Mies sanoi että "Oletko koskaan miettinyt silikoneja?"
Ja olen nuori nainen, nuoren naisen keskikokoisilla rinnoilla. En ole miettinyt, enkä yleensäkään välitä muiden mielipiteistä. Itseasiassa yleensä perässäni on paljon miehiä, olen hyvännäköinen. Ei silti tuntunut kauhean kivalta että ollaan seurusteltu vuoden ajan ja mies sanoo tuolllaista.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies kysyi samaa. Sanoi, että voi maksaa ne jos itsetuntoni siitä kohoaisi(inhoan mun ketunnokkiani). Nauroin ja sanoin, että kiitos ei. :D
Luulisi, että jos se niin kovasti välittää sun itsetunnosta, niin ei ehdottaisi tuollaista vaan sanoisi, ettei sun tarvii murehtia ulkonäöstäsi.
Noh, on hän sanonut , että ne on ihan kivat ja söpöt. Mutta MINUSTA ne on vastenmieliset ja rumat, en oo rumempia koskaan nähnyt. Ihan huomaavaista ehdottaa tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mies koskaan miettinyt penispumppua?
Niissä on se vika ettei ne oikeasti kasvata. Jos sitä voisi kasvattaa niin kaikilla miehillä olisi suht iso muna.
On niitä implantteja peniksillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano sille, että ”huomattavasti useammin mietin sinun jättämistä”.
Yököttävä mies, kyllä normaalin ja terveen naisen ilman muovisia lisäosia pitäisi kelvata kenelle tahansa heteromiehelle.
"Kyllä jokainen reikä on meidän omassa mielikuvituksessamme ansiottomalla jalustallaan"
Vau. Tätä fraasia et olekaan pitkään aikaan käyttänyt, armas Tuikkis :)
Onko mies itse? Palli- implantteja on silukonisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies kysyi samaa. Sanoi, että voi maksaa ne jos itsetuntoni siitä kohoaisi(inhoan mun ketunnokkiani). Nauroin ja sanoin, että kiitos ei. :D
Luulisi, että jos se niin kovasti välittää sun itsetunnosta, niin ei ehdottaisi tuollaista vaan sanoisi, ettei sun tarvii murehtia ulkonäöstäsi.
Noh, on hän sanonut , että ne on ihan kivat ja söpöt. Mutta MINUSTA ne on vastenmieliset ja rumat, en oo rumempia koskaan nähnyt. Ihan huomaavaista ehdottaa tuollaista.
No, siinähän odottelet kaiken maailman syöpiä kumitisseinesi...
Vierailija kirjoitti:
Niin taas sanoi. Ja mammat nielee.
Mammat uskovat aina kaiken. Pelottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, siinähän odottelet kaiken maailman syöpiä kumitisseinesi...
:) minähän kieltäydyin niistä. opettele lukemaan.
Siinä missä tehdään naisille suunnattua kauneusgirurgiaa, sitä tarjotaan myös miehille. Eli mies vain peniksen korjausleikkauksee! Jos vaikka sais kokoa ja muotoa paremmaks.
En ole ikinä nauranut yhtä paljoa naisten itsekkyydelle ja miesvihalle kuin nyt. Vai että oikein törkeä mies voi voi sentään....ihan normaali kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mies koskaan miettinyt penispumppua?
Niissä on se vika ettei ne oikeasti kasvata. Jos sitä voisi kasvattaa niin kaikilla miehillä olisi suht iso muna.
On niitä implantteja peniksillekin.
Jatke eli lisukelelu on helpompi laittaa. Niillä saa kokoa lisää. Jopa muka liikaa lisää.
Kumitissit laitatetaan aina vain ja ainoastaan itseä varten, ei koskaan muita varten eikä varsinkaan miehiä varten.
"Kyllä jokainen reikä on meidän omassa mielikuvituksessamme ansiottomalla jalustallaan"