Ehdottakaa minulle, minkä kauhuleffan katsoisin tänä yönä Netflixistä?
Pidän erityisesti yliluonnollisista, joissa on paha henki tmv.
Kommentit (31)
Emily Rosen riivaaja löytyi! Se on siis ainakin nyt yksi vaihtoehto.
Ap
Ootko ap joku 20v teini, joka ei osaa googlettaa ja lukea arvosteluita?
Vierailija kirjoitti:
Ootko ap joku 20v teini, joka ei osaa googlettaa ja lukea arvosteluita?
27v eli en nyt ihan teini sentään :D Kai sitä nyt voi kysellä suosituksia täältä? Eikai palstailu niin vakavaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei huono sekään. Katsottava.
Vierailija kirjoitti:
Anni Sinnemäen vaalivideon.
Menee jo liian pelottavaksi varsinkin yksin katsottavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Anni Sinnemäen vaalivideon.
Missä kyseinen kauhupätkä nähtävillä??
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minäkin suosittelen tätä, olen nähnyt parikin kertaa. Ekalla oli toki vaikuttavampi kun olin vielä aika nuori mutta oli myöhemminkin hyvä.
Kauhuleffat ei enää pelota samalla tavalla kuin joskus teininä :/ Silloin melkein kusi housuun katsoessa esim Ring -elokuvia.
The Invisible Man oli mielestäni todella mielenkiintoinen.
Samoin Midsommar ja Hereditary, ensimmäinen omasta mielestäni ehkä kiinnostavampi.
Emily Rose, ihan surkea. Netflixissä on paljon kauhuleffoja, joissa ei ole noita riivaajia. Myös trillerit on hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Kauhuleffat ei enää pelota samalla tavalla kuin joskus teininä :/ Silloin melkein kusi housuun katsoessa esim Ring -elokuvia.
Joo ja suihkussa silmät sulkiessa näki Kaunan Kayakon. Ja ulkona kävellessä odotti Sawin sian hyökkäystä.
Babadook. Ihan jumalattoman pelottava. Ja minä en juuri ikinä löydä riittävän jänniä kauhipätkiä.
Vierailija kirjoitti:
Emily Rose, ihan surkea. Netflixissä on paljon kauhuleffoja, joissa ei ole noita riivaajia. Myös trillerit on hyviä.
Mitä ehdottaisit? :)
Emily Rosen riivaaja. Mutta sitä ei ehkä löydy Netflixistä..