Oletko koskaan tuonut laivaristeilyltä ohi tullin yli sallitun määrän tiettyjä tuotteita?
Kommentit (11)
Veikkaan, että aika moni on tuonut ruotsinristeilyltä liikaa lonkeroa tai siideriä, kun lähes jokaisella on kaljalaatikoiden lisäksi siideri-/lonkerolaatikko. Tuontirajoitus on aika tiukka..
- 2 litraa alkoholijuomia (maks. 22 %), kuten aperitiivit (mm. vermutit, katkerot, liköörit, sherryt, long drinkit, siideri ja kuohuviinit)
En edes uskaltaisi vaikka tekisi kyllä joskus mieli sillä silloin olisin takuuvarmasti niin syyllisen näköinen että minut vedettäisiin välittömästi syrjään tullimiehen tai -naisen toimesta.
Olen tuonut kuohuviiniä koska pidän siitä ja sitä koskevat säännöt on niin oudot.
Olen tuonut laivalta.
Olen tuonut lentokoneessa.
Olen tilannut viinaa ulkomaisista nettikaupoista.
Kysyttävää?
HUOM! HUOM!
Aloitus on poliisin ja tullin salajuoni!
HUOM! HUOM!
Vierailija kirjoitti:
HUOM! HUOM!
Aloitus on poliisin ja tullin salajuoni!
HUOM! HUOM!
No, eikä ole! Ihan tavallinen tallaaja-AP kyselee!
Voisin tuuakin mut v*tuttaa laivojen yrmee henkilökunta niin paljon etten viitti edes enää lähtee niille risteilyille. Kerrankin erehdyin ottaa kesäristeilyl huonot kengät jalkaan. Jalat meni rakkuloille ja risteilyn matkan alkuvaihees. En pystyny enää pitämään niit kenkii mut en halunnu jäädä hyttinkään koko matkan ajaks joten lähin eri kansien käytäville käveleen. No eikös sielt tullu joku laivan henkilökuntaan kuulunu työntekijä valittaan mulle. Muistan vielki ne sanat: "Ei ole normaalia kulkea laivan käytävillä paljasjaloin. Menkää hyttiinne hakemaan kenkänne". Vaikka yritin selittää sille miehelle että en pysty pitämään nyt mitään kenkiä niin mitkään selitykset ei auttanu. Sen jälkeen päätin et pitäkää tunkkinne!
Laivalta saa tuoda vaikka rekkalastillisen juomia jos pystyy todistamaan että ne ovat omaan käyttöön.
Join jo laivassa, että tippa jäljellä. Ei ne katsoneet kiltin tytön tavaroita.