Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä tapaatte miehiä

Vierailija
13.06.2021 |

Tinderit ja muut äpit ei kiinnosta

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En missään. Tinder oli minulla oikeastaan ainoa keino tavata miehiä parisuhdemielessä, mutta sen tarjonnan edessä heitin hanskat aika nopeasti tiskiin. Pettymyksiä toisensa jälkeen. Välillä (noin kerran vuodessa) joku random äijä saatta arjessa tulla iskemään, mutta mitään potentiaalia näissä ei koskaan ole. No can do, minua ei selvästi ole parisuhteeseen tarkoitettu.

Miehiä on Tinderissä reilusti enemmän kuin naisia. Eli tarjontaa pitäisi olla, kunhan et keskity niihin miehiin, joita muutkin naiset hamuavat.

Eli taas tätä tuttua skeidaa: ota mies joka ei itseäsi miellytä. Kuule, en näe yhtäkään syytä tehdä niin, olen ennemmin yksin.

Sanoinko, että pitäisi "ottaa" mies, joka ei miellytä? Mutta jos kiinnostut vain niistä miehistä, joista kaikki muutkin naiset kiinnostuvat, niin ei ole ihme, ettei puolisoa löydy.

Ja tästä naisten käyttämästä terminologiasta vielä.

Naiset: Minä otin/valitsin miehen & minä päädyin mieheen.

Myös naiset: Miksi miehillä on käsitys, että naiset voivat vain valita miehen...?

No siis, miehissä on paljon niitä jotka oikeasti voisi vaan "ottaa" - just sitä porukkaa jota kukaan nainen ei halua. Minua on yrittänyt useampikin tuohon porukkaan kuuluva mies ja tiedän, ettei heille tarvitsisi kuin vähän näyttää vihreää valoa, niin olisivat heti messissä. Saisin kumppanin vaikka heti tänään halutessani, mutta kun ei kiinnosta liian helpot yksilöt - monestakaan syystä.

Mutta siis oma tasosi ovat ne miehet, jotka saisit parisuhteeseen, eikö niin? Näin ainakin miehille sanotaan usein täällä.

Joku haluaisi minut (epätoivoisesti) suhteeseen = olemme samaa tasoa? Tulisi muuten TODELLA epäsopusuhtainen pari jos jonkun noista miehistä "ottaisin", voin sanoa :D

Mikäli naisia on uskominen, niin kyllä. Aina kun joku mies täällä valittaa, että vain lihavat yh:t kiinnostuvat, niin naiskuoro vastaa, että se on tasosi.

No onneksi ei ole ongelmaa että VAIN nuo miehet kiinnostuisivat. Luotan siihen että jos edes kerran joku silmääni miellyttävä tapaus on suoraan osoittanut kiinnostusta (eikä puhuta tinderistä nyt), voi mahdollisuuksia sellaiseenkin olla.

Hyvä sinulle, mutta etkös sinä nyt tuossa ensimmäisessä kommentissa juuri kertonut, etteivät ne kerran vuodessa livenä lähestyneet miehet miellyttäneet sinua...?

Pääasiassa näin, mutta yksi poikkeus on ollut. Se kai sitten vahvistaa säännön. Jälkikäteen on kyllä ottanut päähän etten tarttunut tilaisuuteen, mutta ehkä joskus joku vastaava vielä osuu kohdalle.

Vierailija
62/65 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä, noita myyttisiä olentoja on etsitty vuosisatoja. Ei niitä vaan löydy. Ei ole olemassa.

mistä olet etsinyt ja millaisia alotteita olet käyttänyt syöttinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En missään. Tinder oli minulla oikeastaan ainoa keino tavata miehiä parisuhdemielessä, mutta sen tarjonnan edessä heitin hanskat aika nopeasti tiskiin. Pettymyksiä toisensa jälkeen. Välillä (noin kerran vuodessa) joku random äijä saatta arjessa tulla iskemään, mutta mitään potentiaalia näissä ei koskaan ole. No can do, minua ei selvästi ole parisuhteeseen tarkoitettu.

Miehiä on Tinderissä reilusti enemmän kuin naisia. Eli tarjontaa pitäisi olla, kunhan et keskity niihin miehiin, joita muutkin naiset hamuavat.

just niitä muutamia pelimiehiä kaikki naiset käyvät panemassa. tavallinen mies ei saa tinderissä yhtään matchia

Vierailija
64/65 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos istun jossain yksin niin minulle tulee juttelemaan vain juopot. Olen ihan normaalin näköinen, joten ihmettelen mikä juoppomagneetti olen. En itse edes juo, joten hämmennys on vielä suurempi.

Vierailija
65/65 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppohullu ehkä.