Miksi naiset eivät käytä enää nättejä hattuja ja laita kauniita kampauksia?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Minä en jaksaisi jotain turhanpäiväisiä kampauksia tehdä. Turhaa.
Asenteesi on turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Kampauksien ylläpito on valtavan kallista ja aikaavievää. Jos siitä ei nimenomaisesti nauti, niin kikkurat, käkkärät ja stydyt stailaukset jäävät tekemättä.
Olet niin väärässä kuin olla ja voi.
Vierailija kirjoitti:
Ja minkähänlainen olisi mielestäsi kaunis kampaus? Mummopermiskö?
Kampauksia on vaikka minkälaisia, jokaiselle hiuslaadulle ja pituudelle omansa. Älä arvioi vanhoja naisia ja heidän hiustyyliään. Permis ei ole suosikkini mutta ei rumakaan.
Vierailija kirjoitti:
Luin otsikon 'miksi miehet eivät enää käytä nättejä hattuja ja laita kauniita kampauksia'.
Ja sitten mietin: todellakin, mikseivät? Kyllä on miesten pukeutuminen ja muu ulkoiseen (saati sisäiseen!) olemukseen liittyvä panostus ihan nollassa. Toisinaan alle nollan.
Hyvä kysymys mutta vastaan vain omasta puolestani. Minä käytän hattuja ja pukuja ja pukeudun tyylikkäästi joka ikinen päivä.
Minä alkaisin heti laittautumaan enemmän ja siistimmin, jos mieheni myös laittautuisi minua varten. Toisekseen, lähden aamulla aikaisin töihin, vien lapsen hoitoon ennen sitä, työpäivän jälkeen lapsi hoidosta, kauppaan, kotiin laittamaan ruokaa, ehkä vielä ulkoilemaan, iltahommat ym niin ei siinä pikkukorkkareissa tukka paplareilla paljoa juosta ja laiteta huulipunaa ja asetella lierihattua. Varsinkin kun kelit vaihtelevat 10 minuutin välein. Suomessa naiset tekevät valitettavasti edelleen suurimman osan arkijutuista työnsä ohella, niin valitettavasti arjen kuljen tukka kiirenutturalla, farkuilla ja puserolla.
Mä rakastan hattuja ja varsinkin kun on hennot hiukset ja korkea otsa, lierihattu pukee minua. Valitettavati se ei ole muotia, joten en oikein viitsi. Mutta kalastaessa käytän lierihattua ja metsässä liikkuessa lippistä.
Ei naiset ole mitään esiteltäviä koriste-esineitä.
Vierailija kirjoitti:
Pitikö tulla voimaantumaan ja pilaamaan ketju? Et ymmärrä kauneudesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeysjärjestys on nykyään toinen.
Ennen nainen oli koriste-esine ja miehelle esittelykappale, nykyään nainen on töissä käyvä, omat päätöksensä tekevä ihminen.
Jolla on muutakin tekemistä kuin istua kampaajalla, tai katsella muotilehtiä.Miksi miehet ei enää pidä kalukukkaroita? Olisi se niin nättiä, kuin ennen vanhaan.
Tulihan se turhanpäiväinen horina sieltä.. toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Hatut ovat ihania! Niin naisilla kuin miehillä.
tatskat on korvanneet mainitsemas asiat
🙄
On muutakin tärkeämpää tekemistä. Plus en elä ja toimi sen mukaan, että tärkeintä olisi ilahduttaa muiden silmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitikö tulla voimaantumaan ja pilaamaan ketju? Et ymmärrä kauneudesta mitään.
Älä sitten kysele tyhmiä, jos et kestä kuulla vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet eivät enää käytä hattuja, pukua ja avaa ovia naisille?
Käytän kyllä pukua mutta ovea harvemmin naisille avaan. Olemme kuulemma siirtyneet tasa-arvon aikaan. Avatkoot naiset itse ovensa. Miksi heille ovia aukoisin, kun eivät hekään avaa minulle.
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan hattuja ja varsinkin kun on hennot hiukset ja korkea otsa, lierihattu pukee minua. Valitettavati se ei ole muotia, joten en oikein viitsi. Mutta kalastaessa käytän lierihattua ja metsässä liikkuessa lippistä.
Älä välitä muista! Käytä ihmeessä hattuja jos koet ne omaksesi, suosittelen. Hyvää kesää! ^^
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet eivät enää käytä hattuja, pukua ja avaa ovia naisille?
Miehet kylläkin käyttävät hattuja edelleen. Sellaisia kivoja pieniä hattuja.
Kummallista ettei kommentoija ole nähnyt tuota.
Etenkin keski-ikäiset miehet käyttävät hattuja talvisin erittäin paljon.
Nyt on tosin miehillä ollut muotia erialiset lippalakit, joissa niissäkin on nykyisin ollut valinnanvaraa niin talvi-kuin kesäkäyttöönkin.
Ja miehet käyttävät kyllä pukua töissä, joissa sitä tarvitaan.
Neiti X kirjoitti:
Miksi viitsisin vaivautua? Nainen pukeutuu itseään varten, ei miellyttääkseen muita. Fakta tieto!
Älä höpise. Naiset eivät koskaan pukeudu itseään varten.
He pukeutuvat aina muita ihmisiä varten. Toisia naisia varten ja miehiä varten.
Naiset kilpailevat keskenään muodilla ja brändituotteilla ja jopa lenkki-ja salivaatteilla.
Se on totinen tosi, ei kannata väittää vastaan.
Toki on aina niitä järkeäviäkin naisia, jotka eivät joka muodin hössötykseen mukaan lähde, mutta suurin osa näistä nykynaisista elää aina muodin lumoissa niin vaatteiden, ruuan kuin meikkien kanssa.
Samaa ihmetellyt. Mutta rehellisesti myös miesten osalta.
Ennen oli peruukit, meikit, korolliset kengät, pitsit ja röyhelöt käytössä, sekä miehillä että naisilla.
Eipä ole enää. Miksi?
Minä käytän aina kesäkuukaisuna aurinkoisina ja välillä pilvisinäkin päivinä tyylikästä panamahattua,
terveisin,
useita kertoja päänahkansa polttanut kaljupäinen mies.
Kampauksien ylläpito on valtavan kallista ja aikaavievää. Jos siitä ei nimenomaisesti nauti, niin kikkurat, käkkärät ja stydyt stailaukset jäävät tekemättä.