Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi-Tanska ottelu klo 19 - OFFICIAL LIVE

Vierailija
12.06.2021 |

.

Kommentit (1112)

Vierailija
941/1112 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on alkanut pärjätä sen jälkeen kun tunnukseksi otettiin pöllö (Molech) ja ykköstykkinä on Pukki. Esoteerista symboliikkaa...

Vierailija
942/1112 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamara ei näytä välittävän Suomesta, ei laulanut Maamme-laulua :( 

Ehkä hän ei osaa laulaa?

Esim. minä viitosen laulaja mieluummin olen Maamme-laulun aikana hiljaa. Muu olisi rienausta. Vai olisiko parempi aukoa suuta näön vuoksi kuitenkin?

Riittää että pelasi hyvin. 

Yleensä suu liikkuu niilläkin jotka ei osaa varsinaisesti laulaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/1112 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän ei osaa laulaa?

Esim. minä viitosen laulaja mieluummin olen Maamme-laulun aikana hiljaa. Muu olisi rienausta. Vai olisiko parempi aukoa suuta näön vuoksi kuitenkin?

Mikään ei ole yhtä naurettavaa kuin teeskentely jonka kuitenkin jokainen huimaisi.

Vierailija
944/1112 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän ei osaa laulaa?

Ainahan on niitä jotka feikkaa orkunkin.

Vierailija
945/1112 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Belgian terveysviranomaiset päättivät keskiviikkona, että EM-kisoihin valmistautuvan maajoukkueen pelaajat ja valmennusryhmä saavat koronarokotuksensa ennen EM-turnauksen alkua. Koko joukkue rokotetaan 31.5-2.6.

No tuskinpa nyt sentään belgialaisten saamat rokotteet aiheuttaa sairaskohtausta tanskalaiselle. Vähän nyt järkeä näihin salaliittoteorioihinkin.

Vierailija
946/1112 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttääkö yle vain Suomen pelit? Onko muut pelit katsottavissa vain maksullisilla urheilukanavilla? Seuraan ekaa kertaa fudista tai urheilua ylipäätään. Sori tyhmä kysymys.

Yle näyttää kaikki pelit, ja ne löytyvät myös Areenasta. Hauskaa, jos olet nyt innostunut jalkapallosta! 😊 Itse en seuraa mitään muuta urheilua kuin jalkapallon EM- ja MM-kisoja.

Muutama kysymys:

Mitkä näiden pelien 3 suurinta ennakkosuosikkia on? Millainen vastus Venäjä on Suomelle? Onko Ruotsi hyvä jalkapallossa?

Mikä peli on tärkein tän päivän peleistä katsoa?

Suurimmat ennakkosuosikit Ranska ja Belgia, kolmantena Englanti/Italia/Portugali/Espanja (ainakin joidenkin vedonlyöntitilastojen mukaan). Venäjän ei pitäisi olla Suomelle yhtä paha vastus kuin Tanskan, eli Suomella pitäisi olla mahdollisuudet vähintäänkin tasapeliin, joka riittäisi jo jatkoon. Tämän päivän peleistä ”tärkein” lienee Englanti–Kroatia, mutta minua kiinnostaa enemmän Hollanti–Ukraina, koska olen aina tykännyt Hollannista.

Sivuhuomautus: Englanti ei ikinä pärjää näissä

Vierailija
947/1112 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttääkö yle vain Suomen pelit? Onko muut pelit katsottavissa vain maksullisilla urheilukanavilla? Seuraan ekaa kertaa fudista tai urheilua ylipäätään. Sori tyhmä kysymys.

Yle näyttää kaikki pelit, ja ne löytyvät myös Areenasta. Hauskaa, jos olet nyt innostunut jalkapallosta! 😊 Itse en seuraa mitään muuta urheilua kuin jalkapallon EM- ja MM-kisoja.

Muutama kysymys:

Mitkä näiden pelien 3 suurinta ennakkosuosikkia on? Millainen vastus Venäjä on Suomelle? Onko Ruotsi hyvä jalkapallossa?

Suurimmat ennakkosuosikit Ranska ja Belgia, kolmantena Englanti/Italia/Portugali/Espanja (ainakin joidenkin vedonlyöntitilastojen mukaan). Venäjän ei pitäisi olla Suomelle yhtä paha vastus kuin Tanskan, eli Suomella pitäisi olla mahdollisuudet vähintäänkin tasapeliin, joka riittäisi jo jatkoon. Tämän päivän peleistä ”tärkein” lienee Englanti–Kroatia, mutta minua kiinnostaa enemmän Hollanti–Ukraina, koska olen aina tykännyt Hollannista.

Ei suomikaan ikinä päässyt kisoihin kunnes sitten pääsikin. Eikä vielä toissapäivänä ollut mitään toivoa jatkoonpääsystä. Englanti on sentään joskus ollut maailmanmestarikin. En tiedä miksei noi ole pärjänneet mutta veikkaan valmennusta. Tai liikaa tähtiä jotka ei pelaa joukkueena. Vähän kuten venäläisillä jossain lajeissa. 

Vierailija
948/1112 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama kysymys:

No suomi ei oo koskaan voittanu venäjää. Montahan kertaa ne kohdannu?.

Ja Belgia ei oo koskaan voittanut Suomea.

Vierailija
949/1112 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

persut on tottakai asiallisia, not

https://twitter.com/KristianManner/status/1403773683773153285

Mitä? Siellähän sanottiin että paskaa peliä niin kuin olikin ja toivottiin että tanskalainen toipuu. Teidän silakoiden rääpimisiä et ikinä linkitä tänne. Miksi?

