Hankaavat pulleat reidet kesällä
Millä olette saaneet helpotusta? Osa laittaa talkkia, osa ostaa shortsit hameen alle. Onko olemme koju hyvä friction/ rub free voide? Urheilijat käyttää pitkiin juoksuihin.
Kommentit (53)
Siiis läskitkö täällä nyt valittaa paksuja reisiään?
https://i.pinimg.com/474x/35/c4/71/35c47154766a67f6e5d92afb13841fd1.jpg
Hankaahan ne.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea.
Entäs, jos normipainona kuitenkin hankaa ikävästi kesäisin?
Ap
Sitten sinulla on väärä käsitys normipainostasi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käytössä sellaiset ihonväriset alushortsit, samantyylistä materiaalia kuin uimapuvut. Toimii mulla parhaiten ja on helppo pestä illalla, koska kuivuu nopeasti.
Tuollaiset hiostaa aivan hirvittävästi ja minusta jotenkin se koko kesämekon tai hameen idea ja ilmavuus katoaa kun alle joutuu vetämään puolipitkät kalsarit tai sukkikset. Kesällä ja varsinkaan helteellä ei kiinnosta kerrospukeutua.
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko laittaa kuvan normaalipainoisen tai laihan ihmisen jaloista, joissa reidet hankaavat yhteen? En hahmota miten se muka on mahdollista.
Marilyn Monroe on esimerkki naisesta, jolla reidet levenee naisellisesti polvesta ylöspäin.
https://www.google.com/amp/s/www.stern.de/amp/lifestyle/mode/marilyn-mo…
https://www.partyfest.de/marilyn-monroe-weiser-badeanzug-lebensgrose-pa…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea.
Entäs, jos normipainona kuitenkin hankaa ikävästi kesäisin?
ApSitten sinulla on väärä käsitys normipainostasi.
En ole ap, mutta kärsin samasta ongelmasta. En ole hoikimmasta päästä, mutta en lihavakaan. Juoksen pitkää matkaa ja lihasta löytyy. 161cm/62kg. Ei huvita laihduttaa, koska pidän pyöreästä pyllystäni ja c-kupin rinnoistani, eikä minulla ole vaarallista vyötärölihavuutta. Kesämekkojen alla pidän "pyöräilyshortseja", joissa on pitsireuna. Suhteellisen siistinnäköinen, vaikka vilahtaisikin. Juhliin laitan sukkahousut.
Ihme ja kumma kirjoitti:
Miten ihmeessä kehonpositiivissa voi olla ongelmia?
Niinpä. Aina on aihetta valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käytössä sellaiset ihonväriset alushortsit, samantyylistä materiaalia kuin uimapuvut. Toimii mulla parhaiten ja on helppo pestä illalla, koska kuivuu nopeasti.
Tuollaiset hiostaa aivan hirvittävästi ja minusta jotenkin se koko kesämekon tai hameen idea ja ilmavuus katoaa kun alle joutuu vetämään puolipitkät kalsarit tai sukkikset. Kesällä ja varsinkaan helteellä ei kiinnosta kerrospukeutua.
Niin, miten saataisiin kehonpositiiviset tuntemaan itsensä hoikikisi?
Alkkareissa pitää olla vähän lahjetta. Talkki auttaa myös, mutta sekin voi päivän mittaan hankautua pois. Itse olen ratkaissut asian käyttämällä housuja lähes koko kesän.
Tämä ongelma on minulla ollut lapsesta asti, eikä liity ylipainoon vaan muihin anatomisiin ominaisuuksiin. Ei todellakaan ole kiva asia kesäkuumalla. Mutta tulkaa tänne vaan läskittelemään, idiootit, vaikka ap kysyy neuvoja, joista on hyötyä monelle muullekin.
Laihduttakaa-huutelijoille tiedoksi, että ihmisillä on hyvin erilaisia vartaloita. Olen 170cm pitkä ja vielä painaessani 47kg reiteni olivat yhdessä. En onneksi sen enmpää laihduttanut. Nykyään olen terve ja ymmärrän että olen ihan ok kokoinen ja muotoinen, vaikka minulla ei reisien välissä olekaan rakoa.
Kävelkää jalat haarallaan, vai onko polvet menneet jo vinoon niinku useilla ylipainoisilla?
Vai että laihduttaa pitäisi. No olen 164 cm, 55kg, harrastan liikuntaa kuutena päivänä viikossa ja reiden ympärys on 48 cm. Silti reidet hankaavat ylhääl yhteen, koska lantio on suhteessa niihin kapea. Mutta ei, sen sijaan että käyttäisin lahkeellisia alushousuja jotka ratkaisevat ongelman täydellisesti, menen rasvaimuun koska olen Aaveen mielestä läski :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan nämä nimenomaan viilentävät. Tekninen materiaali siirtää kosteuden tehokkaasti pois iholta, ja olo on huomattavasti raikkaampi kun haaroissa/reisien välissä ei ole hikeä.
Eivät ne siis ole puolipitkät kalsarit vaan lahkeelliset alushousut - jos pidät ylipäätään alushousuja mekon alla, tiedät ettei se ole mitään kerrospukeutumista. Ja tosiaan lahkeelliset ovat viileämmät kuin lahkeettomat, kun hien tuntu katoaa kokonaan. T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko laittaa kuvan normaalipainoisen tai laihan ihmisen jaloista, joissa reidet hankaavat yhteen? En hahmota miten se muka on mahdollista.
Minulla on pitkät ja hoikat jalat, ja reiden hankaa aivan ylhäältä. Reisien välissä on rako, mutta vasta 7-10 cm nivusista alaspäin.
Ikään tämä liittyy, olen 50+. Nuorena ei hangannut.
Esim. Tokmannilla myydään sellaisia reisisuojia ko. ongelmaan. En ole reitevä enkä ole kokeillut toimiiko.
Pehmeät ja joustavat reisisuojat suojaavat sisäreisiä hiertymiltä ja hankaumilta kesällä hameen alla käytettynä. Talvella ja välikausilla reisisuojat voi laittaa sukkahousujen päälle, jolloin ne suojaavat sukkahousuja nyppyyntymiseltä ja kulumiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vai että laihduttaa pitäisi. No olen 164 cm, 55kg, harrastan liikuntaa kuutena päivänä viikossa ja reiden ympärys on 48 cm. Silti reidet hankaavat ylhääl yhteen, koska lantio on suhteessa niihin kapea. Mutta ei, sen sijaan että käyttäisin lahkeellisia alushousuja jotka ratkaisevat ongelman täydellisesti, menen rasvaimuun koska olen Aaveen mielestä läski :D.
Mulla reidenympärys 58 cm ja lantio kapeahko ja reidet ei osu yhteen. Eli todellakin on kiinni ruumiinrakenteesta (varmaankin siitä miten reisiluut asettuu lonkkaan?)
miten naisilla voi olla tuota ongelmaa. naisten perse on fyysisesti leveämpi kuin miesten. naisten jalat ovat kauempana toisistaan kuin miesten jalat. miten ne voivat hangata
Paksukintut selittää,nyt laihduttakaa
Ihan käsittämätöntä vittuilua täällä taas. Hienoa naiset, hyvin vedetään kun on haukuttava toisten naisten vartaloita täällä.