Missä tapaatte miehiä
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Miehiä, noita myyttisiä olentoja on etsitty vuosisatoja. Ei niitä vaan löydy. Ei ole olemassa.
mistä olet etsinyt ja millaisia alotteita olet käyttänyt syöttinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En missään. Tinder oli minulla oikeastaan ainoa keino tavata miehiä parisuhdemielessä, mutta sen tarjonnan edessä heitin hanskat aika nopeasti tiskiin. Pettymyksiä toisensa jälkeen. Välillä (noin kerran vuodessa) joku random äijä saatta arjessa tulla iskemään, mutta mitään potentiaalia näissä ei koskaan ole. No can do, minua ei selvästi ole parisuhteeseen tarkoitettu.
Miehiä on Tinderissä reilusti enemmän kuin naisia. Eli tarjontaa pitäisi olla, kunhan et keskity niihin miehiin, joita muutkin naiset hamuavat.
just niitä muutamia pelimiehiä kaikki naiset käyvät panemassa. tavallinen mies ei saa tinderissä yhtään matchia
Jos istun jossain yksin niin minulle tulee juttelemaan vain juopot. Olen ihan normaalin näköinen, joten ihmettelen mikä juoppomagneetti olen. En itse edes juo, joten hämmennys on vielä suurempi.
Pääasiassa näin, mutta yksi poikkeus on ollut. Se kai sitten vahvistaa säännön. Jälkikäteen on kyllä ottanut päähän etten tarttunut tilaisuuteen, mutta ehkä joskus joku vastaava vielä osuu kohdalle.