Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten varustus parisuhteessa?

Vierailija
12.06.2021 |

Mikä on riittävää?

EIkä mitään turhia ylistysjuttuja vaan rehellisiä mielipiteitä. Kiitos.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varustus?

Vierailija
2/7 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit, pillu ja kokonaisuus. Vaimolla on maukas sopivati kostuva pillu, rakastan sen nuolemista ja panemista, nuorempana se oli tiukempi, hyvä vielläkin. Tissit ovat jo mallia roikuvat, kelpaa minulle, ikäiseksi hyväkroppanen rouva 164/52.

Olen huomannut errä moni mies haluaisi panna häntä vaikka meillä on ikää 58v, hän on niitä jotka ovat tarkoja pillustaa, eikä helposti anna muille(en ole mustasukkaista sorttia, en pahastuisi jos kävisi viereissa, ja onkin, vaikkei tiedä minun titävän). Meni vähän aiheen ohi. M58

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkea tiimalasi noin ulkoisesti. Hyvä huumorintaju. Uskaltaa kokeilla ja pitää leluista ja asuista. Näyttävyydestä.

´Tämä lienee seksialueelle riittävä vastaus.

Vierailija
4/7 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva pillu tärkeä. Itselläni on iso kulli mutta kaikki panoni olleet valtavavittuisia. Ei hyvä.

Vierailija
5/7 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempi se merkkaa että haluaa seksiä eikä häpeile itseään. Puolisollani on isot, jo riippuvat tissit (E/F80), iso pylly jonka hyväilystä ulkoa ja sisältä hän pitää paljon sekä mukavasti kostuva ja kimmoisa pillu. Jos jotain voisi muuttaa niin posliini ois kiva. Muuten näin on hyvä!

Vierailija
6/7 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikokoinen, siro mutta sopivasti muodokas nainen.

Vierailija
7/7 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapea vyötärö tosi hot, jos siihen yhdistyy muodokas peppu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi