Mies sanoi että "Oletko koskaan miettinyt silikoneja?"
Ja olen nuori nainen, nuoren naisen keskikokoisilla rinnoilla. En ole miettinyt, enkä yleensäkään välitä muiden mielipiteistä. Itseasiassa yleensä perässäni on paljon miehiä, olen hyvännäköinen. Ei silti tuntunut kauhean kivalta että ollaan seurusteltu vuoden ajan ja mies sanoo tuolllaista.
Kommentit (32)
Onko mies koskaan miettinyt penispumppua?
Hyi helvetti. Miten miehet voivat ihanoida tekotissejä?
Urpå ukkeli. Menköön itse laitattamaan itselleen silarit. Voi sitten hekumoida peilin edessä.
Sano miehelle, että mies voi hommata itselleen silikonit.
Mies saa sitten kiksejä kun peilistä ihailee omia tissejään.
Mies, joka on kiinnostunut silikonirintaisista naisista, on alemman tason mies. Ja tuo mies on sen lisäksi törkeä.
Vierailija kirjoitti:
Niissä on se vika ettei ne oikeasti kasvata. Jos sitä voisi kasvattaa niin kaikilla miehillä olisi suht iso muna.
Mun mies kysyi samaa. Sanoi, että voi maksaa ne jos itsetuntoni siitä kohoaisi(inhoan mun ketunnokkiani). Nauroin ja sanoin, että kiitos ei. :D
Sano sille, että ”huomattavasti useammin mietin sinun jättämistä”.
Yököttävä mies, kyllä normaalin ja terveen naisen ilman muovisia lisäosia pitäisi kelvata kenelle tahansa heteromiehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niissä on se vika ettei ne oikeasti kasvata. Jos sitä voisi kasvattaa niin kaikilla miehillä olisi suht iso muna.
Siksi vertautuukin oikein hyvin silikonitisseihin
Meillä 2v sitten sama kysymys ja suostuin. Nyt on kiinteät D-koon rinnat entisten B:n imetyksen latistamien tilalla. Kummatkin meistä on tyytyväisiä tilanteeseen.
Hoh-v*tun*hoijaa... Porvoossa on näköjään taas tylsää...
Niin taas sanoi. Ja mammat nielee.
Miten tuo missivideo liittyy aiheeseen? Ei näytä olevan silarin silaria.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies kysyi samaa. Sanoi, että voi maksaa ne jos itsetuntoni siitä kohoaisi(inhoan mun ketunnokkiani). Nauroin ja sanoin, että kiitos ei. :D
Luulisi, että jos se niin kovasti välittää sun itsetunnosta, niin ei ehdottaisi tuollaista vaan sanoisi, ettei sun tarvii murehtia ulkonäöstäsi.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti. Miten miehet voivat ihanoida tekotissejä?
KAIKKI miehet
Mitä vastasit miehelle?