Miksi naiset eivät käytä enää nättejä hattuja ja laita kauniita kampauksia?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet eivät enää käytä hattuja, pukua ja avaa ovia naisille?
Käytän kyllä pukua mutta ovea harvemmin naisille avaan. Olemme kuulemma siirtyneet tasa-arvon aikaan. Avatkoot naiset itse ovensa. Miksi heille ovia aukoisin, kun eivät hekään avaa minulle.
T. Mies
Pitääkö junttiudessakin kilpailla nykyään? Olen nainen ja avaan kyllä mielelläni oven sekä miehille että naisille. Ihan peruskohteliaisuutta tuo on minusta. Jos joku pitää minulle ovea auki, kiitän ja hymyilen.
Naiset voisivat panostaa ja olla naisellisempia.
Vierailija kirjoitti:
Miehet voisivat antaa rahaa naisille ja olla miehekkäämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeysjärjestys on nykyään toinen.
Ennen nainen oli koriste-esine ja miehelle esittelykappale, nykyään nainen on töissä käyvä, omat päätöksensä tekevä ihminen.
Jolla on muutakin tekemistä kuin istua kampaajalla, tai katsella muotilehtiä.Miksi miehet ei enää pidä kalukukkaroita? Olisi se niin nättiä, kuin ennen vanhaan.
Tavallaan joo ja olen samaa mieltä, mutta monet naiset kuitenkin pistävät kilon meikkiä naamaan, irtoripset, ja joskus myös hiusten pidennykset. Joten kyllä aika moni silti käyttää paljon aikaa koristautumiseen. Meikkiä on huomattavasti enemmän kuin ennen vanhaan.
Jotkut käyvät jopa leikkelemässä itseään. eri
On 2023. Miehetkään eivät käytä enää hattuja.
Miten niin? Kyllähän sitä näkee paljon kauniita kampauksia harva se päivä!
Vierailija kirjoitti:
Raskaan työpäivän ja kotitöiden jälkeen ei jaksa. Sitä paitsi hepenet on tiellä, kun tekee miesten töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet eivät enää käytä hattuja, pukua ja avaa ovia naisille?
Käytän kyllä pukua mutta ovea harvemmin naisille avaan. Olemme kuulemma siirtyneet tasa-arvon aikaan. Avatkoot naiset itse ovensa. Miksi heille ovia aukoisin, kun eivät hekään avaa minulle.
T. Mies
Pitääkö junttiudessakin kilpailla nykyään? Olen nainen ja avaan kyllä mielelläni oven sekä miehille että naisille. Ihan peruskohteliaisuutta tuo on minusta. Jos joku pitää minulle ovea auki, kiitän ja hymyilen.
Näin on. Minäkin kurkun paksuisilla käsivarsillani riuhdon oven auki niille, jotka ovat vielä minuakin heikompia, eli vanhuksille, lastenvaunuille, ihmisille, joilla kädet täynnä tms. Peruskohteliaisuutta on tuo.
Vierailija kirjoitti:
Neiti X kirjoitti:
Miksi viitsisin vaivautua? Nainen pukeutuu itseään varten, ei miellyttääkseen muita. Fakta tieto!
Älä höpise. Naiset eivät koskaan pukeudu itseään varten.
He pukeutuvat aina muita ihmisiä varten. Toisia naisia varten ja miehiä varten.
Naiset kilpailevat keskenään muodilla ja brändituotteilla ja jopa lenkki-ja salivaatteilla.
Se on totinen tosi, ei kannata väittää vastaan.
Toki on aina niitä järkeäviäkin naisia, jotka eivät joka muodin hössötykseen mukaan lähde, mutta suurin osa näistä nykynaisista elää aina muodin lumoissa niin vaatteiden, ruuan kuin meikkien kanssa.
Sinä varmaan tunnet suurimman osan nykynaisista, että voit vetää tällaisen yleistyksen.
Minä laitan hiuksia rusetille, kiharoille, leteille... Käytän myös hattua jos olen helteellä auringossa.
N27