Suomi-Tanska ottelu klo 19 - OFFICIAL LIVE
Kommentit (1112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paikalla olevat suomalaiset fanit huutavat: "Christian!" johon juutit vastaavat "Eriksen"!
https://mobile.twitter.com/philipoconnor/status/1403769850770726919
🙏❤️
Hienoa yhteishenkeä kamalassa tilanteessa!
Naurettavaa teeskentelyä, poseerausta ja suru p o r n o a.
Tuskinpa tanskalaiset olisivst tehneet samaa, jos kyseessä olisi ollut suomalaispelaaja.
Sinun kaltaiset palstailijat ovat todella paljon väärässä luonteiden suhteen ihan minkä tahansa tv:ssä näytetyn henkilön suhteen.
Kiitokset esimerkillisellä asenteelle suomalaisfaneille Parkenissa. Sydämen sivistys kunniaan!
Onko jossain linkkiä tähän huutoon Christian/Eriksen? Ehdin nähdä vain sekunnin jonkun instastoryssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"– Ajatuksemme ovat nyt Christian Eriksenin luona, Suomen pääministeri Sanna Marin kirjoitti Twitterissä."
Marinalla kiire haaskalle. Jos vaikka jokunen ääni lisää huomenna.
Saman huomasin. Ei vi**u mikä ihminen.
Hän on pääministeri, otti kantaa koko Suomen puolesta.
Marinin twiitti oli aivan oikea ja asiaan kuuluva. Hänen miehensä on pelannut SM-tasolla jalkapalloa joten asia on aidosti heille tärkeä. Harvinaisen törkeää tästä syytellä taas Sannaa. Ei hän itse Iltalehteen mitään ilmoittanut vaan useita twiitteja aiheesta josta IL tämän taas poimi.
Ja jos Sanna ei olisi kommentoinut mitään, niin siitäkin olisi jotkut nillittäneet, että Suomen pääministeri ei pukahda mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos loppu hyvin, kaikki hyvin. Mutta jäi itselle kyllä tosi ahdistunut olo, vaikka ilmeisesti pelaaja tulee toipumaan ihan ok. Silti... kauhea olo :(
Sydänkohtauksia tapahtuu joka päivä. Muista tirauttaa kyyneleet myös heidän muiden puolesta.
Joo, mutta harvoin niitä näkee itse.
Eli sitä mitä ei omin silmin näe ei tapahdu?
Oma elämäsi on sellainen, että se mitä koet ei vaikuta sen enempää kuin se mitä et koe? Eikö silloin voisi yhtä hyvin olla jo mullissa?
En nyt sanoisi kokeneeni asiaa jos näen jonkun videopätkän. Netti on muuten pullollaan videoita, joissa tapahtuu sydänkohtaus. Vai oletko mielestäsi nyt kokenut sydänkohtauksen kun katsoit telkkaria?
Eikö tuo ollut suora lähetys? Henkilö teki kuolemaa samalla kun katsoit.
En sanoisi, että sillä onko suora vai ei, olisi mitään merkitystä. Tälläkin hetkellä usea ihminen on kuolemassa sydänkohtauksen vuoksi eikä se olenko itse näkemäs tätä muuta asiaa.
Selvä, sinuun ei vaikuta katsella ihmisen kuolemaa livenä, minuun vaikuttaa.
Asia loppuun käsitelty.
Minä veikkaan, että Suomi alitajuisesti säälii tuon kupsahtaneen joukkuetta ja Tanska taas on sisuuntunut. Tuskinpa ne viikinkiretkilläänkään jäivät kyynelehtimään yhtä kaatunutta. Eli Suomi valitettavasti häviää tämän :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Tanskalainen media joka seuraa tätä
Tällä hetkellä jokainen
linkkejä
Vierailija kirjoitti:
Nyt näitä sydäntapahtumia alkaa tulla. Onneksi CDC kokoontuu tulevalla viikolla, saadaan ehkä joku tolkku tähän rokotuskiimaan. Valot päälle kaikille, älkää ottako noita injektioita itseenne. Kannattaa nyt jonkun aikaa katsella, kun haittavaikutuksia alkaa pukata esille.
Perusta oma ketju tälle rokoteasialle.
Vierailija kirjoitti:
Nyt näitä sydäntapahtumia alkaa tulla. Onneksi CDC kokoontuu tulevalla viikolla, saadaan ehkä joku tolkku tähän rokotuskiimaan. Valot päälle kaikille, älkää ottako noita injektioita itseenne. Kannattaa nyt jonkun aikaa katsella, kun haittavaikutuksia alkaa pukata esille.