Et tainnut lukea viimeistä lausetta…

Mitä siinä sitten luki? Twiitti on jo poistettu, mutta jäi askarruttamaan.

Vierailija
950/1112 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän ei osaa laulaa?

Mikään ei ole yhtä naurettavaa kuin teeskentely jonka kuitenkin jokainen huimaisi.

Miten sattuukin että aina nämä taustaiset ei "osaa laulaa".

Vierailija
951/1112 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glen Kamara oli ainoa, joka ei laulanut Maamme-laulua.

Vierailija
952/1112 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän ei osaa laulaa?

Miten sattuukin että aina nämä taustaiset ei "osaa laulaa".

Väärin. Laulamattomat ovat aina taustaisia.

Vierailija
953/1112 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulee tuohon Eriksenin kuvaamiseen kohtauksen jälkeen, niin ei siinä minusta liikaa näkynyt. Vaikka kyseessä oli traaginen tapaus, niin kyllä ihmisillä on oikeus tietää mitä tapahtuu. Olisiko se ollut parempi että kuva olisi heti siirretty pois ja sitten vain selostaja olisi kuvaillut hämmentyneille katsojille mitä tapahtuu? Pointtini on se, että vaikka kukaan ei haluaisi tuollaista tapahtuvan, niin nyt kuitenkin tapahtui. Pelaajat menivät suojaksi mikä oli hienoa ja katsojat tajusivat heti omin silmin kun elvytettiin että nyt on vakava tilanne. Mitä se enempi peittely olisi auttanut? Ne alun lähikuvat kasvoista oli siinä vaiheessa kun ei viedä tiedetty tilanteen vakavuudesta.

Vierailija
954/1112 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama kysymys:

Ei suomikaan ikinä päässyt kisoihin kunnes sitten pääsikin. Eikä vielä toissapäivänä ollut mitään toivoa jatkoonpääsystä. Englanti on sentään joskus ollut maailmanmestarikin. En tiedä miksei noi ole pärjänneet mutta veikkaan valmennusta. Tai liikaa tähtiä jotka ei pelaa joukkueena. Vähän kuten venäläisillä jossain lajeissa. 

Ja aivan järjettömät odotukset ja paineet lehdistöltä ja varma lynkkaus jos epäonnistut, niinkuin David Beckham Ranskan MM-kisoissa 98.

Vierailija
955/1112 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin tuossa aiemmin illalla, että miten kova jalkapallomaa Tanska on? Onko se jääkiekkomaissa kuin kanada- suomi vai isobritannia-suomi? Entä onko tässä jotain ylivoimapeliä, vai miten nuo keltaiset kortit vaikuttaa?

Se on kuin Iso-Britannia - Suomi, mutta Suomi on se Iso-Britannia.

Punaisesta kortista pelaaja joutuu kentältä ulos, eikä uutta saa ottaa tilalle koko lopun ottelun aikana. Kaksi keltaista korttia vastaa yhtä punaista, joten niitä ei kannata keräillä myöskään. Punaisen kortin saanut ei voi pelata turnauksen seuraavassa ottelussa. Viime kädessä jatkoonpääsy alkulohkosta voi sekin ratketa korttimäätään.

Vierailija
956/1112 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tulee tuohon Eriksenin kuvaamiseen kohtauksen jälkeen, niin ei siinä minusta liikaa näkynyt. Vaikka kyseessä oli traaginen tapaus, niin kyllä ihmisillä on oikeus tietää mitä tapahtuu. Olisiko se ollut parempi että kuva olisi heti siirretty pois ja sitten vain selostaja olisi kuvaillut hämmentyneille katsojille mitä tapahtuu? Pointtini on se, että vaikka kukaan ei haluaisi tuollaista tapahtuvan, niin nyt kuitenkin tapahtui. Pelaajat menivät suojaksi mikä oli hienoa ja katsojat tajusivat heti omin silmin kun elvytettiin että nyt on vakava tilanne. Mitä se enempi peittely olisi auttanut? Ne alun lähikuvat kasvoista oli siinä vaiheessa kun ei viedä tiedetty tilanteen vakavuudesta.

"Ihmisillä on oikeus tietää mitä tapahtuu". Niin, mutta sitä ei tarvitse näyttää miljoonille katsojille, kun joku taistelee hengestään ja häntä elvytetään monta minuuttia. Kuva jonnekin droneen kaupungin ylle ja selostaja sanomaan "Eriksen lyyhistyi nurmen pintaan ja häntä hoidetaan". Kunnioituksesta Erikseniä, hänen perhettään ja muita läheisiä sekä ystäviään kohtaan tuota hoitamista kentällä ei olisi pitänyt näyttää ollenkaan. Toivottavasti tästä tapauksesta otettiin  nyt kunnolla opiksi. 

Vierailija
957/1112 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sen tilanteen vakavuuden tajusi sekunnissa, kun TV-ruudusta näki Eriksenin holtittoman kaatumisen ja miten lähellä olleet pelaajat ja esim. Lukas Hradecky oli aika kaukana hänestä ja alkoi heti huitoa molemmilla käsillään kentän laidalle päin, että lääkäri tänne ja heti.

Vierailija
958/1112 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaaminen ja kuvien / videoiden levittäminen syventää onnettomuuden uhrien traumaa. Se on myös epäkunnioittavaa ja se ylittää hyvän maun rajat. Tuollaisessa tilanteessa ihminen on kaikkein haavoittuvillaan. Voidaan pohtia asiaa myös yksityisyydensuojan näkökulmasta.

Vierailija
959/1112 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
960/1112 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12 ihmistä kuollut, perutanko MM-kisat?

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kiinassa-kaasuonnettomuus-ainakin-1…

Minkä lajin MM-kisoja nyt käydään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan