaksesi kehuja kuinka hyvä olet omana itsenäsi ja että ole varmasti todella kaunis ja ihana ihminen. Hohhoijaa vaan. Kuulostat ihan joltain 14 vuotiaalta kakaralta, jonka itsetunto on miinuksella ja joka ei ole saanut vanhemmiltaan rakkautta. Yritä nyt huvä nainen kasvattaa selkäranka itsellesibja päteä muilla keinoin.
En minä mitään kehuja tällä kalastellut. Vastasin vain tuohon, kun joku epäili minua rumaksi. En minä nyt ruma ole,enhän niin sanonut missään kohtaa. Mitä kehuskelua on todeta, että minua on sanottu nätiksi, söpöksi ja kauniiksikin? Voihan mieskin olla yleisellä mittapuulla tavallisen näköinen, mutta saada silti kehuja komeudestaan. Ei se kuitenkaan tarkoita, että mies olisi Robert Pattinsonin veroinen komistus. Sama se on minulla - olen tavallisuudestani huolimatta joidenkin mielestä kaunis, mutta en vain itse pidä tavallisuutta kauniina.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Britney spearsilla ei todellakaa oo mitää vahvat piirteet, ja se on tavallisen näköinen nimenomaan ja se syy ei oo onko piirteet vahvat vai heikot vai mitkä vaan vaan se että ulkonäkö on tavallinen mutta piirteet nimenomaan hänellä ei ole vahvat.
No ehkä meillä on eri käsitys vahvoista piirteistä. Spears oli joka tapauksessa nuorena ihan täydellinen omaan silmääni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pakko mainita, että lukiessani saamiani kommentteja tähän, on tämä palsta muuttunut todella negatiiviseksi. Muistan kun vielä jokunen vuosi sitten tänne kirjoittaessa milloin mistäkin, sai todella hyviä ja pohdiskelevia vastauksia. Nykyään kun tänne kirjoittaa lähes asiasta kuin asiasta, saa todennäköisimmin vain suoraa v.ttuilua päällensä.
Ap
Mitä hyviä ja pohdiskelevia vastauksia odotit saavasi valitteluillesi siitä, että et ole poikkeuksellisen hyvännäköinen?
jos tarvitsee meikkiä tullakseen " edes jonkinnäköiseksi" ei ole tavallinen, vaan ruma
Millanen kroppa? sen suhteen voi aina tehdä töitä
Ota silarit, tatuointeja, Saara aalto-kalju, lol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitä hyviä ja pohdiskelevia vastauksia odotit saavasi valitteluillesi siitä, että et ole poikkeuksellisen hyvännäköinen?
Pääasiassa kyselin onko kellään muulla samaa. Ketjuun on kuitenkin kirjoittanut lähinnä niitä, joilla ei ole ilmeisimmin samaa kokemusta eikä myöskään mitään fiksua sanottavaa, mutta kuitenkin pakonomainen tarve päästä nälvimään. Ihan normi palstameininkiä nykyään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
jos tarvitsee meikkiä tullakseen " edes jonkinnäköiseksi" ei ole tavallinen, vaan ruma
Itse en ihan noin asiaa näe. Minulla nyt vain on ilmeisesti melko korkeat kriteerit sille, millaiset kasvot ovat kauniit ja millaiset ei. Minusta esim. Charlize Theron on todella tavis kasvoiltaan,oli meikkiä tai ei. Tiedostan kuitenkin, ettei hän siltikään ole ruma.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ota silarit, tatuointeja, Saara aalto-kalju, lol
Minun visuaalista silmääni ei nuo ulkonäköelementit oikein hivele 😁
Ap
Osta hattu. En tarkoita foliohattua vaan joku siisti joka korostaa piirteitä ja aurinkolasit on ihan jees kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ihan noin asiaa näe. Minulla nyt vain on ilmeisesti melko korkeat kriteerit sille, millaiset kasvot ovat kauniit ja millaiset ei. Minusta esim. Charlize Theron on todella tavis kasvoiltaan,oli meikkiä tai ei. Tiedostan kuitenkin, ettei hän siltikään ole ruma.
Ap
Charlize Theron tavallisen näköinen? 🤣 Tällä sä nyt vaan kerjäät verta nenästäsi tällä palstalla. Mitäs jos nyt vaan lopetat turhat ruikutuksesi ja olet tyytyväinen siitä, että selvästikin sulla on asiat ihan hyvin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Charlize Theron tavallisen näköinen? 🤣 Tällä sä nyt vaan kerjäät verta nenästäsi tällä palstalla. Mitäs jos nyt vaan lopetat turhat ruikutuksesi ja olet tyytyväinen siitä, että selvästikin sulla on asiat ihan hyvin
Niin tässähän sen juuri näkee miten eri kauneuskäsityksiä ihmisillä on. Se mikä on toiselle tavis on toiselle kaunotar. Joku sanoi että Spears on taviksen näköinen, kun taas minusta hän on yksi kauneimmista näkemistäni ihmisistä. Nuorempana katselin hänen kuviaan ja mietin, miksi minä en ole tuollainen. Onneksi nykyään voin katsoa häntä ilman, että itkisin kohtaloani!
Ap
Mulle yks ruman näkönen nainen selitti kuinka mulla on niin tavalliset hiukset ku olla ja voi.. (aika paksut ja olin just sinä päivänä laittanu ne vähän paremmin ku yleensä😂) et näköjään rumilla on oikeus ns yrittää henkisesti tasoittaa sitä ettei se oma ulkonäkö oo mtn verrattuna siihen naapuriin.