Vasta koronan sairastaneita ei rokoteta.
Älkää lainatko kommentteja, joita tänne ei haluta. Ne jäävät lainauksena näkyviin. Ohita, tai jos haluat, ilmoita asiattomaksi.
No joko se potkupallopeli loppui? Mites kävi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä veikkaan, että Suomi alitajuisesti säälii tuon kupsahtaneen joukkuetta ja Tanska taas on sisuuntunut. Tuskinpa ne viikinkiretkilläänkään jäivät kyynelehtimään yhtä kaatunutta. Eli Suomi valitettavasti häviää tämän :(
No totta kai Suomi häviää. Ei tämä draama sitä mihinkään muuttanut.
Peli on puoliajalla kuitenkin edelleen tasan. Jalkapallo osaa yllättää.
Vierailija kirjoitti:
Mua oksettaa ja itkettää vieläkin, asun briteissä ja katsoin matsia BBC:n kautta ja Eriksenin tuuperrettua kameramiehet vaan kuvasi lähikuvaa vaikka kuinka pitkään! Oikein zoomasivat hänen elottomiin silmiinsä kun makasi siellä ja kuvasivat elvytystä ja sähköshokkeja ja SIT VIEL zoomas hänen ITKEVÄÄ VAIMOAAN samalla! Ei mitään kunnioitusta! HÄVETKÄÄ!
Onko BBC:llä eri klamerat, ei tommosta Suomessa näytetty
Muuttuiko kertoimet mitenkään?
Onhan tää aivan hirveetä katottavaa tämä ns suomen peli. Miksi eivät pelaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos loppu hyvin, kaikki hyvin. Mutta jäi itselle kyllä tosi ahdistunut olo, vaikka ilmeisesti pelaaja tulee toipumaan ihan ok. Silti... kauhea olo :(
Sydänkohtauksia tapahtuu joka päivä. Muista tirauttaa kyyneleet myös heidän muiden puolesta.
Joo, mutta harvoin niitä näkee itse.
Eli sitä mitä ei omin silmin näe ei tapahdu?
Oma elämäsi on sellainen, että se mitä koet ei vaikuta sen enempää kuin se mitä et koe? Eikö silloin voisi yhtä hyvin olla jo mullissa?
En nyt sanoisi kokeneeni asiaa jos näen jonkun videopätkän. Netti on muuten pullollaan videoita, joissa tapahtuu sydänkohtaus. Vai oletko mielestäsi nyt kokenut sydänkohtauksen kun katsoit telkkaria?
Eikö tuo ollut suora lähetys? Henkilö teki kuolemaa samalla kun katsoit.
En sanoisi, että sillä onko suora vai ei, olisi mitään merkitystä. Tälläkin hetkellä usea ihminen on kuolemassa sydänkohtauksen vuoksi eikä se olenko itse näkemäs tätä muuta asiaa.
Anna olla. Se, että joku (moni) liikuttui tilanteesta ei ole sinulta mitenkään pois.
Eikä sekään ole muilta pois jos tuodaan esiin fakta, että sydänkohtauksia tapahtuu jatkuvasti. Jokaikisenä päivänä on jokaisella mahdollisuus saada sydänkohtaus. Monilla ei vain ole suhteellisuudentajua, mutta ei siinäkään mitään väärää ole.
Pääasia, että pelaaja selvisi ja peli jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua oksettaa ja itkettää vieläkin, asun briteissä ja katsoin matsia BBC:n kautta ja Eriksenin tuuperrettua kameramiehet vaan kuvasi lähikuvaa vaikka kuinka pitkään! Oikein zoomasivat hänen elottomiin silmiinsä kun makasi siellä ja kuvasivat elvytystä ja sähköshokkeja ja SIT VIEL zoomas hänen ITKEVÄÄ VAIMOAAN samalla! Ei mitään kunnioitusta! HÄVETKÄÄ!
Onko BBC:llä eri klamerat, ei tommosta Suomessa näytetty
näytettiinhän tv2
Kohta noi potkivat omiin maaleihin, kaikki vaan ovat niin peace and lovea nyt. :)
persut on tottakai asiallisia, not
https://twitter.com/KristianManner/status/1403773683773153285
Näyttääkö teidänkin mielestä Tanskan valmentaja ihan Peter Madsenilta?