Miksi me jouduimme maksamaan kohtuun kuolleen lapsemme hautauksen
Moni on saanut rahat hautaamiseen esim hyväntekeväisyydestä, sossusta tms
Kommentit (77)
Niin julmalta kun se tuntuukin, kuka sen sitten maksaisi.
Mikä estää teitäkin ruikuttamasta rahaa Facebookissa?
Jokainen huolehtii lapsistaan itse ja jos rahakysymys tärkeämpi, niin ehkä kannattaa jättää jatkossa lapset hankkimatta.
Vierailija kirjoitti:
Pyysimme Brother Christmas ilta ei vastannut edes viesteihin ja lopulta bannasi.
Laotappa ap kuvallasi naistenhuoneelle facebokkiin ilmoitus, niin eiköhän rahaa tule.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen huolehtii lapsistaan itse ja jos rahakysymys tärkeämpi, niin ehkä kannattaa jättää jatkossa lapset hankkimatta.
Ei pidä paikkaansa. Osa on saanut ilmaiseksi hautaamisen.
Hautaaminen ja myös kustannukset kuuluvat omaisten maksettaviksi. Käsittääkseni yhteiskunta auttaa tässäkin varattomia. Minkälainen taloustilanteenne on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyysimme Brother Christmas ilta ei vastannut edes viesteihin ja lopulta bannasi.
Kysy aamulta jos ilta ei vastaa.
Toivottavasti olet provo.
Vierailija kirjoitti:
Laotappa ap kuvallasi naistenhuoneelle facebokkiin ilmoitus, niin eiköhän rahaa tule.
Silloin kyseessä on laiton rahankeräys
Vierailija kirjoitti:
Mitäs annoit lapsesi kuolla kohtuun ap?
Turhat alapeukut. Vastasin näin koska ap on provo. Hänellä kuolee lapsi kohtuun joka viikko
Onko tähän epätasasrvoiseen käytökseen joku syykin.
Joskus lapsi olisi syntynyt elävänä ja sitten kuollut olisiko silloin ollut ok maksaa hautajaiset itse? Eikö kaikki hautajaiset ole omaisten hoidettava?
Sä kyselit tätä samaa jo aiemmin. Ei sit selvinnyt kerrasta? Montako kohtukuolemaa sulla on puolen vuoden sisään?
Lopeta typerä röllääminen, Jennia eli Emilia K!
Vierailija kirjoitti:
Joskus lapsi olisi syntynyt elävänä ja sitten kuollut olisiko silloin ollut ok maksaa hautajaiset itse? Eikö kaikki hautajaiset ole omaisten hoidettava?
Ei koska näissäkin tapauksessa on satu ilmaisia hautajaisia
Vierailija kirjoitti:
Sä kyselit tätä samaa jo aiemmin. Ei sit selvinnyt kerrasta? Montako kohtukuolemaa sulla on puolen vuoden sisään?
Kyllä kysyin. Asiallista vastausta riän saanut vain kommunistien puolustelua ja ehdotus jäädä lomalle kun sellaista nyt saisin.
Jos on pienikokoinen sikiö kuollut kohtuun, niin eikö sen voisi vaikka pihamaalle helposti haudata. Ei maksaisi mitään ja hauta paikalle voisi istuttaa vaikka jonkun marjapensaan lapsen muistoksi. Tällä olisi myös terapeuttinen vaikutus :)
Vierailija kirjoitti:
Jos on pienikokoinen sikiö kuollut kohtuun, niin eikö sen voisi vaikka pihamaalle helposti haudata. Ei maksaisi mitään ja hauta paikalle voisi istuttaa vaikka jonkun marjapensaan lapsen muistoksi. Tällä olisi myös terapeuttinen vaikutus :)
Ei. Oi. Hautausmaalle on haudattava. Meille olisi ainut sopiva vaihtoehto ollut sairaala jätteenä väittäminen.
Synnin palkka on kuolema, sanoo Raamattu.
Suomessa on tasa arvo. Jos joku saa ilmaiseksi olisi ilmainen hautaus kuulunut meidänkin kohdalle