Missä tapaatte miehiä
Kommentit (65)
Keltainen ruusu, qruising-alueella, helsingissä.
Miehet iskevät naisia ainakin kuntosalilla. Itse en ole sinkku, mutta olen saanut aika monta viestiä somessa miehiltä, jotka tunnen vain salilta.
Miehiä, noita myyttisiä olentoja on etsitty vuosisatoja. Ei niitä vaan löydy. Ei ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole sinkku, mutta olen saanut aika monta viestiä somessa miehiltä, jotka tunnen vain salilta.
En ymmärrä miten joitain lähestytään joka suunnalta.
Vierailija kirjoitti:
Miehet iskevät naisia ainakin kuntosalilla. Itse en ole sinkku, mutta olen saanut aika monta viestiä somessa miehiltä, jotka tunnen vain salilta.
Harmi kun en itse uskalla lähestyä kuntosalilla vaikka toinen vaikuttaisi (mielestäni) kiinnostuneelta. En halua häiritä tai aiheutta mielipahaa. Viime viikolla olisin voinut antaa vinkin miten käyttää erästä levytankoa helpommin mutta en uskaltanut silti mennä juttelemaan. Ehkä vielä joskus....
Hotellissa silloin kun oma mies on kotona.
Kuntosalilla saman akan näkee kuukausia tai vuosia, ei kannata ottaa itsensä nolaamisriskiä
Vierailija kirjoitti:
Kaupoissa.
NÄIN POKAAT KAUNIIN NAISEN...
Vai ei miehiä tapaa missään? Te naiset ootte sokeita.
Jos haluatte itsellenne miehen niin ei tarvi mennä kuin johonkin julkiselle paikalle, tarkkailtava ympärillä olevia miehiä. Koska vapaita miehiä on Suomessa aivan älyttömästi, niitä löytää kaikkialta.
Naisen ei tarvi mennä kuin miehen lähelle, hymyiltävä ja sanottavs "moi".
Hyvin suurella todennäköisyydellä juttu lähtee siitä liikkeelle jos lähtee.
Minut on isketty joka kerta tuolla tavalla sekä myös kavereitani.
Ukko38 kirjoitti:
Keltainen ruusu, qruising-alueella, helsingissä.
Millanen mies siellä kirjoittelee? :3
m41v
Ihan kadulla käveli nykyinen mies vastaan:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole sinkku, mutta olen saanut aika monta viestiä somessa miehiltä, jotka tunnen vain salilta.
En ymmärrä miten joitain lähestytään joka suunnalta.
Sehän on ihan tutkittu juttu, että treffipalstoilla miehet lähestyvät samoja, harvoja naisia. Miksipä sama ei pätisi elävään elämään?
Kaupoissa.