Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säilyykö pistaasipähkinät oikeasti vain 2-3 päivää avaamisen jälkeen?

Vierailija
13.06.2021 |

Ostin ison pussin Lidlistä ja tanskankielisen tuoteselosteen kohdalla lukee mun mielestä että säilyy avattuna 2-3 päivää. Suomenkielisen kohdalla ei lue mitään. Aika vähän aikaa säilyy, varsinkin kun ovat noin suolaisiakin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä siinä lukee tanskaksi? Voin kääntää.

Vierailija
2/21 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne avattuna miksikään mene, tai voihan pussin taittaa tai teipata kiinni ettei huoneilman kosteus nahkeuta pähkinöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kuitenkin 2-3 VIIKKOA? Ja avattu pähkinäpussi tyhjennetään tiiviiseen rasiaan ja rasia jääkaappiin.

Vierailija
4/21 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä ostettu pienempi Saksassa pakattu pistaapussi säilyy loputtomasti, siinä ei lue millään kielellä päivistä mitään.

Vierailija
5/21 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tästä mieleen, on muuten ärsyttävää, kun katsoo lidlin nettisivuilta tuotteita, tuoteselosteita ei löydy ollenkaan. Kaupassa on usein paketeissa vaalella pohjalla valkoisella teksti/tosi pienellä ja teksti huono valaistus jne. ettei siellä nää lukea.

Vierailija
6/21 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tästä mieleen, on muuten ärsyttävää, kun katsoo lidlin nettisivuilta tuotteita, tuoteselosteita ei löydy ollenkaan. Kaupassa on usein paketeissa vaalella pohjalla valkoisella teksti/tosi pienellä ja teksti huono valaistus jne. ettei siellä nää lukea.

Lisäksi uusitulla sivulla pitää nipistää jos haluaa suurentaa kuvaa, millä nipistät kun luet läppärillä tai pöytäkoneella eikä ole kosketusnäyttöä? 

Ääliömäistä suunnittelua.

Vierailija
7/21 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta - luen uusista tuotteista aina tuoteselosteen, jos ei tekstiä näy, jää kauppaan. Olen tarkka mitä suuhuni laitan. Mitä lyhyempi seloste, sen parempi tuote. 

Vierailija
8/21 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Lidlin maustekurkkusäilykkeissäkin ole lukenut joku 2-3 päivää. Joskus ainakin.

Vierailija
9/21 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Andvendes efter åbning inden for 2-3 dage.

Eli minun mielestä että: Käytettävä avaamisen jälkeen 2-3 päivässä. En oo kyllä ikinä opiskellut tanskaa, mutta ruotsissa oon aika hyvä, niin siksi uskon ymmärtäväni.

-ap

Vierailija
10/21 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Lidlin maustekurkkusäilykkeissäkin ole lukenut joku 2-3 päivää. Joskus ainakin.

Tuorepestossa ainakin lukee jotain tommosta.

Vierailija
11/21 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten lukenut! Itsekin muistelen ihmetelleeni sitä joskus.

-ap

Vierailija
12/21 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli minun mielestä että: Käytettävä avaamisen jälkeen 2-3 päivässä. En oo kyllä ikinä opiskellut tanskaa, mutta ruotsissa oon aika hyvä, niin siksi uskon ymmärtäväni.

-ap

Siinä onkin sitten syömistä.

Vierailija
13/21 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko kuitenkin 2-3 VIIKKOA? Ja avattu pähkinäpussi tyhjennetään tiiviiseen rasiaan ja rasia jääkaappiin.

Eikö ne kostu ja homehdu siellä jääkaapissa?

Vierailija
14/21 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä viikkotolkulla ollut noita jääkaapissa avattuna, eikä mitään huomaa.

Vierailija
15/21 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Siinä onkin sitten syömistä.

Niin on, kun tuo on vielä tuollainen iso 500g pussi ja yksin asun. No pitää ens kerralla muistaa ja ostaa vain niitä pienempiä pusseja.

-ap

Vierailija
16/21 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tanskalaisilla on tiukemmat elintarvikelait kuin suomalaisilla.

Hyvin säilyy pitkiäkin aikoja.

Vierailija
17/21 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pähkinät härskiintyy tosi nopeasti päästessään kosketuksiin ilman kanssa.

Vierailija
18/21 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne kostu ja homehdu siellä jääkaapissa?

Pähkinät kuuluu säilyttää jääkaapissa.

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000006342251.html

Vierailija
19/21 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassakin pitäisi säilyttää pähkinät, öljyt, jyvät ym. pimeillä hyllyillä valolta suojassa, eikä loisteputkien valossa härskiintymässä. Milloin kauppiaat oppivat?

Vierailija
20/21 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se sitten on jossain päin yleinen käytäntö että luvataan vain se 3 päivää. Facessa lidlin sivuilla on noista kurkuista näköjään kysyttykin, ja vastasivat että valmistaja lupaa että säilyttää tavalliset ominaisuutensa blaa blaa, mutta se on parasta ennen, joten aistejaan voi käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän