Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tuli vaan mieleen kuka käy keräämässä metsäleirillä olevien varusmiesten kakat
13.06.2021 |
Tuskin kapiaiset niitä käy keräämässä, ei kai niitä luontoon jätetä.
Kommentit (26)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuohonkin voisi työttömiä nakittaa aktiivimallilla. Paskapartio kiertelee metsissä leirien jälkeen siivoten 👍
Kakkakessut on sitä varten. Ja kakkapartiot.
Marjanpoimijat keräävät myyntiin meneviin marjoihin. Sama myös mansikkapelloilla. Mansikoihin ne hierotaan siten, että irtopapanat + lirut sotkeutuu keskenään ja jäävät pintaan.
Siksi mansikat kannattaa pestä astianpesukoneessa ennen käyttöä.
Ne käsikakkaavat ja laittavat taskuun.
Alue: Aihe vapaa
Pakataan pakkiin ja kannetaan mukana. Jos joku on ihmetellyt, miksi sotaväen varusteet painavat niin paljon, niin salaisuus on, että rinkat ovat täynnä kakkaa.