Ehdottakaa minulle, minkä kauhuleffan katsoisin tänä yönä Netflixistä?
Pidän erityisesti yliluonnollisista, joissa on paha henki tmv.
Kommentit (31)
Manaajaa kehiin vaan. Kannattaa polttaa pilveä hieman pohjiksi, niin toimii paremmin. Luurit päässä tietysti katsot pimeässä yksin sen.
No mä oon tykännyt elokuvista:
Slasher (tosin tämä on sarja, mutta oikein hauskaa viipalointiviihdettä)
The Boy
Sinister
Calibre
The Ritual
Mutta yleensä olen pettynyt jännäreihin/kauhumeffoihin, en vaan saa pelkoa syntymään 😅. Eli ei noikaan pelottavia olleet mutta viihdyin.
Vierailija kirjoitti:
Babadook. Ihan jumalattoman pelottava. Ja minä en juuri ikinä löydä riittävän jänniä kauhipätkiä.
Kiitos muistutuksesta, täällä toinen joka etsii kauhuleffoja katsottavaksi. Tästä elokuvasta olen lukenut monenlaisia mielipiteitä mutten ole vieläkään saanut katsottua.
Ash vs evil dead kannattaako katsoo? Onko samaa sarjaa kuin evil dead?
Vierailija kirjoitti:
Emily Rose, ihan surkea. Netflixissä on paljon kauhuleffoja, joissa ei ole noita riivaajia. Myös trillerit on hyviä.
Njaa, itse tykkään varsinkin tuollaisesta moniselitteisestä riivausteemasta ja ylipäätään siitä, miten tuo tarina on kerrottu. Toki aika moni "uu riivaaja/paha henki, so spooky" -elokuva on laiskasti tehty.
Vaikka en enää oikein osannut kauhistua kauhuleffoista, Evil Dead (2013) oli ajoittain pelottava, oikein yllätyin. Tosin voi olla täysin subjektiivista, paljon kehutut Conjuringit eivät taas onnistuneet säikäyttämään.