Miksi me jouduimme maksamaan kohtuun kuolleen lapsemme hautauksen
Moni on saanut rahat hautaamiseen esim hyväntekeväisyydestä, sossusta tms
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Esikoiseni syntyi kuolleena. Sairaala hoiti hautaamisen. Sairaalan kappelissa oli yhteissiunaustilaisuus. Sinne osallistuminen oli vapaaehtoista. Vein kukkakimpun, sekin oli vapaaehtoista. Hautapaikka ei maksanut mitään. Yhteishautapaikkaan sai tilata muistolaatan omakustanteisesti. Sekin oli vapaaehtoista.
Miksi meille ei kukaan maksanut hautaamista. Tässä ketjussa keskustellaan minuun kohdistunnesata vääryydestä ei sinun lorttoilustasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää teitäkin ruikuttamasta rahaa Facebookissa?
Pyysimme Brother Christmas ilta ei vastannut edes viesteihin ja lopulta bannasi.
Veli joulu on nykyään kansanedustaja, ei mikään hyväntekijä
Onko tämä kehokuvaan äitihulluakin sekavampi äitihullun serkku? Minä ja minun kokema vääryys!
koska te lapsenne laitoitte alulle ja sillä hetkellä otitte myös vastuun hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä kehokuvaan äitihulluakin sekavampi äitihullun serkku? Minä ja minun kokema vääryys!
Kehokuvaan?? Siis joku. Tämä ketju on niin hullu että autocorrect sekoilee.
Vierailija kirjoitti:
Esikoiseni syntyi kuolleena. Sairaala hoiti hautaamisen. Sairaalan kappelissa oli yhteissiunaustilaisuus. Sinne osallistuminen oli vapaaehtoista. Vein kukkakimpun, sekin oli vapaaehtoista. Hautapaikka ei maksanut mitään. Yhteishautapaikkaan sai tilata muistolaatan omakustanteisesti. Sekin oli vapaaehtoista.
Hautapaikka ei maksakaan, koska vainaja tuhkataan. Tuhkausmaksu ja uurna sen sijaan maksaa aina. Täysin ilmaista hautaamista ei olekaan, mutta halpaahan se noin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on pienikokoinen sikiö kuollut kohtuun, niin eikö sen voisi vaikka pihamaalle helposti haudata. Ei maksaisi mitään ja hauta paikalle voisi istuttaa vaikka jonkun marjapensaan lapsen muistoksi. Tällä olisi myös terapeuttinen vaikutus :)
Ei. Oi. Hautausmaalle on haudattava. Meille olisi ainut sopiva vaihtoehto ollut sairaala jätteenä väittäminen.
Sikiä oli sitten jo pitkällä? Monesko viikko?
Ikävää. Olisi hyvä, jos sairaalalla olisi mahdollisuus polttaa. Surutyön tekemistä se hautaus on. Voitte kyllä varmaan polttohaudata ja laittaa sinne, mihin tulee kyltti. Ei ole siis omaa hautaa vaan se on useammalle.
En tiedä mikä sen nimi on, mutta omin sellaisissa hautajaisissa..
Osanotto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on pienikokoinen sikiö kuollut kohtuun, niin eikö sen voisi vaikka pihamaalle helposti haudata. Ei maksaisi mitään ja hauta paikalle voisi istuttaa vaikka jonkun marjapensaan lapsen muistoksi. Tällä olisi myös terapeuttinen vaikutus :)
Ei. Oi. Hautausmaalle on haudattava. Meille olisi ainut sopiva vaihtoehto ollut sairaala jätteenä väittäminen.
Sikiä oli sitten jo pitkällä? Monesko viikko?
Ikävää. Olisi hyvä, jos sairaalalla olisi mahdollisuus polttaa. Surutyön tekemistä se hautaus on. Voitte kyllä varmaan polttohaudata ja laittaa sinne, mihin tulee kyltti. Ei ole siis omaa hautaa vaan se on useammalle.
En tiedä mikä sen nimi on, mutta omin sellaisissa hautajaisissa..
Osanotto.
Rv 25.
Emme tee surutyötä keskitymme vihaamaan niitä jotka ovat saaneet maksuttomat hautajaiset.
Mitäpä luulet että mitä meitä hyödyttää lapselliset otan osaa kommentit
Minun lapseni tuli ulos lähinnä mössönä. Osa ambulanssissa, osa sairaalasänkyyn, osa vessanpyttyyn, loput kaavinnassa. Olin mielummin haudannut maksaen kulut itse.
Että ap edes kehtaat trollata tälläisestä. Olet sairain palstalla ikinä, ja se ei ole vähän se.
Minä en kovin herkästi leimaa aloituksia trolleiksi enkä kuvittele tietäväni, kuka minkäkin aloituksen takana on. Mutta nyt tämä ap kuulostaa epäilyttävästi samalta kuin siinä sairaassa keskustelussa, jossa halusi kuuluttaa kaikille, ketkä lapset ovat adoptoituja - ajatellen adoption olevan jotenkin kielteinen asia. Se ap oli ihan yhtä katkera ja yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Minun lapseni tuli ulos lähinnä mössönä. Osa ambulanssissa, osa sairaalasänkyyn, osa vessanpyttyyn, loput kaavinnassa. Olin mielummin haudannut maksaen kulut itse.
Että ap edes kehtaat trollata tälläisestä. Olet sairain palstalla ikinä, ja se ei ole vähän se.
En trollaa. Olen tosissani. Olisit onnellinen että et joutunut maksamaan turhasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En trollaa. Olen tosissani. Olisit onnellinen että et joutunut maksamaan turhasta
Ihan aidosti toivon, jos et trollaa, että jäi viimeiseksi raskaudeksesi. Ajattele mikä säästö!
Yritämme toista lasta. Toivomme saavamme hänellekin alastonmallisopimuksen
Tasa-arvoa on että jokainen saa tulla haudatuksi riippumatta siitä onko omaisilla rahaa haudata vainaja vai ei.
Tasa-arvoon ei enää kuulu se että kaikkien pitäisi saada tämä ilmaiseksi.
Kaikkien ei todellakaan pidä tehdä lapsia. Kannattaa olla psyykkiset, taloudelliset ja sosiaaliset asiat tasapainossa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien ei todellakaan pidä tehdä lapsia. Kannattaa olla psyykkiset, taloudelliset ja sosiaaliset asiat tasapainossa.
Meillä ei ole mt ongelmia. Olemme uskossamme vahvoja toisin kuin horoksi pukeutuvat naikkoset. Ja kuulumme suomen rikkaimpaan 5%