Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen seksi se sitten on miesten mieleen?

Vierailija
13.06.2021 |

Naisilta jo kysytty... mites sitten miehet.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä seksi on minun mieleen :)

Mitä on hyvä seksi? No se riippuu niin tilanteesta kuin henkilöistäkin ettei yhtä vastausta ole.

Ehkä tällä hetkellä parhainta seksiä on silloin kun vaimo sitä ehdottaa. Joko pikaiset suihkussa/keittiössä tai pidemmät lounastreffit.

Meillä nyt ei muulloin seksiä olekaan. Jos itse ehdotan, niin varmasti on muuta kiireellistä tekemistä.

Vierailija
62/66 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla naiset osanneet ihan yksityiskohtaisesti sanoa, mikä tuntuu hyvältä aina orgasmiin asti..

Eikö miehet osaa kertoa? Olishan se heidänkin etunsa että naiset tietäisivät miten tyydyttää. Toki tapoja kullakin, mutta jos edes joku kertoisi.

Olis kyllä kerrassaan oivallista, jos naiset kertoisivat yhtä hienosti myös niille kumppaneilleen. Aika moni ilmeisesti anonyymisti voipi kirjoitella palstoille, mutta suu ei aukea ihan niin monella tositilanteessa. No siitähän saa taas kirjoitettavaa tänne lisää, että mies ei taaskaan tajunnut lukea ajatuksia eikä ihan tosi selviä vihjeitäkään ymmärtänyt.

Mutta, lukekaa miehet niitä naisten kirjoituksia sitten, kyllä niistä opitte. Aika yleismaailmallisiahan ne ovat. Ainakin itse sinne kirjoitin hyvinkin yksityiskohtaisesti. Toki miehelleni olen ihan in realkin kertonut, meillä ei ole estoja, mutta varmaan monilla naisilla on.

Se on vaan niin, että Raija ei tykkää välttämättä samoista jutuista kuin Eija. Ihan Turja lukea.

No tietyt lainalaisuudet on ja pysyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla naiset osanneet ihan yksityiskohtaisesti sanoa, mikä tuntuu hyvältä aina orgasmiin asti..

Eikö miehet osaa kertoa? Olishan se heidänkin etunsa että naiset tietäisivät miten tyydyttää. Toki tapoja kullakin, mutta jos edes joku kertoisi.

Olis kyllä kerrassaan oivallista, jos naiset kertoisivat yhtä hienosti myös niille kumppaneilleen. Aika moni ilmeisesti anonyymisti voipi kirjoitella palstoille, mutta suu ei aukea ihan niin monella tositilanteessa. No siitähän saa taas kirjoitettavaa tänne lisää, että mies ei taaskaan tajunnut lukea ajatuksia eikä ihan tosi selviä vihjeitäkään ymmärtänyt.

Mutta, lukekaa miehet niitä naisten kirjoituksia sitten, kyllä niistä opitte. Aika yleismaailmallisiahan ne ovat. Ainakin itse sinne kirjoitin hyvinkin yksityiskohtaisesti. Toki miehelleni olen ihan in realkin kertonut, meillä ei ole estoja, mutta varmaan monilla naisilla on.

Niinkuin täältäkin näkee, niin toisen toiveseksi on toiselle kauhistus. Siksi on aika turha lukea mistä muut tykkää. Ne kun ei millään tavalla kerro siitä, mistä kumppani voisi pitää. Paljon tärkeämpää olisi keskustella kumppanin kanssa siitä mitä haluaisi kokeilla.

Vierailija
64/66 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan fiiliksesitä. Välillä parasta on kiireetön rakastelu lusikassa ja joskus tekee mieli piiskata naiselta peppu punaiseksi ja panna tai fistata niin että tuntuu. Viimeksi oli kyllä mukavaa kun nainen ratsasti itselleen orgasmin ja itse sain vain nauttia menosta ja maisemista.

Vierailija
65/66 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin täältäkin näkee, niin toisen toiveseksi on toiselle kauhistus. Siksi on aika turha lukea mistä muut tykkää. Ne kun ei millään tavalla kerro siitä, mistä kumppani voisi pitää. Paljon tärkeämpää olisi keskustella kumppanin kanssa siitä mitä haluaisi kokeilla.

Juu, kuten se , että hyvin nyvin harva mies tykkää panna!? Ja hyvin harva naine tykkää, kun klitorista hyvääilee,.,,

Vierailija
66/66 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, kuten se , että hyvin nyvin harva mies tykkää panna!? Ja hyvin harva naine tykkää, kun klitorista hyvääilee,.,,

No sillä kun ei nyt ole yhtään mitään väliä, jos netissä ihmiset keskimäärin tykkäävät asiasta x. Silti se oma kumppani saattaa kuulua vähemmistöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän